تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803040738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر فرمانده ناجا در مورد فيلتر وي‌چت


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: نظر فرمانده ناجا در مورد فيلتر وي‌چت
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه پليس مخالف اقدامات محدود كننده است، گفت: ستاد كميته اضطرار نمي‌تواند براي مواقع غيراضطرار مصوبه‌اي داشته باشد و براي حل آلودگي هوا روش‌هاي بهتري نيز وجود دارد.
ايسنا: سردار اسماعيل احمدي مقدم صبح امروز در حاشيه دهمين جشنواره نظم و امنيت عمومي در مورد شايعات اجراي دائمي طرح زوج و فرد تا آخر سال، گفت: نيروي انتظامي مخالف اقدامات محدود كننده است و ستاد اضطرار آلودگي هوا نيز نمي‌تواند براي مواقع غيراضطرار دستورالعملي صادر كند و اگر قرار باشد اين طرح دائمي شود بايد در شوراي عالي ترافيك اين مسئله تصويب شود.

وي با بيان اينكه ما فكر مي‌كنيم كه به جاي درمان‌هاي مسكن بايد به روشهاي ديگري فكر شود، گفت: طرح زوج و فرد مشكلات زيادي را براي مردم به وجود مي‌آورد و دائمي بودن آن سبب مي‌شود كه مردم به فكر خريدن دو خودروها با پلاك‌هاي متفاوت بيفتند.

احمدي مقدم با بيان اينكه براي حل آلودگي هوا روش‌هاي بهتري نيز وجود دارد،‌ گفت: امسال شاهد كاهش 80 درصدي خروج خودروهاي فرسوده از ناوگان بوده‌ايم كه اين مسئله نشان مي‌دهد اگر 500 هزار خودروي فرسوده از ناوگان خارج شود بسيار بيشتر از طرح زوج و فرد جوابگو خواهد بود.

وي با بيان اينكه ارتقاي كيفيت خودرو، ارتقاي كيفيت سوخت و افزايش سرعت خروج خودروهاي فرسوده از ناوگان ظرف يكي دو سال آينده ما را به اهداف خود در زمينه كاهش آلودگي هوا مي‌رساند، گفت: طرح زوج و فرد 15 سال پيش اجرايي شد و اين در حالي بود كه خودروهاي آن زمان يك سوم الان بودند و نشان مي‌دهد كه اين روش چاره ساز نيست. اما نيروي انتظامي اجرا كننده قانون است و در مواقع بحران ما نيز اجراي اين طرح را تاييد مي‌كنيم.

احمدي مقدم همچنين در مورد شماره‌گذاري اسكانيا، گفت: زماني براي رفع عيوب اين خودرو تعيين شده است، اما اگر اين عيوب رفع نشود شماره‌گذاري نمي‌كنيم و من توصيه مي‌كنم خودروسازان به جاي مقاومت و تكذيب عيب خودرو، آنرا قبول كنند، چرا كه در گذشته آتش‌سوزي و عيب پژو نيز تكذيب مي‌شد اما نهايتا آنرا قبول كردند.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي موافق به مخاطره انداختن توليد و بيكاري كارگران نيست، گفت: اسكانيا بعد از يك نوع خودرو كه اسم آن را نمي‌آورم، ميزان تلفات جاده‌اي‌اش، دو برابر است.

احمدي مقدم همچنين در مورد فيلترشدن نرم‌افزار وي‌چت نيز گفت: شوراي عالي فضاي مجازي سه‌شنبه در حضور رئيس‌جمهور تشكيل جلسه داد و در اين جلسه به پيشنهاد نيروي انتظامي و حمايت وزير ارتباطات مقرر شد كارگروهي در رابطه با نوسازي مصاديق مجرمانه و نوسازي فيلترينگ با روشهاي نوين ايجاد شود.

وي با بيان اينكه اگر وي‌چت خوبي‌هايي دارد، نبايد كل سرويس مسدود شود، گفت: اين كارگروه نسبت به شناسايي مضرات برنامه‌ها اقدام كرده و تنها بخش‌هاي مضر حذف مي‌شوند.

احمدي مقدم همچنين با اشاره به همايش نظم و امنيت گفت: سال 93، سال حذف پست‌هاي زايد در نيروي انتظامي است و در پست‌هايي كه دوربين‌ مي‌تواند جايگزين افراد شود، اين پست‌ها حذف مي‌شود.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي سال آينده به طور جدي در بحث پژوهش وارد مي‌شود ، گفت: ناجا از روش‌هاي علمي كه موجب كاهش نيروي انساني در پست‌هاي اضافه مي‌شود استقبال مي‌كند.

وي همچنين با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 9 دي، گفت: 9 دي مردم عملا به فتنه پايان دادند. افرادي كه يك برچسب زدند و نتوانستند آنرا اثبات كرده و با لجاجت از هر ابزاري براي ايجاد شكاف استفاده كردند كه اين مسئله گناه نابخشودني بود و مردم نهايتا در نهم دي با بصيرت خود مهر ابطالي بر اقدامات اين افراد زدند.

وي همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر اعدام چند ايراني در مالزي به جرم حمل مواد مخدر، گفت: اين موارد عمدتا مربوط به گذشته است و در حال حاضر كشف مواد مخدر از ايرانيان در خارج از كشور به شدت كاهش يافته است.

وي با اشاره به پخش مصاحبه‌اش از برنامه مناظره كه مربوط به قبل از اصلاح قانون مواد مخدر بود، گفت: در گذشته ما دوگانگي قانون داشتيم به گونه‌اي كه با اصلاح قانون و كنترل تشديد در فرودگاه و گمرك كشور انتقال مواد مخدر توسط ايرانيان به شدت كاهش يافت و تعداد پرونده‌هاي جديد نيز بسيار اندك است.

وي با بيان اينكه اگر اين افراد در كشور خودمان نيز دستگير مي‌شدند بايد مجازات مي شدند، گفت: ما خواستار اين هستيم كه اين مجرمان در كشور خود مجازات شوند.

احمدي مقدم با بيان اينكه وكلاي اين مجرمان به آنها ياد داده‌اند كه عنوان كنند فريب خورده‌ايم، گفت: البته در دو سال اخير روند دستگيري‌ها كاهش يافته است اما افراد نبايد در قبال دريافت وجه، ريسك كنند و بدون اطلاع و توجه از مجازات و نوع ماده نسبت به انتقال آن اقدام كنند چرا كه هر فردي در قبال عملكردش مسئول است و بايد مراقب باشد.

به گفته احمدي مقدم ميزان دستگيري ايرانيان در اين جرم به شدت كاهش يافته است.

احمدي مقدم همچنين در همايش دهمين جشنواره نظم و امنيت عمومي با بيان اينكه ناجا با توجه به سند راهبردي 1404 بايد بر موقعيت رقابت با كشورهاي پيشرفته قرار گيرد، گفت: اگر مي‌خواهيم پليس ايران الگوي ديگر كشورها باشد بايد در تراز كشورهاي پيشرفته رقابت كند.

وي با بيان اينكه در ابتداي تشكيل نيروي انتظامي به زحمت مي‌توانستيم 10 نفر كه داراي فوق ليسانس هستند پيدا كنيم، گفت: شرايط علمي آن زمان به گونه‌اي بود كه تنها پنج نفر عضو هيئت علمي ناجا بودند كه در همان سال بازنشسته شدند.

وي با بيان اينكه عنصر اساسي تشكيل دهنده قدرت، دانش است گفت: با دانش مي‌توان قدرت سياسي، فرهنگي و ... را به دست آورد و ناجا براي حركت بايد به سرعت فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي خود را توسعه دهد.

نقد؛ هديه بيروني به پليس

وي با بيان اينكه امروز افتخار مي‌كنيم كه در تمامي فرماندهي‌هاي انتظامي و رده‌هاي تخصصي مركز تحقيقات راهبردي ايجاد شده است، گفت: علاوه بر اين نقد بيروني براي پليس يك هديه است.

وي با بيان اينكه ناجا در مجموع سازمان‌ها در عرصه علم و فناوري موقعيت خوبي دارد، گفت: ديگر آن نگاه غيرعلمي و سنتي به پليس وجود ندارد و ما توانسته‌ايم با تحقيقات، فشار و تحريم‌ها را به فرصت بدل كنيم.

وي با تاكيد بر تقويت بنيه پژوهشي و علمي نيروي انتظامي گفت: امروزه در حالي شاهد كاهش كشته‌هاي تصادفات هستيم كه تعداد خودروها افزايش يافته است و اين مهم تنها با تحقيقات و پژوهش‌هاي علمي به وجود آمده است.

احمدي مقدم با اشاره به فعاليت 700 دفتر خدمات الكترونيكي گفت: امروز 50 هزار دستگاه رايانه به اينترانت امن ناجا متصل هستند كه امنيت منحصربه فردي دارد و ما مفتخريم كه امروز تمام نرم‌افزارهاي ما در داخل توليد مي‌شود.

وي با اشاره به فعاليت 140 سامانه و زير سامانه ارائه خدمات در ناجا گفت: ناجا 30 ميليون خدمت الكترونيكي به مردم ارائه مي‌كند.

احمدي مقدم با بيان اينكه نيروي انتظامي تا پايان برنامه ششم توسعه بايد از فاز سخت‌افزاري عبور كند، گفت: ما بايد به جاي توسعه كمي به كيفي سازي توجه كنيم كه اين مهم با اشراف اطلاعاتي در بستر علوم و فنون و همچنين ايجاد پژوهش‌هاي كاربردي ايجاد مي‌شود.

وي با اشاره به استفاده از توان شركت‌هاي دانش بنيان گفت: در بودجه آتي اعتبارات خوبي براي پژوهش، آموزش و ... كه ضامن پويايي و رسيدن به اهداف است،‌ ارائه مي‌شود و نيروي انتظامي كاربردي شدن تحقيقات را در دستور كار قرار مي‌دهد.

به گزارش ايسنا، همچنين ستاري - معاون علمي و فناوري رئيس جمهور در سخنان كوتاه خود در دهمين همايش نظم و امنيت با بيان اينكه اين معاونت وظيفه خود مي‌داند تا از تمامي شركت‌هاي دانش بنياني كه بتوانند به ناجا كمك كند، حمايت كند، گفت: ستادهاي زيادي در معاونت علمي و فناوري داريم كه مي‌توانند به نيروي انتظامي كمك كنند. اما به شرطي كه خطوط ارتباطي مستقيم داشته باشند و تعامل افزايش يابد.

وي با بيان اينكه به اين همايش آمده تا عدم ارتباط اين دو سازمان پايان يابد، گفت: اقدامي در زمينه حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان در حوزه ناجا به غير از تاييد اين سازمان انجام نمي‌دهيم.

وي همچنين با بيان اينكه اميدوارم سال آينده ميزان همكاري‌هاي ناجا و معاونت علمي و فناوري افزايش يابد، گفت: دولت و معاونت علمي و فناوري آمادگي كاملي دارد تا از پروژه‌هايي كه به توسعه بازار نيروي انتظامي مي‌انجامد حمايت كند.

ستاري همچنين ضمن اظهار اميدواري از افزايش همكاري‌هاي معاونت علمي و فناوري با نيروي انتظامي، گفت: آماده هستيم تا در راستاي اجرايي شدن سند راهبردي و همچنين توسعه برنامه‌هايي كه موجب تسهيل امور روزمره مردم مي‌شود كمك كنيم.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن