تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819674141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپل محكوم به پرداخت جريمه شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "اپل" محكوم به پرداخت جريمه شد
مقامات تايوان، شركت "اپل" آمريكا را به علت نقض قوانين تجارت عادلانه به پرداخت جريمه محكوم كرد.


به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگـزاري فرانسه، مقامات تايوان شركت "اپل" آمريكا را به علت نقض قوانين تجارت عادلانه در خصوص قيمت گذاري گوشي هاي تلفن همراه "آي فون" به پرداخت 20 ميليون دلار تايوان (برابر با 667 هزار دلار آمريكا) محكوم كردند.

"كمسيون تجارت عادلانه" تايوان در اين باره اعلام كرد يك واحد شركت اپل كه مسئول فروش محصولات اين شركت در تايوان بود در امور قيمت‌گذاري گوشي‌هاي موبايل و خدمات سه شركت تامين خدمات مخابراتي داخلي مداخله كرد.

بر اساس اعلام كميسيون مذكور، تحقيقات انجام شده نشان داد شركت‌هاي "چونگهوا تلكام"، "فار ايستون" و "تايوان موبايل"، پيش از ورود مدل‌هاي جديد محصولات شركت اپل طرح‌هاي قيمت‌گذاري خود را براي تاييد در اختيار مسئولان اين شركت قرار داده بودند.

كمسيون تجارت عادلانه تايوان در اين باره اعلام كرد: شركت اپل، شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات مخابراتي را از آزادي تصميم‌گيري در خصوص قيمت‌گذاري محصولات محروم كرد و اين موضوع بر خلاف ساختار بازار رقابتي است. اين اقدام با هدف محدود كردن رقابت در بازار انجام شد و نقض قوانين تجارت عادلانه شمرده مي‌شود.

كميسيون مذكور همچنين طي بيانيه‌اي از شركت اپل خواست تا هر چه سريع‌تر به اقدامات غير قانوني خود خاتمه دهد.

شركت اپل مي‌تواند درخواست استيناف درباره اين حكم بدهد. اين شركت در صورتي كه نتواند خواسته‌هاي كميسيون تجارت عادلانه را برآورده كند، ممكن است به پرداخت جريمه مضاعفي بالغ بر 50 ميليون دلار تايوان محكوم شود.

انتهاي پيام/

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن