تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803016081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربايجان شرقي: 70 درصد دانشجويان موفق جامعه را زنان تشكيل مي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: استاندار آذربايجان شرقي: 70 درصد دانشجويان موفق جامعه را زنان تشكيل مي دهند
اسماعيل جبارزاده به برنا گفت: حفظ شان بانوان محدوديت نيست، بلكه احترام به خانواده و جايگاه زن است.


به گزارش خبرگزاري برنا از تبريز، استاندار آذربايجان شرقي اعلام كرد: زنان بايد به چنان خود باوري برسند كه بتوانند سرنوشت اين جامعه را با تربيت نسل هاي انقلابي رقم بزنند و در پيشرفت و توسعه ايران اسلامي نقش بسزايي را ايفا كنند.
اسماعيل جبارزاده در نشست مشاورين امور بانوان دستگاه هاي اداري استان آذربايجان شرقي، با بيان اينكه اگر سي و پنج سال از انقلاب شكوهمند ايران مي گذرد، طبيعي است كه شاهد موفقيت هاي بسيار زيادي در قالب خدمات نظام براي مردم باشيم، اظهار داشت: امروز نيز اگر در جامعه اسلامي و ميهن عزيز اسلامي شاهد موفقيت هايي در عرصه هاي مختلف، چه در زمان جنگ و دوران سازندگي و چه در دوران بعد از سازندگي و در ايام حاضر هستيم، بانوان و خواهران ايراني سهم بسزايي در اين موفقيت ها داشته اند.
وي افزود: اگر همان مقاطع انقلاب را در نظر بگيريم مبارزين انقلابي در بين بانوان حضور و حتي در ايام پيروزي انقلاب در مبارزه بارژيم طاغوتي نيز نقش بسزايي داشتند.
استاندار آذربايجان شرقي گفت: زماني كه مي گوييم اين استان با داشتن لشگر عاشورا در جبهه هاي جنگ، توانست نقش آفريني كند، اين پيروزي ها مديون مادراني ست كه فرزندان عاشورايي تربيت كردند تا از اسلام و ميهن اسلامي در دوران هشت سال دفاع مقدس دفاع كنند، همان خواهران و مادراني كه شهدا و جانبازان عزيز را تربيت كردند.
استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينكه چنين خواهران و مادراني، شايسته قدرداني هستند، گفت: رزمندگان با دعاي خير مادران خود توانستند در مقابل دنيا نقش آفريني كنند.
جبارزاده در ادامه افزود: در حال حاضر 70درصد دانشجويان موفق را بانوان تشكيل مي دهند.
وي گفت: 50 درصد جمعيت كشور بانوان هستند كه در تمام عرصه ها حضوري موفق داشتند، براي ادامه اين حضور و موفقيت انتظار مي رود جامعه بانوان تدبيري نو بينديشند تا اين حضور پررنگ تر شود و از طرف دولت هم هيچ گاه منعي در مقابله با حضور بانوان در عرصه هاي اجتماعي و فرهنگي و اقتصادي و سياسي وجود نداشته است.
وي سخن «به بانوان اهميت داده نمي شود» را غيرقابل قبول خواند و گفت: جايگاه هر فردي توسط خودش تعريف مي شود، ما در محيط هاي علمي با بانواني همكاري كرديم كه نظير كارهاي آنها را مردان نمي توانستند انجام دهند.
استاندار گفت: حضور بانوان در عرصه هاي مختلف، همراه با موفقيت، اقتدار و اثرگذاري بوده و بانوان براي استمرار آن بايد در انديشه فكري نو باشند.
جبارزاده با بيان اينكه زنان موفق ترين محققان مراكز تحقيقاتي كشوراند، متذكر شد: توان و اقتدار علمي زنان به مراتب به اثبات رسيده است و يكي از دلايلي كه زنان را مهره اي كم رنگ در جامعه قلمداد مي كنند نبود آگاهي از آمار زنان موفق در تمامي عرصه ها است.
وي تصريح كرد: مشخصات و ليست بانوان موفق در تمام عرصه ها بايد مشخص و معرفي شود.
استاندار با تاكيد بر اينكه از بانوان بايد در جايگاه هايي استفاده شود كه در شان آنها است، خاطر نشان كرد: حفظ شان بانوان محدوديت نيست، بلكه احترام به خانواده و جايگاه زن است.
وي با تاكيد بر اينكه از بانوان بايد در جايگاه هايي استفاده شود كه در شان آنها است ، خاطرنشان كرد: حفظ شان بانوان محدوديت نيست، بلكه احترام به خانواده و جايگاه زن است.
جبارزاده در ادامه از اداره كل بانوان استانداري خواست: به صورت عملياتي گزارشات و پيشنهادات خود را در بهبود امور بانوان ارائه دهند.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن