تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802766284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل بنياد شهيد استان اردبيل خبر دادكسب رتبه سوم در بين 45 دستگاه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل بنياد شهيد استان اردبيل خبر دادكسب رتبه سوم در بين 45 دستگاه
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل گفت: براساس ارزيابي 45 دستگاه اجرايي در استان اردبيل بنياد شهيد و امور ايثارگران اين استان توانست رتبه سوم را در بين 45 دستگاه به دست آورد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مير ودود سيد شنوا عصر امروز در نشست مطبوعاتي با اصحاب رسانه در اردبيل اظهار داشت: ‌ما در حالي اين رتبه شاخص را به دست آورديم كه در سال 89 جايگاه بنياد شهيد استان در بين 37 دستگاه رتبه شانزدهم بوده كه با تلاش و جديت مجموعه بنياد شهيد استان اين رتبه به سوم ارتقا يافته است.

وي در ادامه تصريح كرد: تاكنون براي ساماندهي گلزار شهدا چهار ميليارد تومان هزينه شده و در برخي از شهرها نظير نير و نمين اين ساماندهي به اتمام رسيده و در صورت تأمين اعتبار در سال آينده به صورت صد درصد ساماندهي گلزار شهدا تكميل شده و به بهره‌برداري مي‌رسد.

سيد شنوا خاطر نشان كرد: به دليل محدوديت اعتبار در دو سال اخير عمليات بازسازي با تأخير و تعلل روبه‌رو شده اما تلاشمان بر اين است تا در سال آينده اين پروژه را به جمع‌بندي كامل برسانيم و افتتاح آن را شاهد باشيم.

اين مسئول اضافه كرد:‌ در شهرستان اردبيل در ساماندهي گلزار شهدا با پيشرفت 75 درصدي روبه‌رو هستيم به طوريكه به غير از سه مزار غريبان، علي‌آباد و بهشت فاطمي ساماندهي گلزار شهدا در ساير آرامستان‌ها و حتي تك مزارهاي روستايي انجام شده است.

خانواده‌هاي جانبازان زير 25 درصد تحت پوشش بيمه پايه و تكميلي

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در بخش ديگري از سخنان خود بيان كرد: ما برخلاف سال‌هاي گذشته كه تنها خود جانبازان زير 25 درصد را از خدمات بيمه پايه و تكميلي بهره‌مند مي‌كرديم در سال‌جاري تصميم گرفته شد كليه جانبازان زير 25 درصد و خانواده‌هاي آنها از خدمات بيمه پايه و تكميلي استفاده كنند تا بتوانند از مزاياي اين بيمه بهره‌مند شوند.

سيد شنوا اجراي طرح سپاس، مراجعه خادم به مخدوم را يك طرح مفيد و سازنده در حرمت گذاشتن به خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران توصيف كرد و ادامه داد: در قالب اين طرح ما به ديدار بيش از چهار هزار و 700 خانواده شهيد و جانباز رفتيم و امسال نيز دو هزار و 700 ديدار توسط همكاران شهرستاني و مركز استان انجام شده است.

وي يادآور شد:‌ قرار است در قالب طرح سپاس امام جمعه اردبيل و استاندار هر دو هفته يك بار در منزل شهيدي حاضر شده و ديداري را با خانواده آنها انجام دهند تا در اين زمينه دلجويي واقعي از آنها صورت بگيرد.

تحقق 124 درصدي اشتغال بنياد شهيد در سال‌جاري

سيد شنوا سهميه اشتغال استان را 500 نفر اعلام كرد و گفت: ما تاكنون براي 700 نفر فرصت اشتغال ايجاد كرديم و بنياد شهيد با تحقق 124 درصدي تعهد اشتغال خود در سال‌جاري توانسته در بين دستگاه‌هاي استاني رتبه ممتاز را به دست آورد.

وي در ادامه افزود: پيش‌بيني مي‌كنيم تا آخر امسال حتي بيشتر از اين بتوانيم به تعهد اشتغال خود در قبال ايثارگران عمل كنيم تا رضايتمندي آنها بيش از گذشته فراهم آيد.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در ادامه سخنان خود تصريح كرد: در قالب طرح جامع خدمات ايثارگران كه به تصويب مجلس رسيده، قرار است به غير از فرزندان شهدا برادر و خواهر شهيد نيز در اولويت استخدام قرار گيرند.

سيد شنوا خاطر نشان كرد: اكثر دستگاه‌هاي اجرايي استان به تعهد خود در جذب فرزندان شهدا و ايثارگران اقدام كردند كه آموزش و پرورش از جمله اين دستگاه‌هاست كه حتي نيمي از سقف استخدامي خود را به ايثارگران اختصاص داده است.

وي در مورد بيمه تكميلي ايثارگران اضافه كرد: بدون سقف ما در سايه اين بيمه قادر هستيم هزينه بستري و درمان ايثارگران را پرداخت كنيم كه جانبازان در اين زمينه در اولويت جدي قرار دارند.

سيد شنوا به پرداخت قسمت دوم مطالبات آزادگان اشاره كرد و ادامه داد:‌ قسمت دوم در قالب سهام شركت‌ها و هولدينگ خليج فارس تقديم آزادگان شده و تا تابستان سال آينده اميدواريم صد درصد مطالبات آزادگان در اين استان پرداخت شود.

وي بيان كرد: اولين استان در كشور هستيم كه براساس ماده 190 آزادگان بسيجي را از مزاياي قانوني برخوردار كرديم كه با ارسال نامه‌اي به كميسيون در تهران اين آزادگان مشمول بند جيم قرار گرفته و از مزاياي آن استفاده كردند.

انتهاي پيام/62006/ك40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن