تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست ستاد تنظيم بازار عنوان شدنگراني براي ذخيره‌سازي كالاهاي اساسي در انبارهاي كهگيلويه و بويراحمد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست ستاد تنظيم بازار عنوان شدنگراني براي ذخيره‌سازي كالاهاي اساسي در انبارهاي كهگيلويه و بويراحمد نيست
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: نگراني در خصوص ذخيره‌سازي كالاهاي اساسي در انبارهاي استان نداريم.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، شامگاه شنبه نشست ستاد تنظيم بازار استان كهگيلويه و بويراحمد بعد از دستور سيد موسي خادمي براي ارائه گزارشي از ميزان مصرف و توليد كالاهاي مهم در اين استان با حضور اعضا تشكيل شد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد در اين نشست ميزان مصرف برنج در اين استان را 29 هزار تن اعلام كرد و ابراز داشت: اين در حالي است كه حدود 22 هزار تن برنج مرغوب نيز در همين استان توليد مي‌شود.

داريوش ديوديده با بيان اينكه تفاوت زيادي ميان مصرف و توليد برنج در كهگيلويه و بويراحمد وجود ندارد، افزود: حدود 30 درصد از برنج توليدي اين استان در فصل برداشت به شكل هديه يا فروش به مسافران و گردشگران از استان خارج مي‌شود.

ديوديده ادامه داد: برنج «چمپاي» توليدي در اين استان اكنون به قيمت 6 هزار تومان به فروش مي‌رسد ولي برنج‌هاي خارجي با قيمت‌هاي متنوع از 2 تا چهار هزار و 800 تومان به فروش مي‌رسند.

اين متولي بازار گفت: برنج داخلي اين استان بدون بسته‌بندي خاصي به صورت غير ملموس به بازار وارد مي‌شود و يكي از مسائل مهم در اين بين اين است كه چگونه عمل كرد كه هم رونق كشاورزي و سود كشاورزان حاصل شود و هم نياز استان از توليدات داخل با قيمت مناسب تامين شود.

*7 هزار تن كمبود گوشت مرغ و 5 هزار تن كمبود تخم‌مرغ در كهگيلويه و بويراحمد

وي تاكيد كرد: در سه ماه منتهي به سال هيچ مشكلي در زمينه تامين برنج مورد نياز مردم وجود ندارد به طوري كه اكنون 670 تن ذخيره داريم و 500 تن ديگر نيز در بنادر در حال بارگيري است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد در بخش ديگري از اظهارات خود به موضوع مرغ اشاره كرد و گفت: نياز اين استان به گوشت مرغ، 15 هزار و 148 تن است ولي توليد ما هشت هزار و 100 تن كه در اين حوزه كمبود توليد داريم.

وي كسري گوشت مرغ در اين استان را هفت هزار تن اعلام كرد.

ديوديده از ذخيره مطمئن و مازاد بر نياز مردم در سردخانه‌هاي شركت پشتيباني دام و طيور خبر داد و ابراز داشت: اكنون مرغ گرم و منجمد در بازار موجود است و نگراني در اين حوزه نيز وجود ندارد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه در گوشت قرمز و شكر نيز كمبود و مشكلي براي پايان سال نداريم، تصريح كرد: در گوشت قرمز هم مازاد نياز داريم.

ديوديده در بخش پاياني صحبت‌هايش، ميزان توليد كهگيلويه و بويراحمد در تخم‌مرغ را 2 هزار و 200 تن اعلام كرد و گفت: مصرف تخم‌مرغ در كهگيلويه و بويراحمد 7 هزار و 245 تن است ك در اين حوزه نيز كمبود وجود دارد.

وي از اطمينان در زمينه ذخيره‌سازي كالاهاي مورد نياز در پايان سال خبر داد و خاطرنشان كرد: مردم هيچ نگراني در اين زمينه نداشته باشند.

انتهاي پيام/82005/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن