تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802406379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه سرمربيان تيم هاي صباي قم و گسترش فولاد تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مصاحبه سرمربيان تيم هاي صباي قم و گسترش فولاد تبريز
تبريز/واحد مركزي خبر/ورزشي
سرمربي تيم فوتبال صباي قم با تمجيد از عملكرد بازيكنان خود در مقابل گسترش فولاد تبريز، گفت: آنها انگيزه و روحيه لازم و كافي براي كسب پيروزي در اين بازي را داشتند.
عبدالصمد مرفاوي در نشست خبري پس از بازي افزود: خدا را بسيار شاكرم كه امروز هر سه امتياز حساس و مهم اين ديدار سخت را كسب كرديم چرا كه در صورت از دست دادن امتياز در اين ديدار شرايط تيمي بسيار سخت و پيچيده مي شد.
وي گفت: شناخت خوبي از بازي حريف داشتيم و مي دانستيم بيشتر از روي توپ هاي بلند به گل مي رسد ؛بر اين اساس تمام راه هاي نفوذ به دروازه خودمان را بستيم و با يك بازي منطقي و حساب شده موفق به كسب پيروزي شديم.
مرفاوي افزود: هدف صباي قم در بازي امروز كسب امتياز در وهله اول و در مراحل بعدي برد بود كه براي اينكار در نيمه اول خط مياني حريف را از كار انداختيم و سپس در نيمه دوم به گل برتري رسيديم.
وي گفت: هر چند تيم گسترش فولاد در نيمه دوم فشار زيادي را روي دروازه ما آورد اما تيم ما نيز در چند موقعيت حاصل از ضد حملات مي توانست به گل هاي ديگري دست يابد.
مرفاوي شرايط زمين چمن ورزشگاه اختصاصي گسترش فولاد را بسيار عالي توصيف كرد و افزود: زمين اين ورزشگاه براي ارايه بازي هاي با كيفيت بسيار مطلوب بود اما امكانات ديگر در اين محل نمي تواند مناسب برگزاري ليگ برتر باشد.
وي گفت: وضعيت رختكن هاي ورزشگاه اختصاصي گسترش فولاد از نظر فضاي فيزيكي بسيار كوچك است به گونه اي به جز بازيكنان جايي براي اعضاي كادرفني وجود نداشت.
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز پس از شكست يك بر صفر تيمش مقابل صباي قم، گفت: مهاجم ششدانگ و خوب كسي است كه از هر سه موقعيت يكي را به گل تبديل كند.
رسول خطيبي از اينكه مهاجمان گسترش فولاد از موقعيت هاي به دست آمده استفاده نمي كنند، انتقاد كرد و افزود: در هر حال از اينكه به رغم بازي خوب و موقعيت سازي بر روي دروازه حريفان نمي توانيم نتيجه بگيريم تاسف مي خورم.
وي درباره نحوه عملكرد ايمان موسوي گفت: اين مهاجم از جمله بازيكنان زحمت كش تيم ماست كه دوندگي خوبي دارد اما از موقعيت هاي به دست آمده به دلايل روحي و رواني نمي تواند به خوبي استفاده كند.
خطيبي با بيان اينكه گسترش فولاد تبريز در بازي امروز مقابل صباي قم از نظر فوتبالي چهره اي برتر از خود به نمايش گذاشت، اظهاركرد: در روزي كه بايد برنده از زمين خارج مي شديم و سه امتياز را كسب مي كرديم، متاسفانه به دليل يك اشتباه فردي مدافع خود نتيجه را به حريف واگذار كرديم.
وي ادامه داد: در نيمه اول اين بازي سعي كرديم كنترل حريف را در اختيار گرفته و به نوعي بازي را اداره كنيم تا در نيمه دوم به اهداف هجومي خود دست يابيم كه به دليل يك اشتباه محرز تك موقعيت ميهمان منجر به گل شد.
خطيبي گفت: در حاليكه امروز شرايط آب و هوايي به نفع ما بود و در زمين اختصاصي خود بازي مي كرديم بايد نتيجه را به سود خود تمام مي كرديم كه اينگونه نشد.
وي بي دقتي مهاجمان و استرس را از عوامل مهم و اصلي فقدان نتيجه گيري گسترش فولاد طي هفته هاي اخير عنوان كرد و گفت: تلاش خواهيم كرد با كار بيشتر اين نقايص را در تيم خود رفع كنيم.
سرمربي گسترش فولاد با تاكيد بر اينكه به تيم خود اعتماد و اطمينان كامل دارد، اظهار كرد: بدون ترديد تيم من به روزهاي اوج خود بر مي گردد و در نهايت جزو 10 تيم اول ليگ برتر خواهيم بود.
تيم فوتبال گسترش فولاد با 20 امتياز در رده يازدهم و تيم صباي قم با 19 امتياز در رده دوازدهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد.
0002

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن