تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820825030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متهم الف-م: همه پولها را برگردانده‌ام/ متهم: ح-ح : در جريان اختلاس نبودم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: متهم "الف-م": همه پولها را برگردانده‌ام/ متهم: "ح-ح" : در جريان اختلاس نبودم
متهم "الف-م" گفت: من هيچ مبلغي را دريافت نكرده‌ام و در پيشگاه خدا سوگند ياد مي‌كنم كه تمامي اين پول‌ها را برگردانده‌ام. من از ۶ نفر قرض گرفته‌ام و زماني كه كار‌هايم را سر و سامان دادم، بدهي خود را به آن‌ها پرداخت كردم.
به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در هشتمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس از بيمه ايران كه صبح امروز(چهارشنبه) در شعبه ۷۹ دادگاه كيفري برگزار شد، متهم "الف - م" به اتهام اختلاس به مبلغ ۱۵ ميليارد و ۹۱۴ ميليون ريال براي دفاع از خود در جايگاه حاضر شد و اظهار داشت: من هيچ مبلغي را دريافت نكرده‌ام و در پيشگاه خدا سوگند ياد مي‌كنم كه تمامي اين پول‌ها را برگردانده‌ام. من از ۶ نفر قرض گرفته‌ام و زماني كه كار‌هايم را سر و سامان دادم، بدهي خود را به آن‌ها پرداخت كردم.

در ادامه، سلطاني وكيل متهم "الف- م" براي دفاع از موكل خود در جايگاه حاضر شد و اظهار داشت: موضوع اتهامي مربوط به موكل من قبلا تحت چند عنوان رسيدگي شده و علي الوصول قابل رسيدگي مجدد نيست و بايد منع تعقيب صادر شود.

سلطاني ادامه داد: موكل من در دريافت وجوه از افاغنه نقشي نداشته و تنها صورتجلسه‌اي را امضاء كرده است. من از محضر دادگاه استدعا دارم كه مجموعه اسنادي كه برداشت و يا پرداخت شده را تطبيق داده، اگر مبلغي باقي ماند، صحيح است.

بعد از اظهارات سلطاني قاضي خطاب به وي گفت: شما در خصوص اختلاس موكل خود توضيح دهيد.

سلطاني نيز پاسخ داد: تمامي حساب‌ها در پرونده قبلي رسيدگي شده و تمامي اسناد با يكديگر تطبيق داده شده است، شما اين كار را مجددا انجام دهيد، اگر مبلغي باقي ماند، قابل بررسي است.

در ادامه جلسه، متهم "ح- ح" براي دفاع از خود در جايگاه حاضر شد، دلايل اتهامي وي اختلاس به مبلغ سه ميليارد و ۸۷۸ ميليون و ۹۰۰ ريال، معاونت در اختلاس به همين ميزان و همچنين تحصيل مال نامشروع به مبلغ ۷۶ ميليون تومان بود كه متهم در دفاع از خود اظهار داشت: من نمي‌دانستم كه آقاي "ف" به غير از من با اشخاص ديگري نيز در ارتباط است و من در جريان اختلاس نبودم كه اين مسئله را آقاي "ف" در شعبه ۷۶ تائيد كرد و اين مبالغ ذكر شده براساس اقرار اوليه "ف" است و من دفاع ديگري ندارم.

قاضي كشكولي بعد از رسيدگي به دفاعيات متهم "ح- ح" ختم جلسه را اعلام كرد و اظهار داشت: ما تا ۸ جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از بيمه ايران را ادامه داديم كه در اين جلسات به پرونده افراد رسيدگي شد و تنها متهم "الف- ب" حضور نداشت كه در خصوص وي راي غيابي صادر خواهد شد و همچنين در وقت قانوني راي را در خصوص اين پرونده صادر خواهيم كرد.

كشكولي در پايان تصريح كرد: برخي از پرونده‌ها در شعبه ۷۶ دادگاه كيفري رسيدگي شده و مابقي در دادگاه بعدا رسيدگي خواهد شد و من در همينجا ختم جلسه رسيدگي را اعلام مي‌كنم.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن