تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803040599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر فرمانده ناجا در مورد وي‌چت/ميزان تلفات اسكانيا دو برابر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نظر فرمانده ناجا در مورد "وي‌چت"/ميزان تلفات اسكانيا دو برابر شده است
فرمانده نيروي انتظامي گفت: اسكانيا بعد از يك نوع خودرو كه اسم آن را نمي‌آورم، ميزان تلفات جاده‌اي‌اش، دو برابر است.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،‌ سردار احمدي مقدم بخش علمي را ضرورت و نياز نيروي انتظامي برشمرد و گفت: عنصر تشكيل دهنده همه قدرت ها دانش است و نيروي انتظامي بايد با سرعت به حركت خود در اين زمينه ادامه دهد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه نقد بيروني براي سازمان هديه است و ما از نقد استقبال مي كنيم افزود: جشنواره ها‌يي در اين سبك به نيروي انتظامي فرصت مي دهد تا با حضور گسترده در بخش علمي به فعاليت بپردازد.

وي همچنين اظهار داشت: امروز نيروي انتظامي در مجموع سازمان هاي كشور در عرصه علم و فن آوري موقعيت نسبت خوبي دارد و به عنوان عضوي از خانواده علمي پذيرفته شده است لذا با توجه به تحريم ها‌يي كه دشمن به وجود آورده ما بايد با تحقيقات علمي اين تحريم ها را به فرصت تبديل كنيم.

وي همچنين از وجود 50 هزار ايستگاه رايانه اي خبر داد و افزود: امروزه بيش از 140 سامانه الكترونيكي در نيروي انتظامي وجود دارد كه به بيش از 30 ميليون نفر خدماتي همچون صدور كارت پايان خدمت، گواهينامه ارائه مي نمايد.

وي با اشاره به اين مطلب كه نيروي انتظامي بايد تا پايان برنامه ششم از فاز سخت افزاري به طور كامل عبور كند خاطر نشان كرد: نگاه نيروي انتظامي به تحقيقات علمي نوعي نگاه كارو‌زي شدن بي تحقيقات است چراكه تحقيق نبايد براي تحقيق باشد بلكه بايد براي عمل باشد.

احمدي مقدم همچنين در مورد شماره‌گذاري اسكانيا، گفت: زماني براي رفع عيوب اين خودرو تعيين شده است، اما اگر اين عيوب رفع نشود شماره‌گذاري نمي‌كنيم و من توصيه مي‌كنم خودروسازان به جاي مقاومت و تكذيب عيب خودرو، آنرا قبول كنند، چرا كه در گذشته آتش‌سوزي و عيب پژو نيز تكذيب مي‌شد اما نهايتا آنرا قبول كردند.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي موافق به مخاطره انداختن توليد و بيكاري كارگران نيست، گفت: اسكانيا بعد از يك نوع خودرو كه اسم آن را نمي‌آورم، ميزان تلفات جاده‌اي‌اش، دو برابر است.

احمدي مقدم همچنين در مورد فيلترشدن نرم‌افزار وي‌چت نيز گفت: شوراي عالي فضاي مجازي سه‌شنبه در حضور رئيس‌جمهور تشكيل جلسه داد و در اين جلسه به پيشنهاد نيروي انتظامي و حمايت وزير ارتباطات مقرر شد كارگروهي در رابطه با نوسازي مصاديق مجرمانه و نوسازي فيلترينگ با روشهاي نوين ايجاد شود.

وي با بيان اينكه اگر وي‌چت خوبي‌هايي دارد، نبايد كل سرويس مسدود شود، گفت: اين كارگروه نسبت به شناسايي مضرات برنامه‌ها اقدام كرده و تنها بخش‌هاي مضر حذف مي‌شوند.

احمدي مقدم همچنين با اشاره به همايش نظم و امنيت گفت: سال 93، سال حذف پست‌هاي زايد در نيروي انتظامي است و در پست‌هايي كه دوربين‌ مي‌تواند جايگزين افراد شود، اين پست‌ها حذف مي‌شود.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي سال آينده به طور جدي در بحث پژوهش وارد مي‌شود ، گفت: ناجا از روش‌هاي علمي كه موجب كاهش نيروي انساني در پست‌هاي اضافه مي‌شود استقبال مي‌كند.

وي همچنين با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 9 دي، گفت: 9 دي مردم عملا به فتنه پايان دادند. افرادي كه يك برچسب زدند و نتوانستند آنرا اثبات كرده و با لجاجت از هر ابزاري براي ايجاد شكاف استفاده كردند كه اين مسئله گناه نابخشودني بود و مردم نهايتا در نهم دي با بصيرت خود مهر ابطالي بر اقدامات اين افراد زدند.

وي همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر اعدام چند ايراني در مالزي به جرم حمل مواد مخدر، گفت: اين موارد عمدتا مربوط به گذشته است و در حال حاضر كشف مواد مخدر از ايرانيان در خارج از كشور به شدت كاهش يافته است.

وي با اشاره به پخش مصاحبه‌اش از برنامه مناظره كه مربوط به قبل از اصلاح قانون مواد مخدر بود، گفت: در گذشته ما دوگانگي قانون داشتيم به گونه‌اي كه با اصلاح قانون و كنترل تشديد در فرودگاه و گمرك كشور انتقال مواد مخدر توسط ايرانيان به شدت كاهش يافت و تعداد پرونده‌هاي جديد نيز بسيار اندك است.

وي با بيان اينكه اگر اين افراد در كشور خودمان نيز دستگير مي‌شدند بايد مجازات مي شدند، گفت: ما خواستار اين هستيم كه اين مجرمان در كشور خود مجازات شوند.

احمدي مقدم با بيان اينكه وكلاي اين مجرمان به آنها ياد داده‌اند كه عنوان كنند فريب خورده‌ايم، گفت: البته در دو سال اخير روند دستگيري‌ها كاهش يافته است اما افراد نبايد در قبال دريافت وجه، ريسك كنند و بدون اطلاع و توجه از مجازات و نوع ماده نسبت به انتقال آن اقدام كنند چرا كه هر فردي در قبال عملكردش مسئول است و بايد مراقب باشد.

به گفته احمدي مقدم ميزان دستگيري ايرانيان در اين جرم به شدت كاهش يافته است.

انتهاي پيام /

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن