تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرس دفتر تبليغات حوزه علميه خراسان رضوي:تنزل بنيان خانواده ايراني از اهداف شوم دشمنان انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدرس دفتر تبليغات حوزه علميه خراسان رضوي:تنزل بنيان خانواده ايراني از اهداف شوم دشمنان انقلاب است
مدرس دفتر تبليغات حوزه علميه خراسان رضوي گفت: دشمنان با اشاعه و گسترش فحشا و فساد در جامعه اسلامي به دنبال نابود كردن بنيان خانواده ايراني هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي، حجت‌الاسلام ابوالحسن ايزدخواه در مراسم خطبه‌خواني حضرت زينب (س) كه در هيئت سادات الحسيني شهرستان بشرويه برگزار شد، گفت: جنگ و ستيز بين حق و باطل از ابتداي خلقت آدم وجود داشته است و تاريخ اسلام گواه بر حقانيت و تحقق وعده الهي است كه همواره پيروز ميدان حق و حقيقت است.

وي با انتقاد به مداحي‌هاي محرم افزود: كرامت و حفظ ارزش‌ها و دست‌آوردهاي قيام عاشورا توسط هيئت‌هاي مذهبي بايد فرهنگ‌سازي شود و استفاده از حالت‌هاي موسيقي و به كار بردن صفاتي زشت و موهن و نسبت دادن به عزاداران حسيني و تفريط در ابراز علاقه ظاهري تا حدي كه به جاي خداوند احد و واحد جايگزين شود نه تنها درست نيست بلكه حرام است.

مدرس دفتر تبليغات حوزه علميه خراسان رضوي با هشدار به فعاليت‌هاي گروه‌هاي وهابي ادامه داد: فعاليت بيش از 700 پايگاه وهابيت نشان زنگ بيداري است براي كساني كه در خواب غفلت به سر مي‌برند و با رواج شيوه‌هاي غلط و مبتذل عزاداري در ميان هيئت‌ها، فرصت را براي وهابياني كه قصد براندازي نام مبارك ائمه اطهار را دارند، فراهم مي‌كنند.

ايزدخواه تصريح كرد: دشمنان با شيوه‌هاي جايگزيني اسلام سطحي به جاي باورهاي عميق و اعتقادي در ميان خانواده‌ها و رخنه كردن در روابط همسران با ايجاد شبكه‌هاي ضداخلاقي و حرام قصد ريشه كن كردن كانون گرم خانواده‌هاي ايراني را دارند.

وي احترام متقابل همسران به يكديگر، ارزش‌گذاري به خواسته‌ها و نيازهاي واقعي در خانواده، حفظ عفت و حيا در برقراري روابط اجتماعي و تبعيت‌هاي همسران طبق آموزه‌هاي ديني را از مواردي برشمرد كه سبب الفت و مهرباني در خانواده‌ها مي‌شود.

مدرس دفتر تبليغات حوزه علميه خراسان رضوي با بيان اينكه ايادي غرب با اشاعه و گسترش فحشا و فساد در جوامع اسلامي سعي در براندازي حكومت‌هاي اسلامي را دارند، يادآور شد: ايران اسلامي بعد از پيروزي شكوهمندانه انقلاب و با پيشرفت‌هاي روزافزون در تمامي زمينه‌هاي‌ علمي فرهنگي و همچنين افزايش نيروهاي مخلص بسيجي و ولايت‌مدار، دشمنان را از آغاز يك جنگ سخت ديگر برعليه ايران مايوس كنند.

ايزدخواه افزود: در جريان قيام خونين حضرت اباعبدالله الحسين (ع) با شهادت 72 تن ياران باوفايشان، خطبه خواني‌هاي عميق و جان‌گداز امام سجاد (ع) و حضرت زينب كبري (س) راه امام حسين(ع) را همچون چراغ پر فروغ تابنده جاودانه كرد.

وي با اشاره به حماسه‌هاي غيور مردان ايران اسلامي در هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد: مهم‌ترين عامل پيروزي جان بركفان بسيجي در جنگ هشت ساله تحميلي، ادامه دادن راه سيد الشهدا و متوسل شدن كربلاي ايران به كربلاي اباعبدالله الحسين (ع) و پيروي از اهداف قيام عاشوراي حسيني بود.

مدرس دفتر تبليغات حوزه علميه خراسان رضوي اظهار داشت: ذكر نام خداوند متعال سبب آرامش قلب و گشايش در كارها مي‌شود و ذكرهايي كه فقط لفظي است و در عمل خبري از اجراي احكام الهي نيست هيچ جايگاهي ندارد بلكه مسلمان واقعي كسي است كه زندگي خود را در راستاي رضا و خوشنودي خدا قرار داده و حاملان واقعي دين خداوند باشد.

انتهاي پيام/22482/م

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن