تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«قلاده‌هاي طلا»از تلويزيون پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: «قلاده‌هاي طلا»از تلويزيون پخش مي‌شود
شبكه‌هاي راديو و تلويزيوني موضوع نهم دي را دستمايه فيلم‌سازي و برنامه‌سازي قرار داده‌اند.
ايسنا: برنامه‌هاي مختلفي به مناسبت سالروز حماسه 9 دي از شبكه هاي صدا و سيما پخش مي‌شود.

ويژه برنامه‌هاي اين شبكه ها موضوع 9 دي، عوامل پديد آمدن اين رخداد تاريخي و علل حضور پرشكوه مردم در اين حماسه عظيم را بررسي مي‌كنند.

در تله‌فيلم‌ها و فيلم‌هاي سينمايي كه در اين‌باره تهيه شده نيز با نگاهي هنري به تاريخچه اين برگ از تاريخ انقلاب پرداخته شده است.

شبكه يك سيما، تله فيلم "سايبان" را به كارگرداني مسعود تكاور و تهيه كنندگي حسن هاشمي نسب آماده پخش كرده است . اين فيلم به نويسندگي حسين تراب‌نژاد براي پخش در روز بصيرت آماده مي‌شود . موضوع اين فيلم جاسوسي و گروگانگيري است.

مسعود تكاور درباره انتخاب اسم اين تله‌فيلم گفت: «سايبان» كسي است كه سايه ايجاد مي‌كند؛ به عبارتي تكليف روز مشخص است اما تكليف سايه مشخص نيست و اين عدم قطعيت به معناي حضور داشتن فردي در سايه است كه ما آن را نمي بينيم و سايبان اصلي همان فتنه گر اصلي است. بازيگران اين تله‌فيلم حسن جوهرچي، كاوه سماك باشي، مجيد مشيري، محسن افشاني و مريم كاوياني هستند. همچنين احسان فانيان كارگرداني بخش ويژوال افكت را برعهده دارد.

فيلم تلويزيوني «ذهن خاموش» هم به كارگرداني مهرداد خوشبخت، نويسندگي علي خودسياني و تهيه‌كنندگي الهام ابراهيمي براي روز بصيرت آماده مي‌شود. «ذهن خاموش» با موضوع نحوه ترور دانشمندان هسته‌اي به دست عوامل صهيونيست، داستان فعاليت گروه ترور دانشمندان هسته‌اي ايراني است كه درصدد ترور يك دانشمند ديگر كشورمان هستند.

عليرضا كمالي‌نژاد، سارا منجزي، امير دلاوري، پرويز فلاحي‌پور، نيلوفر شهيدي و افشين نخعي از بازيگران اصلي اين طرح هستند.

همچنين فيلم «مهتاب روي سكو» به كارگرداني فيما امامي از توليدات سيما فيلم است كه به مناسبت روز بصيرت از شبكه يك پخش مي‌شود. اين فيلم مضموني اجتماعي دارد و داستان زندگي فردي را روايت مي‌كند كه برخلاف اعتقاداتش در حادثه‌اي دچار تناقض فكري مي‌شود. حسين محجوب، مرضيه خوش‌تراش، اميررضا دلاوري، علي اسكندري، آتش تقي‌پور و مهدي صباغي در اين فيلم بازي كرده‌اند.

همچنين فيلم سينمايي قلاده هاي طلا به كارگرداني ابولحسن طالبي در روز بصيرت از اين شبكه پخش مي‌شود.

تله فيلم فاصله كانوني نيز به كارگرداني گودرزي و تهيه كنندگي مصطفي علمي فرد از شبكه 3 سيما پخش مي شود . مجموعه "خواب بلند" به كارگرداني احمد كاوري و تهيه كنندگي مصطفي علمي فرد نيز در 6 قسمت 40 دقيقه اي آماده پخش از اين شبكه شده است .

برنامه هفتگي ديروز امروز فردا در شبكه سه هم در اين روز به موضوع بصيرت و حماسه نهم دي ماه خواهد پرداخت و با دعوت از كارشناسان و صاحب نظران اين حماسه عظيم را تشريح خواهد كرد .

محسن همتي‌نژاد ، مدير تامين برنامه شبكه دو هم اعلام كرد فيلم «خانه پدرم» از توليدات سيما فيلم به كارگرداني كامران قدكچيان به مناسبت روز بصيرت از شبكه دو پخش مي‌شود . اين فيلم داستان پسر سيزده‌ساله‌اي است كه به دليل دزدي كوچكي زنداني شده است. در اين فيلم زنده‌ياد عسل بديعي، حميد ابراهيمي، پوريا ايماني، ايمان يادگاري، عسل جلالي و ستايش محمودي بازي كرده‌اند.

وي افزود فيلم «ابابيل» توليد سيما فيلم نيز در ايام بصيرت از اين شبكه بازپخش مي‌شود . اين فيلم به كارگرداني جواد مزدآبادي، نويسندگي امير ماهرو و تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي توليد شده و در آن ليلا بلوكات، رامين راستاد، وحيد شيخ‌زاده و حديثه تهراني بازي مي‌كنند. همتي‌نژاد اظهار كرد: شبكه دو به مناسبت روز بصيرت چند كليپ تصويري هم براي پخش آماده كرده است.

***

به مناسبت حماسه 9 دي برنامه بصيرت جاويد از راديو قرآن پخش مي شود.

مدير طرح و برنامه راديو قرآن گفت: حماسه نهم دي ماه مصداقي ازاين آيه است كه خداوند فرمود:" مي‏خواهند نور خدا را با سخنان خويش خاموش كنند، ولي خداوند نمي‏گذارد، تا نور خود را كامل كند، هر چند كافران را خوش نيايد ."

در اين برنامه كارشناساني چون دكتر درويشي و دكتر بهروزي به موضوع بصيرت و روز نهم دي مي پردازند . "بصيرت جاويد" ويژه برنامه اي تركيبي با رويكرد ارشادي و تربيتي و محوريت بصيرت در قرآن، بصيرت از ديدگاه مقام معظم رهبري و قرآن معيار تشخيص بصيرت دقيق در قالب برنامه اي 25 دقيقه اي و كارشناسي محور ساعت 10:40 روز نهم دي ماه به سردبيري و تهيه كنندگي سيمه خراج از راديو قرآن پخش مي شود.

"شكوه حضور" ويژه برنامه اي است كه راديو ايران در سالروز حماسه نهم دي پخش مي كند.

زهرا شجاعي تهيه‌كننده برنامه با اعلام اين مطلب افزود: اين برنامه كه تلاش دارد حماسه نهم دي ماه را با استفاده از شواهد و مستندات تاريخي تبيين و تشريح كند، حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 و زمينه هاي بسترهاي شكل گيري فتنه را از نگاه كارشناسان مركز اسناد انقلاب اسلامي و محققان تاريخ معاصر بررسي مي كند . يادآور مي شود، واكنش قدرت هاي خارجي به فتنه سال 88 و اهميت و نقش مقام معظم رهبري در آگاهي بخشي به مردم از ديگر بخش هاي برنامه "شكوه حضور" است . مهدي مهدي قلي و سعيده سلطاني گويندگان و زهره شجاعي تهيه كننده برنامه هستند.

در سالروز حماسه 9 دي ماه، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، برنامه «چراغ هدايت» از راديو تهران پخش مي‌شود.

اين شبكه به مناسبت فرا رسيدن حماسه 9 دي ويژه برنامه «چراغ هدايت » را از ساعت 21 تا 23:30 روز نهم ديماه پخش مي‌كند. اين برنامه كه با موضوع رحلت پيامبر اعظم(ص) و شهادت امام صادق (ع) براي شنوندگان تدارك ديده شده، به موضوعاتي نظير ولايت و ولايت مداري، تجديد ميثاق مردم با آرمان هاي انقلاب و عشق مردم به ولايت فقيه مي پردازد.

بشير جعفري‌نيا، سردبير و تهيه‌كننده برنامه «چراغ هدايت» شنوندگان را از موج اف.ام رديف 94 مگاهرتز همراهي مي كند.

***

شبكه‌هاي استاني نيز بيش از 300 ساعت برنامه درباره حماسه 9 دي توليد كرده‌اند. كه از شبكه هاي استاني روي آنتن مي‌روند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن