تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804489114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استخدام‌ بعثي‌ها در نيروهاي آل‌خليفه


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: استخدام‌ بعثي‌ها در نيروهاي آل‌خليفه
جنبش ياران انقلاب 14 فوريه با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرده است كه نيروهاي امنيتي آل‌خليفه با كمك مستقيم نيروهاي اشغالگر عربستان، سپر جزيره و همچنين مزدوران بعثي از حركت دسته‌هاي عزاداري اربعين حسيني در منامه جلوگيري كردند.
تسنيم: جنبش ياران انقلاب ۱۴ فوريه اعلام كرد كه رژيم آل‌خليفه حدود ۲۰ هزار بعثي را به استخدام نيروهاي امنيتي اين كشور درآورده و به آنان تابعيت بحريني اعطا كرده است.

پايگاه خبري 14 فوريه نوشت: جنبش ياران انقلاب 14 فوريه با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرده است كه نيروهاي امنيتي آل‌خليفه با كمك مستقيم نيروهاي اشغالگر عربستان، سپر جزيره و همچنين مزدوران بعثي از حركت دسته‌هاي عزاداري اربعين حسيني در منامه جلوگيري كردند.

اين اقدامات بي‌سابقه رژيم آل‌خليفه و ومزدوران بعثي جهت هدف قرار دادن اكثريت شيعه در بحرين مي‌باشد به طوري كه آنان با يورش به دسته‌هاي عزاداري و هيئت‌ها كليه آنان را سركوب كردند.

برخي شاهدان از منامه گزارش دادند كه نيروهاي امنيتي آل‌خليفه و مزدوران بعثي به دسته‌هاي عزاداران يورش بردند و از ادامه حركت آنها جلوگيري كردند.

نيروهاي امنيتي مدعي شدند كه جهت جمع‌آوري برخي پلاكارد‌ها كه شعارهاي ضد دولتي بر روي آن‌ها حك شده بود به اين دسته‌هاي عزاداري يورش برده‌اند، درحالي كه مردم تاكيد كردند اين يورش‌ها تنها اقداماتي عليه شيعيان و جلوگيري از برگزاري مراسم مذهبي مي‌باشد.

از سوي ديگر يوسف المحافظه ديده‌بان حقوق بشر بحرين تاكيد كرد كه وزارت كشور از حركت دسته‌هاي عزاداري جلوگيري كرده است و هليكوپتر‌هاي نيروهاي امنيتي نيز برفراز منامه به پرواز در آمدند.

جنبش ياران 14 فوريه در بيانيه خود تاكيد مي‌كند كه طبق اطلاعات موجود، رژيم آل‌خليفه در راستاي شناسنامه دادن سياسي به افراد خارجي تاكنون براي 20 هزار عراقي از اعضاي حزب بعث و فدائيان صدام حسين شناسنامه بحريني صادر كرده است كه اين اشخاص از خطرناك ترين مجرمان تحت تعقيب در عراق بوده‌اند و از سوي خليفه بن سلمان آل‌خليفه نخست وزير بحرين به استخدام نيروهاي امنيتي اين كشور در آمده و به آنان شناسنامه و تابعيت اعطا شده‌ است.

اين جنبش مي‌افزايد، حضور 20 هزار نيروي بعثي و خطر آنان زماني آشكارتر شد كه در جشن‌هاي تاج گذاري آل‌خليفه تعداد زيادي از خودروهاي دولتي و شخصي در خيابان‌هاي بحرين با تصاوير صدام حسين رئيس جمهور معدوم عراق تزئين شده و اقدام به گشت‌زني كردند.

اين امر باعث شده است تا همگان متوجه اين نكته شوند كه تعداد زيادي از بازماندگان رژيم بعثي عراق كه بايد به دليل جنايت‌هايي كه عليه ملت عراق مرتكب شدند براي محاكمه به كشورشان بازگردانده شده و در دادگاه‌هاي كشور خود محاكمه شوند، هم اكنون داراي شناسنامه بحريني بوده و با آسودگي در اين كشور به جنايت‌هاي خود ادامه مي‌دهند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن