تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوري:‌ مسائلي در صبا ديدم که درد کشيدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شکوري:‌ مسائلي در صبا ديدم که درد کشيدم
مدافع تيم فوتبال صباي قم گفت: براي من سؤال است که در يارگيري ابتداي فصل چه کسي مشاوره داده تا بازيکنان جذب شوند.

هادي شکوري درباره نتايجي که صبا تا اينجا در نيم فصل دوم ليگ برتر گرفته است، گفت: من تازه به تيم اضافه شدم اما مسائلي در تيم ديدم که واقعا درد کشيدم. يکسري اتفاقات در تيم افتاده بود که جاي تأسف دارد. براي من سؤال است که در يارگيري ابتداي فصل چه کسي مشاوره داده تا بازيکنان جذب شوند البته صحبت من توهين به هيچ بازيکن خاصي نيست اما شرايط ليگ برتر با ليگ‌هاي ديگر فرق دارد و به نظرم در اين زمينه خيلي اشتباه شده است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: استان قم از زماني که در ليگ برتر صاحب تيم شده فعاليت‌هاي خوبي کرده و فکر مي‌کنم اگر در ابتداي فصل و براي يارگيري دقت بيشتري صورت مي‌گرفت اين تيم الان شرايط بهتري داشت چرا که سابقه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را دارد و بازيکنان بزرگي همانند علي دايي، يحيي گل‌محمدي و سهراب بختياري‌زاده در آن بازي کردند. البته باشگاه مشکل مالي هم داشت که به انتخاب استاندار برمي‌گشت اما فکر مي‌کنم صبا پتانسيل خوبي در حال حاضر دارد و مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد و عدم نتيجه‌گيري در بازي‌هاي قبل به خاطر نداشتن تمرکز و روحيه بردطلبي بوده است.

مدافع تيم فوتبال صباي قم در خصوص اينکه شرايط اين تيم در نيم فصل دوم با تغييراتي که در کادر فني آن صورت گرفته چه تفاوتي با نيم فصل اول کرده، افزود: به گواه مسئولين باشگاه و فيلم‌هايي که از بازي‌هاي صبا در نيم فصل اول موجود است شرايط تيم نسبت به قبل خيلي بهتر شده است اما نيم فصل دوم در ليگ برتر خيلي سخت خواهد بود و ما بايد تلاش کنيم تا نتايج بهتري بگيريم.

وي ادامه داد: در نيم فصل دوم فقط من و حسين بادامکي به تيم اضافه شدند و شايد اگر دو بازيکن ديگر به تيم اضافه مي‌شدند خيلي بهتر مي‌شد. در حال حاضر انتقاداتي به مرفاوي مي‌شود اما او همه تلاشش را مي‌کند اما وقتي شما ابزار نداشته باشيد هر چقدر هم خبره باشيد کار برايتان سخت مي‌شود. تيم ما در حال حاضر حاشيه امنيت ندارد و با اينکه برد خوبي مقابل گسترش فولاد داشتيم اما رقباي ما به ما نزديک هستند.

شکوري در خصوص اينکه با برد مقابل گسترش فولاد تيم صباي قم از بحران خارج شده يا نه هم تصريح کرد: تا قبل از برد مقابل حريف تبريزي در بحران بوديم و نياز به يک برد داشتيم تا به خودباوري برسيم اما اگر نتوانيم جلوي سپاهان به نتيجه برسيم شرايط دوباره مثل سابق مي‌شود. بايد مسئولان استاني از ما حمايت کنند و بدانند که اگر اين تيم سقوط کند حضور مجدد در ليگ برتر بسيار سخت خواهد بود.

مدافع تيم صباي قم در مورد اينکه صبا در حال حاضر در زمينه بازيکن چه ضعف‌هايي دارد، افزود: شايد اگر الان در ابتداي فصل قرار داشتيم من مي‌گفتم که بايد در هر 3 خطوط بازيکن گرفت. بحث من نام بازيکنان نيست. سؤال من اين است که با چه معياري بازيکن گرفتند؟ اين تيم 6 سهميه ليگ برتري داشت اما الان شايد يک يا دو نفر آنها در زمين بازي کنند پس بازيکن براي چه چيزي به اين تيم جذب شده است؟

شکوري در پايان در خصوص اينکه برد صبا مقابل گسترش فولاد باعث استعفاي رسول خطيبي سرمربي تيم تبريزي شده است، گفت: واقعا از اين موضوع متأسف شدم، رسول همبازي من بوده و مربي جوان خوبي است و مطمئنا برد ما مقابل تيم او چيزي از ارزش‌هاي وي کم نمي‌کند. او تيمي را در اختيار داشت که تازه به ليگ برتر آمده بود و همه ديدند که مقابل تيم‌هاي بزرگ چقدر خوب کار مي‌کرد. به نظرم حق او اين نبود و بايد فرصت بيشتري به او داده مي‌شد. فکر مي‌کنم اگر مديران گسترش فولاد سعه صدر بيشتري داشتند بهتر بود.

جمعه 1392/10/06 15:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن