تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820888176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارآفرين البرزي به عنوان كارآفرين ملي برگزيده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كارآفرين البرزي به عنوان كارآفرين ملي برگزيده شد
كرج- خبرگزاري مهر: كارآفرين البرزي در هشتمين جشنواره امتنان از كارآفرينان برتر موفق شد به عنوان كارآفرين برتر ملي معرفي و تجليل شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، در هشتمين جشنواره ملي امتنان از كارآفرينان برتر كه با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير تعاون،كار ورفاه اجتماعي در محل سالن تلاش برگزار گرديد شركت زرماكارون از استان البرز بعنوان كارآفرين ملي برگزيده شد.

علي ربيعي ، وزير تعاون،كار ورفاه اجتماعي در اين همايش با اشاره به سرعت تحولات و تغييرات در دنياي امروز افزود: شتاب خيره كننده گذر از جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي و پساصنعتي فقط چند سال طول كشيد و اگر ما نتوانيم با يك سري از ابزارها اين فاصله را كم كنيم از روند پيشرفت جا مي مانيم.

وي گام اول كارآفريني را خلاقيت و روحيه نقد پذيري دانست و افزود: نياز امروز جامعه كارآفريني است كه به اعتقاد كارشناسان ، موتور توسعه اقتصادي است.

وزير تعاون كار ورفاه اجتماعي ادامه داد: در اين جشنواره تعداد كل كارافرينان ثبت شده 27 هزار و610 نفر بوده است كه از اين تعداد 73 درصد مرد و 27 درصد از بانوان مشاركت كرده‌اند.

ربيعي با بيان اينكه تعداد كل اشتغال ايجاد شده توسط كارافرينان در جشنواره هشتم بيش از 48 هزار نفر بوده است، تاكيد كرد: اين رقم نسبت به سال قبل 11 درصد رشد داشته است كه مهمترين هدف ما ترويج فرهنگ كارافريني متناسب با چشم انداز 20 ساله كشور است.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با بيان اينكه دولت گام‌هاي بسياري را براي حمايت و تسهيل‌گري در بخش كارافريني به كار گرفته است گفت: در راستاي برنامه پنجم توسعه 13 ماده براي گسترش كارآفريني وجود دارد كه با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر از بين بردن موانع كارآفريني تلاش مي‌كنيم تا در راستاي بهبود فضاي كسب و كار و كار ‌آفريني اقدامات خوبي را به نتيجه برسانيم.

با بيان اينكه دولت گام‌هاي بسياري را براي حمايت و تسهيل‌گري در بخش كارافريني به كار گرفته است گفت: در راستاي برنامه پنجم توسعه 13 ماده براي گسترش كارآفريني وجود دارد كه با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر از بين بردن موانع كارآفريني تلاش مي‌كنيم تا در راستاي بهبود فضاي كسب و كار و كار ‌آفريني اقدامات خوبي را به نتيجه برسانيم.

ربيعي ادامه داد: راه اندازي بانك اطلاعاتي كارآفرينان، كمك به ايجاد سازمان نظام كارآفريني، راه اندازي سامانه كارآفريني، برنامه‌عملياتي آموزش و ترويج كارافريني، برگزاري دوره‌هاي آموزشي تخصصي كارافرينان در استان ها را در 100 روز اول كاري خود در دست داشتيم .

اين مسئول بيان كرد: ايجاد مراكز مشاوره كارافريني و راه اندازي صندوق سرمايه‌گذاري خطرپذير براي كارآفرينان را در دولت دنبال مي‌كنيم تا بتوانيم به توسعه فعاليت كارآفرينان و بسترسازي براي فعاليت در عرصه بين المللي موفق باشيم.

وي ديگر فعاليت هاي حمايت از كارآفرينان را ايجاد صندوق حامي خيرين برگزاري جشنواره و توسعه فعاليت هاي كارآفريني و كسب وكار در فضاي مجازي و بسترسازي براي توسعه فعاليت هاي بين الملل در حوزه كارآفرين عنوان كرد.

ربيعي با بيان اينكه ما در مقابل گذشتگان و همچنين در مقابل نسل هاي آينده مسئوليم گفت: ما براي ساختن جامعه اي پويا و خلاق احساس مسئوليت مي كنيم و بايد در اين زمينه گام هايي اساسي برداريم.
در بخش انتهايي اين مراسم از كارآفرينان برتر كشور در حوزه‌هاي مختلف با اهداي تنديس و لوح تقديرتجليل بعمل آمد واز استان البرز نيز ،مرتضي سلطاني مدير عامل گروه صنعتي زرماكارون بعنوان يكي از كارآفرينان ملي كشور برگزيده گرديد.

نوآوري در خصوص آرد جو، آرد جوانه گندم،آرد سويا ،ماكاروني سبوس دار ،ماكاروني بدون گلوتن و لازانياي آشيانه اي و غيره، دارا بودن استانداردهاي ملي و بين المللي و نظام كنترل كيفيت محصولات بر اساس استاندارد ISO 9001 , 2008 ، دارا بودن سامانه شكايت مشتري از طريق سامانه پيام كوتاه ، تلفنهاي مستقيم و سامانه اينترنتي از جمله شاخصه هاي برتري اين شركت در جشنواره امتنان از كارآفرينان ملي بوده است كه مورد توجه داوران اين جشنواره ملي قرار گرفت.

همچنين محصولات زرماكارون تاكنون پاسخگوي 75 درصد نياز تغذيه اي مردم كشور بوده و توليد محصولات آن نيزموجب صرفه جويي ارزي ناشي از توليد محصول در كشور گرديده است.

محصولات اين شركت به صورت مستقيم و غير مستقيم به 80 كشور حوزه آسياي ميانه ، آسياي شرقي و آفريقا صادر مي شود.

كد خبر: 2202841

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۳:۰۰

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن