تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803052844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم حاتمي‌كيا با «چ» در فيس‌بوك به «شهروندان» سلام كرد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: ابراهيم حاتمي‌كيا با «چ» در فيس‌بوك به «شهروندان» سلام كرد
بسياري از علاقه‌مندان سينما منتظرند كه از فيلم جديد حاتمي‌كيا كه يك روز و يك شب از زندگي شهيد چمران را روايت مي‌كند، رونمايي شود.
فيلم سينمايي «چ» جديدترين ساخته‌ ابراهيم حاتمي‌كيا كه قرار است در جشنواره‌ فيلم فجر رونمايي شود، در هنگام فيلمبرداري و پس از ساخت در سكوت خبري مراحل توليدش را سپري كرد اما با ايجاد صفحه‌ فيلم «چ» در فيس بوك گويا قرار است، اطلاع‌رساني اين فيلم وارد روند جديدي شود.

به گزارش ايسنا، ابراهيم حاتمي‌كيا با انتشار يادداشتي با اشاره به «ادبِ ظريفِ آقاي وزير خوشرو» به شهروندان محترم مجاز و غير مجاز فيس‌بوك سلام داده است.

اين كارگردان سينما، يادداشتي را در صفحه رسمي اين فيلم در فيس‌بوك به تاريخ «برگ ريزان 92» آورده است: « ابراهيم چه دوست داشته باشد و چه دوست نداشته باشد، چه شهروندِ خوبي براي اين دنياي مجازي باشد و يا نباشد، چه صفحه‌ي اين سِجل مجازي را ببندد يا به اميد خدا رهايش كند، شهروندان فيس‌بوك رهايش نمي‌كنند.

بسي افتخار. ديده‌ام و ديده‌ايد كه به نام حقير يا به نام بعضي آثارم، همچنان شهروند افتخاري اين شهر محسوب مي‌شوم‌، پس حال كه اين چنين است‌، من نيز به ادبِ ظريفِ آقاي وزير خوشرو‌، به شهروندان محترم مجاز و غيرمجاز، سلامي دوباره مي‌دهم.

اين بار با فرزند تازه متولد شده‌ام «چ» بازگشته‌ام. اين صفحه رسمي «چ» خواهد بود. مهمان‌مان باشيد.»

بسياري از علاقه‌مندان سينما منتظرند كه از فيلم جديد حاتمي‌كيا كه يك روز و يك شب از زندگي شهيد چمران را روايت مي‌كند، رونمايي شود.

سازندگان فيلم «چ» از همان ابتداي ساخت فيلم سايتي را راه‌اندازي كردند و تمام اطلاعات و عكس‌هاي مربوط به اين فيلم را درآن قرار مي‌دادند، اما صفحه رسمي اين فيلم هم در فيس‌بوك راه‌اندازي شده و اخيرا ابراهيم حاتمي‌كيا هم مطلبي را در آن منتشر كرده است كه به نظر مي‌رسد اين صفحه قرار است بروزرساني شود.

طبق اعلام سازندگان فيلم‌سينمايي «چ»، اين فيلم در آخرين مراحل روتوش صدا و تصوير است.

پژمان لشكري‌پور نماينده فارابي در روند توليد فيلم «چ» به ايسنا چندي قبل گفت: بحثي كه آقاي حاتمي‌كيا سال قبل هم داشتند اين بود كه فيلم وقتي براي اولين‌بار به نمايش درمي‌آيد از كيفيت مطلوب صدا و تصوير خوبي برخوردار باشد چون در جشنواره‌ي فجر علاقه‌مندان حرفه‌اي سينما به ديدن فيلم‌ها مي‌نشينند.

لشكري‌پور در پاسخ به اينكه به همين دليل به جشنواره‌ فجر سال قبل، فيلم نرسيد، مطرح كرد: بله آقاي حاتمي‌كيا تاكيد داشتند كه كيفيت كار، فداي سرعت آماده كردن فيلم نشود و در عين حال آماده شدن فيلم با توجه به حجم زياد عمليات صدا، تصوير و جلوه‌هاي ويژه امكان‌پذير نبود.

وي ادامه داد: واقعيت اين است كه از زمان پايان فيلمبرداري 20 آذر 91 تا امروز كه من صحبت مي‌كنم، مجموعه‌اي از همكاران فيلم در بخش‌هاي مختلف فني اعم از صدا، تصوير و جلوه‌هاي ويژه بصورت فشرده مشغول به كار بوده‌اند تا ان‌شاء‌الله فيلم «چ» كه يكي از پروژه‌هاي سنگين چند سال اخير سينماي ايران است با احترام كامل به مخاطبين در يك شرايط استاندارد و با كيفيتي مناسب براي تماشاگران به نمايش گذاشته شود.

او خبر داد كه فيلم به صورت دالبي ديجيتال آماده‌ نمايش مي‌شود و رونمايي آن در جشنواره‌ فيلم فجر خواهد بود.

لشكري‌پور با اشاره به برخي خبرهاي غير موثقي كه از فيلم «چ» منتشر مي‌شود، تاكيد كرد: مجموعه سازندگان فيلم يعني ابراهيم حاتمي‌كيا و بنياد سينمايي فارابي اين مسووليت را به شخص بنده داده‌اند كه خبرهاي موثق از طريق بنده اعلام شود.

عوامل فيلم «چ» عبارتند از:نويسنده و كارگردان: ابراهيم حاتمي‌كيا، تهيه‌كننده بنياد سينمايي فارابي، مدير فيلمبرداري:حسين جعفريان،تدوين:مهدي حسيني‌وند، صداگذاري: علي علويان، صدابردار: بهمن اردلان، جلوه‌هاي ويژه رايانه‌اي: هادي اسلامي، مشاور و معاون امور فني: مهدي زواري، موسيقي: فردين خلعتبري، مدير توليد: سيد علي قائم مقامي.

بازيگران اصلي فيلم سينمايي «چ»، فريبرز عرب‌نيا در نقش شهيد چمران، سعيد راد در نقش شهيد تيمسار فلاحي، بابك حميديان، امير دلاوري و مريلا زارعي هستند.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن