تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802426436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي در پي تطهير فتنه گران نباشند/ دشمن از ايجاد بدبيني بين مردم نااميد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برخي در پي تطهير فتنه گران نباشند/ دشمن از ايجاد بدبيني بين مردم نااميد نيست
ورامين - خبرگزاري مهر: امام جمعه ورامين با انتقاد از برخي خواص كه در پي تطهير فتنه گران هستند گفت: به جرأت مي توان گفت كه فتنه 88 كوچكتر از فتنه هاي صدر اسلام نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد مرتضي محمودي عصر چهارشنبه در درس اخلاق خود با اشاره به رحلت نبي مكرم اسلام(ص) اظهار داشت: در زمان ولادت پيامبر اسلام(ص) حوادث عجيبي در عالم و نظام آفرينش رخ داد و حضرت محمد(ص) در سن چهل سالگي به امر خداوند متعال براي تبليغ دين اسلام در بين مردم برگزيده شد.

امام جمعه ورامين افزود: تا قبل از بعثت پيامبر اسلام(ص)، ايشان در بين امت خود به نام محمد امين شهرت داشت و همواره وي مورد احترام همه افراد جامعه خود بود اما از زماني كه حضرت محمد(ص) به پيامبري مبعوث گرديد و مردم را دعوت به ترك بت پرستي و عادات جاهلي كرد، مورد خشم خاندان قريش و مشركان مكه قرار گرفت.

هيچ پيامبري به اندازه نبي مكرم اسلام (ص) مورد اذيت قرار نگرفت

وي ادامه داد: از همان آغاز بعثت پيامبر اسلام(ص) دشمني با حضرت محمد(ص) آغاز شد و حتي ايشان در بين خانواده خود نيز مورد سرزنش قرار مي گرفت، به همين دليل وجود نوراني نبي مكرم اسلام براي ترويج دين مبين اسلام، زحمات فراواني را تحمل كرد.

محمودي اضافه كرد: در طول 10 سال زندگي پيامبر اسلام(ص) در مدينه، بيش از 80 غزوه و سريه بر ايشان تحميل شد و مشركان و منافقان اجازه نمي دادند تا حضرت محمد(ص) دين اسلام را در ميان مردم ترويج كند، به اين خاطر ايشان مي فرمايد كه هيچ پيامبري به اندازه من مورد اذيت قرار نگرفت.

نماينده ولي فقيه در شهرستان ورامين عنوان كرد: نبي مكرم اسلام در طول 13 سال حضور خود در مكه و مدينه، انواع سختي ها را از سوي مشركان و منافقان تحمل كرد تا اسلام با اين كيفيت به دست ما رسيده و به عنوان ميراثي گرانبها در ميان امت اسلام به امانت گذاشته شود.

وي بيان داشت: در هشت سال دفاع مقدس نيز بيش از 200 هزار نفر از بهترين جوانان اين كشور به جبهه هاي جنگ رفتند تا اسلام باقي بماند و اگر امروز ايران اسلامي، يك كشور مستقل و بدون وابستگي به جهان غرب و شرق در جهان شناخته مي شود، مرهون خون مطهر شهداي انقلاب اسلامي است.

قبل از پيروزي انقلاب اسلامي هيچ كشوري براي ايران ارزش قائل نبود

اين مسئول يادآور شد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، هيچ كشوري براي ايران ارزش قائل نبود و حتي خارجي ها، زماني كه مي خواستند به ايران بيايند، حق توحش دريافت مي كردند و در همه زمينه ها كشور به دو ابرقدرت شرق و غرب وابسته بود.

محمودي تأكيد كرد: امروز به بركت پيروي از مكتب حيات بخش اهل بيت عصمت و طهارت، ايران اسلامي در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و اكنون كشورهاي ديگر براي مذاكره با ايران درخواست مي دهند.

رييس شوراي فرهنگي عمومي شهرستان ورامين گفت: دشمن تلاش دارد تا اين نظام را سرنگون كند و در اين راه توطئه هاي بسياري را طراحي و اجرايي كردند، اما به بركت اهل بيت و پشتيباني مردم، اين نقشه ها ناكام ماند و آن خدايي كه ابراهيم را در آتش نمرود حفظ كرد، امروز ايران اسلامي را در مقابل توطئه هاي دشمن محفوظ داشته است.

دشمن از ايجاد بدبيني و تفرقه افكني بين مردم نااميد نيست

امام جمعه ورامين افزود: دشمن از اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران را ساقط كند، مأيوس شده است اما از ايجاد بدبيني و تفرقه افكني بين مردم نااميد نيست و در اين زمينه تلاش جدي كرده كه با هوشياري مردم تاكنون به نتايج دلخواه خود نرسيده است.

وي ادامه داد: برخي خواص تلاش مي كنند كه نشان دهند كه فتنه 88، حادثه اي مربوط به گذشته بوده است اما بايد توجه داشت كه فتنه 88 حادثه بزرگي بود و برخي افراد آلت دست دشمنان شدند تا از اين انقلاب و نظام چيزي باقي نماند.

محمودي اضافه كرد: در فتنه 88 به مقدسات اسلامي و مباني انقلاب توهين شد و برخي افراد ناآگاه عكس امام خميني(ره) را پاره كرده و خود را فاتح ميدان مي دانستند اما ملت ايران با توكل بر خدا و بصيرت بالاي خود، اين توطئه ها را خنثي كرد.

نماينده ولي فقيه در شهرستان ورامين تصريح كرد: خطر فتنه 88 كم تر از قتنه هاي صدر اسلام نبود و نمي توان به راحتي از كنار آن گذشت و بايد هوشيار بود و توجه داشت كه دشمن در صدد ضربه زدن به مباني نظام اسلامي است و بايد با بصيرت و شناخت در مقابل فتنه ها ايستادگي كرد.

كد خبر: 2202640

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۲۱:۲۵

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن