تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست شوراي اداري كهگيلويه و بويراحمد مطرح شدانتقاد از دائم ‌الخاموشي موبايل‌ مديران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست شوراي اداري كهگيلويه و بويراحمد مطرح شدانتقاد از دائم ‌الخاموشي موبايل‌ مديران
در نشست شوراي اداري كهگيلويه و بويراحمد از برخي نقاط ضعف دستگاه‌هاي اداري در اين استان از جمله خاموش بودن موبايل برخي مديران براي فرار از پاسخگويي انتقاد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار كهگيلويه و بويراحمد عصر امروز در نشست شوراي اداري اين استان با بيان اينكه نامه‌اي از انتقال خون كشور به اين استان ارسال شده است، اظهار داشت: در اين نامه به برخي از آمارها در استان و نسبت به ساير استان‌ها در شاخص‌هاي مختلف اشاره شده است.

مجيد محنايي ادامه داد: طبق نامه رسمي انتقال خون كشور، استان كهگيلويه و بويراحمد از نظر اهداي خود در كشور رتبه 26 را به خود اختصاص داده‌ است.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: استان ما رتبه پنجم در شاخص اهداي مستمر خون را به خود اختصاص داده و رتبه 23 اهداي خون توسط بانوان متعلق به اين استان است.

محنايي به يك رتبه خوب و ارزنده در اين حوزه اشاره كرد و متذكر شد: از نظر تأمين خون مورد نياز بيمارستان‌ها در سراسر كشور استان ما رتبه چهارم را دارد كه رتبه‌اي ارزنده براي استان محسوب مي‌شود.

اين مسئول با انتقاد از دستگاه‌هايي كه بدهي خود را به دستگاه‌هاي خدمات‌رسان نمي‌پردازند، تصريح كرد: هر چند كه اين موضوع نگران كننده است اما دستگاه‌ها بدون هماهنگي سعي بر مسدود كردن حساب دستگاه‌هاي بدهكار نكنند.

اين مسئول ارشد استاني با بيان اينكه لازم است اختلافات دستگاه‌ها درون خانوادگي برطرف شوند، تأكيد كرد: در اين اوضاع و احوال نبايد برخي موضوعات را علني كرد و بهتر است دستگاه‌ها مشكلات را با تفاهم برطرف كنند.

معاون استاندار كهگيلويه و بويراحمد از لزوم توجه به بحث ورزش و رفاهيات در مجموعه دستگاه‌هاي اداري گفت و افزود: براي اين كه خدمت كردن به مردم با طراوت انجام شود دستگاه‌ها و مديران به رفاهيات زير مجموعه خود توجه بيشتري داشته باشند.

محنايي، خاموشي دائمي تلفن همراه برخي از مديران را اقدامي نادرست دانست و عنوان كرد: مديران بايد در همه حال پاسخگو باشند و بدانند كه هر لحظه ممكن است ضرورتي ايجاد شود كه اين خاموشي تلفن‌ها مشكل‌ساز مي‌شود.

وي، استفاده غيرمجاز از خودروهاي اداري در غير از وقت اداري را موجب ايجاد بدبيني در بين مردم دانست و يادآور شد: مديران و مسئولان حق ندارند از خودروهاي اداري براي كار شخصي استفاده كنند.

اين مسئول، تشكيل كميته مستندسازي املاك در ادارات را ضروري دانست و در ادامه تلاش براي سنددار كردن آن‌ها را از ديگر وظايف دستگاه‌ها در اين استان برشمرد.

انتهاي پيام/2571/ذ30

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن