تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شركت ملي صنايع مس ايران به دانشگاهي بزرگ تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شركت ملي صنايع مس ايران به دانشگاهي بزرگ تبديل شده است
رفسنجان - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران با اشاره به گذشت 40 سال از بنيان گذاشتن صنعت مس در ايران، گفت: امروز شركت ملي صنايع مس ايران با همت متخصصين، كارشناسان و مهندسان با دانش نوين به دانشگاهي بزرگ تبديل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مراد عليزاده ظهر پنجشنبه در جمع معاون وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنين مديران و معاونان سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت استانهاي كشور در سالن آمفي تئاتر مس سرچشمه اظهار داشت: سال 52 بود كه صنعت مس در ايران بنيان نهاده شد و از آن روز تاكنون 40 سال مي گذرد و اولين محلي كه مس در آن توليد شد سرچشمه بود و امروز شاهديم كه در 100 كيلومتري سرچشمه معدن مس ميدوك و در 45 كيلومتري آن كارخانه ذوب دوم مس است.

وي با اشاره به توليد مس در سونگون آذربايجان شرقي و پراكندگي مس در نقاط مختلف كشور بويژه مسير رشته ارتفاعات زاگرس، تصريح كرد: امروز در نقاطي كه فلززا و مس خيز هستند و مس يا ساير فلزات در آنجا توليد شده اند در اين 40 سال گذشته اتفاقاتي را شاهديم كه ناشي از علم و تكنولوژي است.

وي تاكيد كرد: امروز شركت ملي صنايع مس ايران با همت متخصصين، كارشناسان و مهندسان، كارمندان و كارگران با دانش نوين به گونه اي پيش رفته است كه باعث افتخار براي كشور شده و به دانشگاهي بزرگ تبديل شده است و به اكثر مراكز دانشگاهي و تحقيقاتي خدمات ارائه مي دهد.

مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران با اظهار اينكه در آستانه ورود به دهه پنجم فعاليت شركت مس هستيم، بيان داشت: ما با همه همكارانمان تعهداتي را خلق كرديم و برنامه اي را تدوين كرديم كه تا چهار سال آينده تكاليف اصلي ما مشخص است.

مرادعليزاده ادامه داد: اين تعهدات را در شوراي معاونين وزارتخانه و به سمع وزير محترم مي رسانيم و پاي اين تعهدات خواهيم ايستاد.

وي با تاكيد بر اينكه بايد براي توسعه و رشد كشور همقدم و همراه بود، تصريح كرد: بايد آثار اين همراهي را مردم در آسايش و رفاه خود مشاهده كنند.

مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران با ابراز خوشحالي از حضور روساي ادارات صنعت و معدن در سرچشمه، گفت: باعث افتخار است كه امروز مديران صنعت و معدن شاهد تلاش كارگران و مردمي هستند كه از جاي جاي استان كرمان و كشور در اين منطقه دورافتاده كار مي كنند و توليدي را محقق مي كنند كه در انتقال بسياري از مسائل در كشور نقش اساسي دارد.

مرادعليزاده در ادامه افزود: بيائيم امروز مسيري را هموار، راهي را خلق و گفتگويي را ايجاد كنيم و نگاهي كه اكثر واحدهاي صنعتي از بازديدهاي صنعتي دارند از يك بازديد تشريفاتي به يك بازديد اثرگذار تغيير دهيم.

وي خطاب به شركت كنندگان گفت: شما مي توانيد آثار بازديد خود را در آينده صنعت كشور به يك گفتگوي تأثيرگذار تبديل كنيد، هر صنعتي كه در زندگي ما مي آيد صرفا خود آن محصول تاثيرگذار نيست و كارهايي كه در محيط اطراف انجام مي دهد نيز تأثيرگذار است.

مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران عنوان كرد: محصول مس روشنايي و نور و انتقال دانش است، مس را به عنوان فلز نگاه نكنيد بلكه به عنوان ابراز انتقال دانش به آن نگاه كنيد كه در جاي جاي زندگي ما و حتي دنيا موثر است.

كد خبر: 2202966

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۶:۰۸

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن