تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803605522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترين بازي هاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي كه گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بهترين بازي هاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي كه گذشت + دانلود
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين بازي هاي اين هفته ي دريچه را دانلود كنيد؛ بازي هايي كه به انتخاب شما جمع آوري شده است.
به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگي دريچه شما را در جريان تازه ترين و بهترين بازي ها قرار مي دهد.

آن دسته از كاربراني كه هر روز نمي توانند به صفحه دريچه سر بزنند مي توانند آخر هفته بهترين ها را در قالب يك بسته خبري دريافت كنند.

------------

------------

طناب ها را پشت سر هم ببريد!

نسخه ي جديد بازي Cut the rope براي اندرويد + دانلود

Cut the rope از پرطرفدارترين بازي هاي موجود در فروشگاه گوگل پلي است.با توجه به نزديك شدن به پايان سال ميلادي اين بازي با عنوان "هديه تعطيلات" ارائه شده است. وظيفه شما در بازي اين است كه هيولاي موجود در آن را سير كنيد، بايد طناب ها را به گونه اي قطع كنيد كه آبنبات هاي موجود در طناب ها به سمت دهان هيولا هدايت شوند. در ضمن اگر بتوانيد آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هيولا هدايت كنيد، امتيازات بيشتري را كسب مي كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي اندرويد؛

ميوه ها را در كنار هم قرار دهيد! + دانلود بازي

اگر از بازي هاي پازل بي مزه خسته شده ايد، بازي پازل گيلاس مي تواند با گرافيك زيبا و انيميشن هاي جذاب، شما را براي ساعت ها سرگرم كند. بازي Fruited يكي از معروف ترين بازي هاي فكري و اعتياد آور براي گوشي هاي اندرويدي است. بازي گيلاس با اكثر نسخه هاي اندرويد سازگار است و از 4000 گوشي اندرويدي پشتيباني مي كند. در اين بازي شما بايد ميوه هاي هم نوع را در كنار هم قرار دهيد، تا آن ها از بين بروند و امتياز كسب كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي ios؛

بازي Infinite Flight پرواز را براي شما شبيه سازي مي كند + دانلود

اگر از علاقه مندان به خلباني و پرواز با هواپيماهاي مسافري و جنگي هستيد، بازي Infinite Flight – Flight Simulator مي تواند بهترين و جذاب ترين شبيه سازي از پرواز را در اختيار شما قرار دهد. شما بايد با هواپيماهاي مسافري يا جنگي پرواز كنيد و آن ها را به سلامت به مقصد برسانيد. البته پرواز با هواپيما هم به اين سادگي نيست و بايد شما پرواز در شرايط آب و هوايي مختلف، شب و روز، فرودگاه هاي مختلف با ويژگي هاي گوناگون را تجربه كنيد. براي افزايش جذابيت و كيفيت گرافيكي بازي، 5 حالت مختلف دوربين براي نمايش به شما وجود دارد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

نسخه جديد "گربه سخنگو" براي پلتفرم جاوا + دانلود بازي

گربه سخنگو يكي ازمحبوب ترين بازي ها براي تمامي سيستم عامل ها است و ما در اين گزارش قصد معرفي نسخه جديد گربه سخنگو براي پلتفرم جاوا را داريم، البته شكل ظاهري و ويژگي هاي اين گربه سخنگو با نسخه اندرويد و ios آن بسيارمتفاوت است و در نسخه جاوا شما مي توانيد به بچه گربه شير دهيد، او را با يك كلاف نخ سرگرم كنيد و استفاده از چنگال هاي تيزش را به او بياموزيد. اين گربه مي تواند با لحني جذاب سخنان شما را بازگو كند و لحظات شادي را رقم بزند. در ضمن مي توانيد صداهاي ضبط شده را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

پشت سر هم بپريد؛

بازي "Doodle Jump" اين بار براي پلتفرم جاوا + دانلود

Doodle Jump از زيبا و محبوب ترين بازي هاي موجود براي سيستم عامل اندرويد و ios است، كه اين بار قصد داريم نسخه ي جاوا بازي را معرفي كنيم. در اين بازي شما وظيفه داريد به صورت متوالي از روي سكو ها به سمت بالا بپريد و در صورتي كه از سكو ها سقوط كنيد يا با موجودات موجود در بازي برخورد كنيد، بازنده خواهيد شد. هر چه در بازي بالاتر برويد، كار شما سخت مي شود. زيرا سكو هاي بازي از هم فاصله مي گيرند و شكننده مي شوند، فقط كافي است لحظه اي غفلت كنيد تا بازنده شويد. در نسخه جديد، چهره ي شخصيت بازي دچار تغييرات اساسي شده و براي او يك لباس جالب خرگوشي تهيه شده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي پلتفرم جاوا؛

بازي Legend vs zombies شما را براي ساعت ها سرگرم مي كند + دانلود

موجودات عجيب و غريب كره ي زمين را فرا گرفته اند و تنها مكان امن براي زندگي انسان ها محدوده ي امپرطوري شما است، ولي زامبي ها قصد دارند سر زمين شما را نيز تصرف و تمامي انسان هاي موجود در آن را از بين ببرند. شما وظيفه داريد براي نگهداري از مردمان و امپراطوري خود به مصاف زامبي ها برويد و با نابود سازي آن ها بار ديگر زندگي را به كره ي زمين برگردانيد. براي كسب پيروزي بهتر است كارهايي مانند: ساخت موانع بر سر راه زامبي ها، متحد كردن قبايل با يك ديگر، تشكيل سپاه قدرتمند و متحد را انجام دهيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

اندرويد؛

بازي جذاب نقطه ها+دانلود

نسخه جديد بازي بسيار جذاب و اعتياد آور نقطه ها كه داراي طرفداران بسياري زيادي مي باشد. هدف از اين بازي بالا بردن سرعت عكس العمل و در گير كردن سلول هاي هاي خاكستري مغز جهت رسيدگي بيشتر به امور زندگي مي باشد. در اين بازي فوق العاده شما بايد نقطه هاي هم رنگ را در كم تر از ۶۰ ثانيه به هم متصل نماييد، در ضمن مي توانيد ركورد هاي خود را در فيسبوك به اشتراك بگذاريد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

با نهايت سرعت رانندگي كنيد؛

بازي "Need for speed" براي سيمبين + دانلود

بازي Need for speed به قدري هيجان انگيز و زيبا است، كه آدرنالين موجود در خون شما را چند برابر مي كند. در بازي نيد فور اسپيد شما بايد در مسابقات شبانه و غيرقانوني شركت كنيد، اين مسابقات در خيابان هاي شهر و با هيجانات غير قابل وصف برگزار مي شود. اگر در رانندگي دچار تخلف شويد، پليس هاي شهر به دنبال شما خواهند آمد و سعي مي كنند شما را دستگير كنند. اين بازي شما را به يك پادشاه ماشين سواري و شركت در مسابقات غيرقانوني تبديل مي كند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

با دقت به توپ ضربه بزنيد؛

بازي اعتياد آور "گلف" براي اندرويدي‌ها + دانلود

بازي گلف از رشته هاي پر طرفدار و كلاسيك در جهان است و بسياري از علاقه مندان به اين رشته ي ورزشي خواهان بازي كردن گلف در تلفن همراه هوشمند خود هستند. بازي Flick Golf يكي از اعتياد آورترين بازي هاي اندرويدي است و شما را مي تواند را براي ساعت ها سرگرم كند. بازي با دارا بودن مراحل متعدد و شكل هاي گوناگون بهترين شبيه سازي از ورزش گلف را ارائه مي كند. در نگاه اول بازي بسيار آسان به نظر مي آيد، ولي در اصل بازي بسيار پيچيده است و شما بايد با در نظر گرفتن سرعت وزش باد، شرايط آب و هوايي، ويژگي هاي زمين بازي و ... به توپ ضربه بزنيد و آن را به سوي سوراخ ها هدايت كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي كودكان ديروز؛

بازي قارچ خور براي پلتفرم جاوا + دانلود

كمتر كسي پيدا مي شود كه با بازي خاطره انگيز سوپر ماريو آشنا نباشد، بسياري از كودكان دهه 60 و 70 با اين بازي جذاب بزرگ شده اند و حتي با ديدن بازي هاي جديد و گرافيكي باز هم علاقه به بازي كردن سوپر ماريو يا همان قارچ خور دارند. بازي خاطره انگيزي كه در آن سوپر ماريو شخصيت اصلي بازي وظيفه داشت از موانع عبور كند و حيوانات موجود بر سر راهش را از بين ببرد، تا شاهزاده خانم بازي را، از دست اژدها نجات دهد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

Hill Climb Racing؛

مراقب باشيد معتاد اين بازي نشويد + دانلود

Hill Climb Racing يك بازي ساده و در اين حال هيجان انگيز و اعتياد آور براي سيستم عامل اندرويد است. اين بازي مبتني بر قوانين فيزيك ساخته شده است و بايد براي پيروزي در آن يك راننده ي حرفه اي باشيد. بازي در مسيرهاي كوهستاني و ناهموار برگزار مي شود و بايد با استفاده از دو پدال گاز و ترمز تعادل ماشين را حفظ كنيد. توانايي خود را در گذر از موانع و چالش هاي موجود در بازي نشان دهيد. بازي داراي 14 مرحله ي زيبا و جذاب است، كه هر مرحله مي تواند شما را به چالش بكشاند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

------------

گردآوري: سالار واعظي

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن