تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارگان هاي حمل و نقل مسافر در تكاپوي بازگشت آسان زائران اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: ارگان هاي حمل و نقل مسافر در تكاپوي بازگشت آسان زائران اربعين


خبرگزاري آريا- ارگان ها و سازمان هاي فعال در صنعت حمل و نقل مسافر در خوزستان در تكاپوي بازگرداندن آسان زائران اربعين حسيني هستند.

مديركل راه آهن جنوب در گفت و گو با خبرنگار آريا در اهواز گفت: بازگشت زائران اربعين حسيني به دليل يك روز اختلاف زماني مابين اربعين ايران با عراق از امروز آغاز مي شود.

رشيدي ادامه داد: به منظور تسريع بخشيدن به روند بازگشت اين زائران يك حركت به برنامه حركت هاي قطار خرمشهر به اهواز افزوده شده است.

وي افزود: هنوز اطلاع دقيقي از آمار زائراني كه قطار را براي بازگشت خود انتخاب مي كنند در دست نداريم اما ظرفيت هر قطار 336 نفر است.

مديركل هواپيمايي خوزستان نيز در اين رابطه بيان كرد: پرواز مخصوصي براي بازگشت زائران اربعين پيش بيني نشده است چرا كه اغلب بازگشت با قطار و يا اتوبوس را ترجيح مي دهند.

مديركل سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان خوزستان نيز در اين رابطه گفت: از ابتداي دي وهمزمان با بازگشت زوار ستاد ويژه اي به منظور جابه جايي زوار از مرزهاي خوزستان تشكيل شد.

محمدحسين مرعشي در گفت و گو با خبرنگار آريا در اهواز افزود: 6 شركت مسافربري از خوزستان با 100 دستگاه اتوبوس،80 دستگاه ميني بوس و 200 دستگاه سواري در مرز شلمچه به كار جابه جايي درون و برون استاني زوار مشغولند.

وي افزود: روند جابه جايي زوار به صورت شبانه روزي صورت مي گيرد و تا تاريخ سوم دي ماه 16هزارو 240 مسافر از اين طريق جابه جا شده اند.

وي يادآور شد: همچنين در مرزچذابه 40دستگاه ميني بوس و 20دستگاه اتوبوس در حال انجام روند جابه جايي هستند.

مرعشي ادامه داد: آمار ورودي اتباع ايراني از يكم تا سوم دي ماه و از وروديهاي خوزستان 50 هزار و 195 نفر و آمار خروجي آنان 2هزار و 825 نفر است.

وي گفت: آمار ورودي اتباع عراقي به ايران از تاريخ يكم تا سوم دي ماه يكهزار و 417 نفر و آمار خروجي آنان 633 نفر است.

مسئول ستاد عتبات عاليات در آبادان از روند جابه جايي مطلوب زوار كربلا از مرز شلمچه خبر داد.

"يازغ" در گفت و گو با خبرنگار آريا دراهواز افزود: روند جابه جايي زوار كربلاي معلا از مرز شلمچه با وجود جمعيت بالا به صورت 24 ساعت و بدون وقفه در حال انجام است.

وي افزود: خوشبختانه دولت عراق روند انتقال زوار تا مرز ايران را به خوبي پوشش مي دهد و از اين بابت مشكل خاصي وجود ندارد.

وي با بيان اينكه روند جابه جايي زوار از عراق به ايران به صورت رايگان صورت مي گيرد افزود: در مرز ايران نيز اتوبوسهاي ويژه اي براي جابه جايي زوار مستقر هستند و در كنار آن نيز خودروهاي شخصي به كار روند انتقال زوار به مراكز شهري همكاري لازم را دارند.

يازغ از استقرار اكيپ درماني در مرز خبر داد و گفت: خوشبختانه مشكلي خاصي در روند جابه جايي زوار مشاهده نشد.

فرماندار خرمشهر با بيان شروع بازگشت زائران از يكشنبه هفته جاري گفت: عده اي از زائران قبل از اربعين بازگشت نمودند و عده اي ديگر نيز طي روزهاي آتي باز مي گردند.

حسيني افزود: بازگشت زائران توسط مجموعه مديريتي شهرستان خرمشهر، سازمان حج و زيارت و سازمان حمل ونقل و پايانه ها و اداره كل راه آهن صورت مي گيرد و وسايل نقليه مورد نياز تدارك ديده شده اند.

وي با اشاره به آماده باش نيروهاي اورژانس و خدمات رفاهي ادامه داد: در راستاي خدمات رساني مطلوب به زوار پرسنل اداره گذرنامه و اوررژانس و خدمات رفاهي آمادگي كامل دارند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن