تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802886275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربايجان‌شرقي:بانك‌ها صندوق پول دولت‌ها نيست/صنعت نساجي احيا شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربايجان‌شرقي:بانك‌ها صندوق پول دولت‌ها نيست/صنعت نساجي احيا شود
استاندار اذربايجان شرقي با اشاره به بحث مشكل نقدينگي و سرمايه در گردش كه بيشتر واحدهاي صنعتي با آن درگير هستند، گفت: بانك‌ها بايد حامي و در كنار بخش خصوصي باشند اما اين را نيز بايد خاطرنشان كرد كه بانك‌ها صندوق پول دولت‌ها نيست كه هر لحظه بخواهند دست دراز كنند و بردارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اسماعيل جبارزاده در جمع مديران صنعتي آذربايجان شرقي با اشاره به بحث مشكل نقدينگي و سرمايه در گردش كه بيشتر واحدهاي صنعتي با آن درگير هستند، اظهار داشت: بانك‌ها بايد حامي و در كنار بخش خصوصي باشد اما اين را نيز بايد خاطرنشان شد كه بانك‌ها صندوق پول دولت‌ها نيست كه هر لحظه بخواهند دست دراز كنند و بردارند.

وي ادامه داد: امروز سيستم بانكي توام با واحدهاي توليدي، مي‌توانند مجموعه اقتصادي بزرگي توليد كنند و در هيچ كجاي دنيا بخش خصوصي منهاي سيستم بانكي معني ندارد.

استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينكه سيستم بانكي رسالتش دريافت پول از مردم و تزريق آن در چرخه توليد است، خاطر نشان كرد: بهترين چرخه براي بانك‌ها حمايت از واحدهاي توليدي است.

وي گفت: از سيستم بانكي استان تقاضا مي‌شود با حضور معاونت برنامه‌ريزي استانداري و معاونت توسعه منابع و مشاورين، جلساتي تشكيل دهند تا سيستم بانكي از اين مشكلاتي كه درگير با آن است خارج شود و استانداري نيز براي رفع مشكلات اقداماتي انجام خواهد داد اما به شرطي كه بخش عمده‌اي از منابع وصول شده به عنوان منابع جديد براي واحدهاي توليدي استان ارائه شود.

جبارزاده افزود: بايد كارگروه ويژه‌اي با عضويت سيستم بانكي تشكيل و راه حلي براي تامين نقدينگي و تامين سرمايه در گردش واحدها انديشيده شود.

وي در خصوص تهيه مواد اوليه واحدهاي توليدي، اظهار داشت: بايد در اين راستا شركتي با هدف تامين مواد اوليه واحدهاي توليدي از بورس اعم از بازارهاي داخلي و خارجي در استان تشكيل شود، در كنار تشكيل اين شركت استانداري نيز از آن حمايت خواهد كرد.

استاندار آذربايجان‌شرقي در زمينه مسائل حوزه ماليات، بيان كرد: انتظار از دست اندركاران حوزه ماليات نگرش مثبت به واحدهاي توليدي است، مسئولان استان بايد نگاه مثبت‌تري به مسائل داشته باشند، دارايي بايد حامي سرمايه‌گذاران باشد و نگاه و نگرش مثبتي نسبت به بخش توليد و تجارت داشته باشد.

صنعت نساجي استان بايد احيا شود

وي همچنين در رابطه با مشكلات صنعت نساجي استان، گفت: تبريز در گذشته از قطب‌هاي نساجي ايران بوده است اما متاسفانه در اثر سياست‌هاي غلط از بين رفته است، صنعت نساجي استان بايد احيا شود، به طور كلي صنعت‌هايي كه در گذشته وجود داشته و ظرفيت احياي آن نيز امروز موجود است بايد احيا شود، مسئولان بايد با اتكا به بخش خصوصي اين كار را انجام دهند/ هدف ما حمايت تمام و كمال از بخش خصوصي است.

جبارزاده گفت: دولت تدبير و اميد به دنبال شعار خشك و خالي نيست، امروز هدف ما حمايت تمام و كمال از بخش خصوصي در سايه سياست‌هاي دولت تدبير و اميد است، دكتر روحاني مرا فرستاده تا استان را با اتكا به ظرفيت‌هاي موجود اداره كنم نه با بودجه صنعت نفت.

وي افزود: ماموريت داريم استان آذربايجان‌شرقي را در توليد و تجارت و صادرات به جايگاه حقيقي خود برگردانيم، امروز حمايت از صادرات، توليد، اشتغال و افزايش توليد و افزايش توان توليد واحدها، هدف ما است.

استاندار آذربايجان‌شرقي در خصوص مشكلات ايران خودروي آذربايجان، گفت: كمبود مشكل قطعه ايران خودروي آذربايجان بايد در داخل استان حل شود و چرا كه با وجود قطعه‌سازهاي بزرگ، استان توانايي اين را دارد كه صادر كننده قطعه باشد.

وي اظهار كرد: با وجود استفاده از ظرفيت قطعه‌سازان موجود مي‌توان با نوآوري در صنعت خودروسازي، خودرويي به نام تبريز توليد كرد.

جبارزاده در رابطه با بحث ورود و خروج اتباع خارجي نيز بيان كرد: بايد تسهيلات ورود و خروج اتباع خارجي حل شود و مشكلي به وجود نيايد.

وي همچنين خاطرنشان كرد: هيچ يك از دستگاه‌هاي اجرايي حق ندارند بدون اطلاع استانداري خدمات واحدهاي توليدي همچون برق و آب آنها را قطع كند.

استاندار اذربايجان شرقي گفت: حضور بخش خصوصي در كنار دولت يك هدف دارد و آن سربلندي ايران عزيز است و اين امر ممكن نيست مگر با همدلي و همكاري.

گفتني است كه در ابتداي اين نشست، 20 نفر از صنعتگران و توليدكنندگان استان، مشكلات واحدهاي توليدي و ديگر مسايل پيش روي خود را با استاندار در ميان گذاشتند.

انتهاي پيام/60002/ع30

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن