تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو انجمن شركت‌هاي حمل و نقل مسافر خراسان جنوبي:آموزش 1600 راننده براي بهبود وضع عمومي حمل و نقل خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو انجمن شركت‌هاي حمل و نقل مسافر خراسان جنوبي:آموزش 1600 راننده براي بهبود وضع عمومي حمل و نقل خراسان جنوبي
عضو انجمن صنفي كارفرمايان شركت‌هاي حمل و نقل مسافر بيرجند گفت: براي بهبود وضع عمومي حمل و نقل مسافر يك‌هزار و 600 راننده در خراسان جنوبي آموزش‌هاي ضمن خدمت را ديده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، عباس عباس‌نيا تهراني بعد از ظهر امروز در مراسم گراميداشت هفته حمل و نقل و راهداري، اظهار داشت: در حال حاضر 33 شركت مسافربري در خراسان جنوبي فعال و يك شركت ديگر نيز در حال تأسيس است.

وي با بيان اين‌كه از اين تعداد پنج شركت سواري و بقيه مسافربري هستند، ادامه داد: همچنين از اين تعداد 13 شركت در بيرجند در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

عضو انجمن صنفي كارفرمايان شركت‌هاي حمل و نقل مسافر خراسان جنوبي با اشاره به فعاليت يك‌هزار و 367 دستگاه اتوبوس در خراسان جنوبي، تصريح كرد: 421 دستگاه سواري در ناوگان حمل و نقل خراسان جنوبي در حال فعاليت هستند.

عباس‌نيا تهراني اضافه كرد: 2 هزار و 170 راننده نيز كار جا به جايي مسافر در شركت‌هاي مسافربري خراسان جنوبي را انجام مي‌دهند.

وي متذكر شد: براي بهبود وضع عمومي يك‌هزار و 600 راننده آموزش‌هاي ضمن خدمت را دريافت كرده‌اند.

عضو انجمن صنفي كارفرمايان شركت‌هاي حمل و نقل مسافر خراسان جنوبي، آموزش اخلاق حرفه‌اي در رانندگان، دوره‌هاي امداد و نجات، قوانين راهنمايي و رانندگي و مهارت‌هاي رانندگي را از جمله اين آموزش‌ها عنوان كرد.

عباس‌نيا تهراني با بيان اين‌كه در حال حاضر 374 ميني‌بوس در خراسان جنوبي وجود دارد، اذعان داشت: بيشتر اين ميني‌بو‌س‌ها فرسوده هستند و تسهيلاتي كه براي جايگزيني آن در نظر گرفته شده است در وضعيت مناسبي نيست.

وي خاطرنشان كرد: تمامي اتوبوس‌ها و ماشين‌هاي حمل مسافر به شهرهاي مختلف از داخل استان است كه با افزايش هزينه‌ها در حال تحميل ضررهاي زيادي هستند.

انتهاي پيام/69022/ي30

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن