تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه ايران بالاترين رتبه توانگري را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "بيمه ايران" بالاترين رتبه توانگري را دارد
جواد سهاميان مقدم به تازه ترين آمار بيمه مركزي درباره توانگري شركت هاي بيمه اي اشاره و اعلام كرد: بيمه ايران شركت بالاترين رتبه توانگري را در ميان شركت هاي بيمه اي دارد.


به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيمه ايران ، جواد سهاميان مقدم امروز پس از امضاي قرارداد خدمات بيمه اي با سازمان نظام روانشناسي افزود: با اين توانمندي مي توانيم ريسك هاي بزرگ را قبول اتكايي كند.

مدير عامل بيمه ايران ادامه داد : در بازار رقابتي ، عملكرد مناسبي داريم و همچنان بزرگترين شركت بيمه اي كشور و منطقه باقي هستيم.

وي با تاكيد بر رعايت حقوق بيمه گذاران ، سرعت درانجام كار و خلاقيت گفت : بيمه گذاران اقبال بيشتري به اين شركت دارند و اين شركت بيش از 50 درصد سهم بازار بيمه اي كشور را دارد.

مدير عامل شركت بيمه ايران با اشاره به طرح بيمه جامع روستاييان هم ‌گفت : اين بيمه نامه ها با همكاري نمايندگي هاي بيمه ايران و دفاتر پست بانك در اختيار هموطنان روستايي قرار مي گيرد.

جواد سهاميان مقدم با اشاره به اينكه 66 درصد مساحت كشور در معرض حوادث طبيعي مانند زلزله، سيل و طوفان قرار گرفته است ، گفت: 90 درصد جمعيت نيز در اين مناطق ساكن هستند.

وي افزود : 28 و نيم درصد جمعيت ايران اسلامي را روستاييان تشكيل مي دهند و شركت بيمه ايران به منظور ارتقاي سطح اميد اين قشر كه نقشي بي بديل در توليد و اقتصاد دارند، طرح بيمه جامع روستاييان را اجرا كرده است.

مدير عامل بيمه ايران تعهدات اين طرح را ابتدا شامل بيمه ساختمان ها، تاسيسات، اثاثيه منازل مسكوني و انبارهاي علوفه در مقابل آتش سوزي،‌صاعقه، زلزله، انفجار، برف سنگين، سيل و توفان اعلام كرد.

سهاميان مقدم گفت : پوشش ثانويه اين طرح بيمه اي را سرقت اثاثيه و ادوات كشاورزي و در نهايت مسئوليت مالي در قبال خسارت به همسايگان از ناحيه تركيدگي لوله و آتش سوزي تشكيل مي دهد.

وي حق بيمه اي را كه طبق سه مدل يادشده طرح بايد پرداخت شود به ترتيب 25، 50 و 75 هزار تومان در سال اعلام كرد و گفت: البته طرح شامل بيمه آسيب ديدگي و نقص عضو روستانشينان كه نوعي بيمه درمان و عمر محسوب مي شود و محصولات باغي و دام هاي روستائيان را كه بلاياي طبيعي به آن خسارت وارد مي كند نيز در بر مي گيرد.

سهاميان مقدم اعلام كرد : در طرح بيمه جامع روستاييان ،تامين معيشت موقت سرپرستان خانوار هم 10 ماه پيش بيني شده است.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن