تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در شوراي اداري اين هفته كهگيلويه و بويراحمدپژوهش‌گران برتر كهگيلويه و بويراحمد تجليل مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در شوراي اداري اين هفته كهگيلويه و بويراحمدپژوهش‌گران برتر كهگيلويه و بويراحمد تجليل مي‌شوند
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: اين هفته در شوراي اداري پژوهش‌گران برتر تجليل مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، مجيد محنايي عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به هفته پژوهش و برنامه‌هاي اجرايي شده در اين هفته اشاره كرد و گفت: شوراي اداري استان پنجشنبه پنجم دي ماه با موضوع تجليل از پژوهشگران برتر استان، مشكلات و معضلات پژوهش دراستان و رفع آن‌ها برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي استان با كيفيت مناسب به پايان رسيد و قريب به 6 هزار نفر از نمايشگاه بازديد كردند، گفت: در زمان برگزاري غرفه‌هاي برتر از نظر شكل و محتوا، پژوهش‌گران و دستگاه‌هاي برتر انتخاب شدند كه در شوراي اداري اين هفته تجليل مي‌شوند.

محنايي، همكاري دستگاه‌هاي خدمات‌رسان در راستاي افتتاح پژوهشكده تعليم و تربيت و آماده‌سازي آن براي راه‌اندازي نمايشگاه را قابل تقدير و يك اقدام جهادي دانست و افزود: در بحث راه‌اندازي نمايشگاه روحيه جهادي، هماهنگي تيمي و احساس مسئوليت خوبي مشاهده شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: در شوراي اداري استان از پژوهشگران، غرفه‌ها و دستگاه‌هاي برتر، دستگاه‌هاي خدمت‌رسان، رؤساي كميته‌هاي ستاد هفته پژوهش و اعضاي كميته علمي تقدير مي‌شود.

وي گفت: در نشست شوراي اداري استان با سخنراني مسئول كميته علمي روند انتخاب پژوهشگران و غرفه‌هاي برتر تشريح و مشكلات پژوهش در استان با سخنان پژوهش‌گر برگزيده سال تشريح مي‌شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار كهگيلويه و بويراحمد هفته پژوهش را فرصت مناسبي براي ارج نهادن به پژوهشگران عرصه دانش عنوان كرد و ادامه داد: شجاعت لازمه پژوهش بوده و بدون جديت نمي‌توان وارد اين مقوله شد.

وي اهداف مهم نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه علم و پژوهش را تجاري‌سازي علم دانست و گفت:امروزه در صورت ورود به اين موضوع قادر به خودكفايي هستيم و دشمنان نظام نيز از همين موضوع واهمه دارند.

محنايي در خاتمه بيان داشت: پژوهش و تحقيق از عوامل موثر در پيشرفت جوامع بوده كه بايد مورد توجه ويژه‌ قرار گيرد.

انتهاي پيام/82011/ت30

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن