تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802200930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت در حاشيه جلسه هايت دولت:/4/ فعلا قيمت‌ حامل‌هاي انرژي تغيير نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نوبخت در حاشيه جلسه هايت دولت:/4/ فعلا قيمت‌ حامل‌هاي انرژي تغيير نمي‌كند
با توجه به مطالعات دبيرخانه شورايعالي امنيت ملي در مورد بحث انتقال پايتخت در سال ۸۹ انجام شده، مطالعات مركز تحقيقات استراتژيك، اين موضوع داراي بار مالي سنگين است/ ما با كمال شكيبايي و خويشتن‌داري به سوالات مكرري كه از وزرا مي‌شود و برخي بديهي بوده و برخي مربوط به گذشته مي‌شود، پاسخ مي‌دهيم. نوبخت در حاشيه جلسه هايت دولت:/4/ فعلا قيمت‌ حامل‌هاي انرژي تغيير نمي‌كند


ايلنا:سخنگوي دولت گفت: قيمت‌ حامل‌هاي انرژي در لايحه هدفمندي يارانه‌ها كه تقديم مجلس مي‌شود، به تفصيل معلوم مي‌شود و ما تا آن زمان تغييري در قيمت‌ها نخواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار ايلنا، "محمد باقر نوبخت" با اشاره به تبصره ذيل ماده ۶۸ قانون مديريت خدمات كشوري اظهار داشت: براساس اين تبصره دستگاه‌هاي اجرايي مجازند كه اگر با اصلاح ساختار و واسپاري تصدي‌هاي اجتماعي به دستگاه‌هاي بيروني صرفه‌جويي داشته باشند مي‌توانند اين صرفه‌جويي را در زمينه افزايش فوق‌العاده شغل كاركنان خود استفاده كنند.

وي افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با توجه به اصلاح ساختاري كه داشته و واسپاري تصدي‌هاي خود به بيرون توانست از اين امكان تبصره ذيل ماده ۶۸ قانون مديريت خدمات كشوري استفاده كند و فوق‌العاده شغل كاركنان اين وزارتخانه افزايش يافت.

سخنگوي دولت در مورد بحث انتقال مركز سياسي كشور از تهران گفت: با توجه به مطالعات دبيرخانه شورايعالي امنيت ملي در اين خصوص در سال ۸۹ و مطالعات مركز تحقيقات استراتژيك، اين موضوع داراي بار مالي سنگين است.

وي تصريح كرد كه علت مخالفت دولت با طرح مجلس براي انتقال پايتخت از تهران صرفا به دليل داشتن بار مالي است و مجلس نمي‌تواند براساس قانون اساسي طرحي را تصويب كند كه بار مالي ايجاد مي‌كند.

نوبخت در پاسخ به سوالي در مورد بودجه ۹۳ كه برخي آن را خوشبينانه و در برابر تحريم‌ها ناكارآمد دانستند، اظهار داشت: لايحه بودجه ۹۳ كل كشور از ۳ عدد شكل مي‌گيرد.

وي ادامه داد: يكي از اين اعداد منابع مربوط به درآمد‌ها است كه معطوف به ماليات مي‌شود و ميزان ماليات پيش‌بيني شده در سال ۹۳ نسبت به رقم سال جاري ۴ هزار ميليارد تومان نسبت به سقف ۵۱ هزار ميليارد مورد توافق افزايش نشان مي‌دهد.

سخنگوي دولت گفت: وزارت اقتصاد از سال‌هاي گذشته يك نظام جامع مالياتي را تعريف كرده كه بتواند از نرم‌افزارهاي مناسب استفاده كند كه از مشاورين خارجي نيز برخوردار شد تا بخشي از موديان مالياتي كه بايد ماليات بپردازند اما از نظارت سازمان خارج هستند، شناسايي شوند.

نوبخت افزود: معاونت برنامه‌ريزي با تامين منابعي براي تكميل آن نظام جامع با وزارت اقتصاد توافق كرد كه چهار هزار ميليارد تومان به ارقام مربوط به منبع مذكور اضافه كند تا بتوانيم هزينه‌هاي جاري را در يك پروسه مشخص از درآمدهاي مالياتي تامين كنيم.

وي ادامه داد: ظاهرا منابع حاصل از واگذاري دارايي‌هاي سرمايه‌اي (نفت) نسبت به سال گذشته حدود ۸ هزار ميليارد تومان افزايش را نشان مي‌دهد اما ميزان فروش نفت و ميعانات گازي در بودجه ۹۳ هم‌اندازه رقم درنظر گرفته شده در بودجه سال ۹۲ است.

سخنگوي دولت گفت: رقم بعدي كه باعث شده اين عدد بالا رود نرخ تسعير بين ريال و دلار است كه در سال ۹۲ اين عدد در حد ۲ هزار و ۱۸۸ تومان بود و در سال ۹۳ در راستاي يكسان سازي نرخ ارز، آن را در حد ۲ هزار و ۶۵۰ تومان در نظر گرفته‌ايم.

نوبخت افزود: بودجه ما بسيار شفاف است و عدد مكتومي در آن وجود ندارد و قيمت هر بشكه نفت در بودجه ۹۳ را ۱۰۰ دلار در نظر گرفتيم كه اين رقم هم خوشبينانه يا متكي بيش از حد به نفت نيست.

وي در پاسخ به سوال ديگري درخصوص تامين منابع مالي پرداخت يارانه از افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي و سناريوهاي مربوط به قيمت بنزين در سال آينده توضيح داد: قيمت‌ حامل‌هاي انرژي در لايحه هدفمندي يارانه‌ها كه تقديم مجلس مي‌شود، به تفصيل معلوم مي‌شود و ما تا آن زمان تغييري در قيمت‌ها نخواهيم داشت.

سخنگوي دولت در پاسخ به سوالي در خصوص تعامل دولت و مجلس اظهار داشت: دولت در تنظيم رابطه خود با مجلس سنجيده عمل مي‌كند و ارزيابي ما از نحوه تعامل مجلس با دولت نيز فعلا مثبت است.

وي افزود: ما با كمال شكيبايي و خويشتن‌داري به سوالات مكرري كه از وزرا مي‌شود و برخي بديهي بوده و برخي مربوط به گذشته مي‌شود، پاسخ مي‌دهيم و از همكاري مجلس در تعامل با دولت در زمينه‌هاي مختلف نيز تقدير مي‌كنيم.

نوبخت در عين حال اظهار داشت: مواردي كه از نظر برخي با حساسيت‌هايي مواجه است قطعا مورد قضاوت افكار عمومي خواهد بود و افكار عمومي هوشمندانه و با زيركي مسائل را رصد مي‌كنيم.

به گفته اين عضو كابينه، ما خواهان آن هستيم كه دولت رابطه خود با قوه‌اي كه پيشرفت امورش منوط به نوع تصميم‌گيري آن است، درست تنظيم كرده و لذا به جاي ترديد در برخي اقدامات و سوالات سعي مي‌كنيم آن‌ها را به درستي و شفاف پاسخ دهيم و گلايه و ناشكيبايي نمي‌كنيم.

نوبخت گفت: ‌ ما با مردم فهيم و هوشمندي در ارتباطيم و عملكرد قوا در معرض نگاه و قضاوت آن‌ها قرار دارد و به افكار عمومي اعتماد داريم و ضروري نمي‌دانيم نسبت به هر موضوعي واكنش نشان دهيم.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن