تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنري كه مظلومي دارد، تيمش ندارد! مس؛ تيمي كه بردن را بلد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: هنري كه مظلومي دارد، تيمش ندارد! مس؛ تيمي كه بردن را بلد نيست
سعيد قرايي - كرمان
مس برابر ور‍‍ژن ضعيف شده تراكتورسازي خيلي زود توسط احمد حسن زاده به گل رسيد و خيلي زودتر مي‌توانست با گل‌هاي كريم اسلامي بازي را به سود خودش تمام كند اما هنوز اشتباه فردي در تيم مس حرف اول را مي‌زند... مس اشتباه مي‌كند و موقعيت‌هاي گلش را به راحتي هرچه تمامتر از دست مي‌دهد. اسلامي كه بايد با گل زدن در همين بازي‌ها خود را يك بازيكن بزرگ كند، به راحتي تك به تكش را خراب مي‌كند و در ساير نقاط زمين نيز باقي بازيكنان هم به همين شكل اشتباه مي‌كنند تا ناخودآگاه بازي را در اختيار تراكتورسازي قرار دهند كه همه شرايط باختن را داشت.
فرزاد حسين‌خاني همچنان روي لو دادن توپ‌هاي خطرناك اصرار دارد، ادينيو از دقيقه 60 به بعد بدنش كم مي‌آورد، حسن‌زاده هنوز نود دقيقه‌اي نشده، روي نيمكت بازيكن ذخيره‌اي كه گره‌گشاي تيم در حملات تيم باشد نيست، تعويض‌هايي هم كه كادر فني تيم انجام مي‌دهد در كم كردن ضريب اشتباهات مس تاثير مثبت ندارد و... همه اينها سبب مي‌شود كه در كرمان براي حفظ يك پيروزي بزرگ، قلب مسي‌ها از جا كنده شود و در نهايت در آخرين ثانيه بازي اين سه امتياز هم از دست برود.
مس پيروز نشد چراكه بازيكنانش در زمين اشتباه مي‌كنند و تيمي كه درصد اشتباهاتش بالا باشد ناخودآگاه از سه امتياز هم به صورت خودخواسته محروم مي‌شود. اين مس با وجود انرژي بالايي كه در زمين صرف مي‌كند و غيرتي كه بازيكنانش نشان مي‌دهند، شايسته پيروزي است. در همين بازي با تراكتورسازي كاملا مشخص بود كه تك تك بازيكنان مس مي‌جنگند و براي رسيدن به پيروزي سر جلوي توپ مي‌گذارند.
آنها بازيكنان شايسته‌اي هستند كه فقط كمي تمركز مي‌خواهند براي اشتباه نكردن و از دست ندادن توپ‌هاي ساده و اتفاقا گل كردن موقعيت‌هاي ساده خود برابر دروازه حريف كه بارها در بازي با تراكتور از دست رفت. مس شايسته پيروزي است و همچنان خود را از اين مساله محروم مي‌كند. شايد هرچه بيشتر از پيروزي قبل مس برابر راه‌آهن فاصله بيفتد، مجددا اعتماد به نفس بازيكنان مس بيشتر دستخوش موج منفي قرار بگيرد و رسيدن به برد بعدي سخت‌تر شود.
مس بايد هرچه سريعتر نه فقط به خاطر جدول، كه به خاطر آرامش روحي خودش به پيروزي برسد. اين تيم بايد بردن را تمرين كند تا براي حفظ پيروزي‌هاي بعدي خود نظير بازي با تراكتورسازي اينچنين دچار استرس نشود و با آرامش بيشتري كار كند. مس از ته جدول كنده شد و اين فعلا بهترين اتفاق ممكن براي اين تيم است كه هنوز 10 بازي ديگر پيش رو دارد. تنها راهي كه مس را در ليگ برتر نگه مي‌دارد پيروزي است نه چيز ديگر، پس مظلومي مجبور است با تيم خود پيروزي در زمين را تمرين كند.
البته هنر بردن را پرويز مظلومي دارد. او تا دقيقه 94 مقابل يكي از بهترين تيم‌هاي اين فصل پيش بود اما بر اثر يك اشتباه برد را با تساوي تاخت زد. به پيشينه مظلومي كه مي‌نگريم درمي‌يابيم او بردهاي زيادي را در فوتبال ايران صاحب شده كه شاخص‌ترين آنها در دربي‌ها بوده. مظلومي مي‌تواند با تزريق روح پيروزي‌خواه خودش به بازيكنان مس منشأ تحولات عظيمي در كرمان باشد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن