تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802449900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش بابك زنجاني به نامه نمايندگان


واضح آرشیو وب فارسی:آفتانا: واكنش بابك زنجاني به نامه نمايندگان
بابك زنجاني در صفحه شخصي خود در فيس بوك به نامه نمايندگان مجلس درباره خود واكنش نشان داد و نوشت: اگراز خودم ميخواستيد با كمال ميل و افتخار با مدرك و دليل نشان مي دادم جورثومه نيستم و يك قهرمان بودم.


به گزارش نامه نيوز، زنجاني گفت:از اينكه زحمتهاي كشيده شده من در شرايط سخت كشور در عرض سه سال نزد شما به جورثومه فساد تبديل شده و من را انقدر مفسد ميدانيد كه همه با هم دست به دست داده ايد تا اين فساد ايجاد شده را تميز دهيد بايد بگويم واقعا شرمنده خودم و شما برادرانم

امروز تلاش هاي من آردهنده شده ولي چون يكبار من را نديده ايد وحتي نمي دانيد چه كرده ام قضاوت سالمي نكرديد با عرض معذرت حتي شما نميدانيد من بابت اين زحماتي كه كشيده ام آيا پرونده قضايي دارم يا خير و دست به دامان دستگا ها شده ايد در صورتي كه اگر يكبار از خودم ميخواستيد با كمال ميل و افتخار با مدرك و دليل نشان ميدادم جورثومه نيستم و يك قهرمان بودم

ديگ تحريمها عليه ايران همچنان بجوشد!

سفير رژيم اشغالگر قدس در آمريكا با بيان ادعاهايي، بر لزوم استمرار و تشديد تحريمهاي ايران به منظور برچيده شدن برنامه هسته اي ايران تاكيد كرد.

پايگاه اينترنتي نشريه ميامي هرالد در گزارشي اعلام كرد ران درمر (Ron Dermer) سفير اسرائيل در آمريكا در مصاحبه اي با ميامي هرالد به تشريح ديدگاه هاي خود درباره مسائل مختلف از جمله برنامه هسته اي ايران پرداخت.

وي در بخش ديگري از اين مصاحبه به مسئله هسته اي ايران اشاره كرد و گفت: اين مسئله ، جدي ترين مسئله پيش روي اسرائيل است و بيشترين اولويت را براي نخست وزير اسرائيل دارد. اگر گروه پنج بعلاوه يك بتواند در برچيدن برنامه هسته اي ايران موفق باشد، هيچ كشوري به اندازه اسرائيل خوشحال نخواهد بود. نگراني ما اين است كه اين توافق ( ژنو) برنامه هسته اي مذكور را برنچيند. نداشتن عزم و انگيزه لازم سبب مي شود رسيدن به راه حل ديپلماتيك و حل و فصل مسالمت آميز اين مسئله بسيار دشوارتر شود.

اين مقام اسرائيلي در بخش ديگري از سخنانش گفت اسرائيل مايل است تحريمها عليه ايران ادامه پيدا كند. اين درحالي است كه توافق نامه موقت ژنو سبب كاسته شدن بخشي از تحريم هاي ايران شده است.

ارتباط دستگيري هاي اخير در تركيه با ايران

به عقيده اين كارشناسان دستگيري وسيع در بين مقام هاي اقتصادي دولت تركيه و مرتبطان آنها و همچنين برخي از اشخاص حقيقي كه درگير فعاليت هاي تجاري بوده اند احتمالا تلاشي براي ضربه زدن به توان ايران براي مقابله با تحريم هاست.

به گزارش ايران هسته اي، اين كارشناسان مي گويند به نظر مي رسد اراده اي درون تركيه و با هدايت خارجي شكل گرفته و مي خواهد فعالان اقتصادي مرتبط با ايران را بهانه هاي مبهم و در مواردي واهي از تدام تجارت با ايران بازدارد.

فرانسيس ريكاردونه سفير امريكا در آنكارا پشت پرده برخي از اين تحولات قرار دارد و وي با سفراي عربستان و اسراييل در آنكارا در تماس نزديك است.

قصد توهين به هاشمي نداشتيم

«تاريا كرونبرك» سرپرست هيئت پارلماني اروپا در سفر به تهران در گفت و گويي كه با شبكه دولتي انگليس(بي بي سي) داشت ضمن تاكيد بر اين مسئله كه قصد توهين به هاشمي را نداشته، عنوان كرد كه اين اتفاق به واسطه آن رخ داده كه پروتكل چنين ديداري براي او مشخص نبوده است.

او گفت: براي ما صندلي آورده بودند و ميزبان به ما گفت بنشينيم و ما نشستيم. من از رسم بلند شدن اصلا خبر نداشتم. پروتكل براي ما مشخص نبود كه بايد بايستيم يا بنشينيم و به هيچ عنوان قصد بي احترامي نداشتيم.

اين مقام اروپايي در پاسخ به اين پرسش كه درخواست براي ملاقات با چه اشخاصي در تهران داشته اند گفت: مي خواستيم با خانواده زندانيان سياسي و با كساني كه در حصر خانگي هستند، يعني موسوي و كروبي ملاقات كنيم كه البته امكان نداشت. ديدار نسرين ستوده و جعفر پناهي نيز از آن جهت اهميت داشت كه از سوي اتحاديه اروپا برنده جايزه ساخاروف اعلام شده بودند. سفارت يونان نيز به عنوان حافظ منافع اتحاديه اروپا در ايران، زمينه ديدار با اين دو نفر را فراهم كرد.

سرپرست هيئت پارلماني اروپا در سفر به تهران همچنين ادعا كرد محمد جواد لاريجاني دبير ستاد حقوق بشر ايران درباره پرونده موسوي و كروبي گفته روند قضايي در مورد پرونده آنها در آينده نزديك آغاز خواهد شد؛ ادعايي كه هنوز از سوي طرف ايراني درباره اصالت آن اظهارنظري نشده است.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن