تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: اخبار كوتاه شهرستانها
با اعتبار 560 ميليون ريال؛
سالن چند منظوره ورزشي ايثار شهرستان سرخس بازسازي شد
مشهد-خبرنگاررسالت:
رئيس خدمات ورزش شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد از بازسازي سالن چند منظوره ورزشي ايثار در مجموعه شهرك گاز شهيد مهاجر سرخس خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد، محمد جواد راسخي با اعلام اين خبر افزود: اين سالن ويژه فعاليت‌هاي ورزشي كاركنان پالايشگاه خانگيران و خانواده‌هاي آنان در شهرك گاز شهيد مهاجر سرخس در سال 80 ساخته شده اما بدليل مستهلك بودن پاركت ها، باعث آسيب ديدگي و صدمات بسياري از همكاران مان در حين فعاليت هاي ورزشي شده است.
وي اظهارداشت: در راستاي خدمت رساني هر چه بيشتر به ورزشكاران و خانواده هاي آنان، اين كفپوش شش ميليمتر ضخامت دارد و با كليه استانداردهاي فدراسيون هاي ورزشي و براي به حداقل رساندن آسيب هاي ورزشي جايگزين پاركت‌هاي چوبي شده است.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بويراحمد خبر داد :
بهره مندي 25 نفر از مددجويان كميته امداد شهرستان بويراحمد از خدمات ويژه
كهگيلويه و بويراحمد-خبرنگاررسالت:
مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بويراحمد از ارائه خدمات ويژه به 25 نفر از مددجويان تحت حمايت كميته امداد اين شهرستان خبر داد. به گزارش اداره روابط عمومي و اطلاع رساني كميته امداد امام خميني(ره) استان، زرير انصاري گفت: كمكهاي موردي در راستاي حل مشكلات و نيازهاي اساسي از قبيل كمك هزينه ازدواج، هزينه هاي درماني، تحصيلي، فرهنگي و عمراني به افراد نيازمند پرداخت مي شود. وي اظهار داشت: در همين راستا در آذر ماه سال جاري مبلغ 36 ميليون و 470 هزار ريال براي 25 نفر از واجدين شرايط تحت حمايت در قالب خدمات ويژه پرداخت شد.

تقاضاي شركت گاز در صرفه جويي گاز طبيعي
اراك – خبرنگار رسالت :
با توجه به برودت شديد هوا در اكثر استانها و مصرف بسيار بالاي گاز طبيعي و نياز به همياري و مشاركت مردم در بحث صرفه جويي در مصرف گاز،بدين وسيله ازهم استاني‌هاي عزيز تقاضا مي شود نهايت صرفه جويي را در مصرف گاز طبيعي داشته باشند تا با افت فشار و خداي نكرده با قطع گاز مواجه نشويم ،از اينكه مردم خوب استان اين همكاري را با شركت ملي گاز ايران دارند و دماي واحد مسكوني خود را بين 18تا 21 درجه سانتيگراد كه دماي رفاه است نگه مي دارند نهايت سپاسگزاري مي شود.

معاون آموزش و پرورش ناحيه يك همدان خبر داد:
آمادگي مدارس همدان در هفته استقبال از دهه فجر
همدان-خبرنگاررسالت:
معاون پرورشي آموزش و پرورش ناحيه يك همدان از آمادگي مدارس همدان در هفته اول بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از دهه فجر خبر داد.
جميله علي‌بخشي در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: در خصوص اجراي برنامه‌هاي مفيد و اثربخش دهه فجر دستورالعمل تشكيل كميته اجرايي به مدارس همدان ارسال شده است.
وي گفت: هفته اول بهمن ماه به نام هفته استقبال از دهه فجر نامگذاري شده كه مديران و فرهنگيان مدارس بايد با آذين‌بندي و فضاسازي مدارس، دستاورد‌هاي انقلاب را در اين هفته براي دانش‌آموزان تبيين كنند.معاون پرورشي آموزش و پرورش ناحيه يك همدان نواختن زنگ انقلاب و عطرافشاني مزار شهدا را از برنامه‌هاي پيش رو دانست و بيان داشت: در دهه فجر امسال سعي شده تا دستاورد‌هاي انقلاب را به نمايش گذاشته و به نسل جديد انتقال دهيم.وي يادآور شد: طرح‌ برنامه‌هاي دهه فجر از سوي مديران و مربيان و دانش‌آموزان بايد جذاب و اميدبخش باشد و در آن مسائل و شرايط اقليمي و بومي رعايت شود.

با حضور نماينده ولي فقيه در شهرري انجام شد
گردهمايي ائمه جماعات ري با محوريت نوسازي بافت فرسوده
شهرري-خبرنگاررسالت:
شهردار منطقه 20 با حضور در جمع ائمه جماعات شهرري نقش آنان را بسيار كليدي و تاثيرگذار در ترويج فرهنگ احياء بافت فرسوده در بين شهروندان برشمرد.
منصور كتانباف در نشستي كه با حضور آيت‌الله غيوري، نماينده ولي فقيه و ائمه جماعات شهرري برگزار شد، تنها راه حل احياء بافت فرسوده در منطقه 20، را استفاده از ظرفيت‌هاي اجتماعي عنوان كرد و گفت: كميته‌هاي اجتماعي در سطح محله‌ها در حال شكل‌گيري است كه نقش روحانيون در فعال سازي اين تشكل در جهت آگاه سازي شهروندان بسيار تاثيرگذار است.
شهردار منطقه 20 با اشاره به اينكه استفاده از نظرات و راهكارهاي علما و روحانيون در دستور كار مديريت شهري قرار دارد افزود: نوسازي بافت‌هاي فرسوده به ويژه محدوده اطراف حرم حضرت عبدالعظيم الحسني (ع) با تكيه بر معماري ايراني اسلامي با لحاظ ويژگي‌هاي معماري ايراني و اسلامي در نماي بيروني و پلان هاي داخلي انجام خواهد شد.
برترين‌هاي قرآني شهرستان دامغان معرفي شدند
دامغان- خبرنگار رسالت:
در سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم استان سمنان كه با حضور 300 شركت كننده از شش شهرستان و منطقه در رشته‌هاي حفظ، قرائت، ترتيل و مفاهيم در بسطام برگزار شد نفرات برتر قرآني شهرستان دامغان معرفي شدند.‏

رئيس دانشگاه جندي شاپور دزفول: ‏
‏16% اعتبارات جاري به تحقيق و پژوهش اختصاص دارد‏
دزفول- خبرنگار رسالت:
رئيس دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول از اختصاص 16%از كل هزينه‌هاي جاري اين دانشگاه به تحقيق و پژوهش خبر داد و اعلام كرد چنانچه طرح تحقيقاتي و پژوهشي قابل توجيه باشد تا سقف لازم به اين طرح‌ها كمك خواهد شد. وي همچنين از تدوين طرح جامع اين واحد دانشگاهي خبر داد و گفت: تصويب نهايي طرح جامع اين دانشگاه در دست پيگيري است. ‏ به گزارش خبرنگار ما، عليمحمد آخوندعلي افزود: براي اجراي طرح جامع دانشگاه جندي شاپور دزفول 80 هكتار زمين به اين دانشگاه الحاق شده تا طرح جامع آموزشي آن در زميني به مساحت يكصد هكتار اجرايي شود.‏ وي داشت: با اجراي طرح جامع دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول با تاسيس يازده دانشكده از جمله دانشكده برق، كامپيوتر و مكانيك 60 رشته جديد تحصيلي نيز در اين دانشگاه ايجاد مي‌شود.‏
آخوند علي افزود:طرح جامع به معاوت اداري مالي وزارت علوم تحقيقات و فناوري ارائه شده و با اجراي آن توسعه علمي منطقه شمال خوزستان شتاب مي‌گيرد.‏

بازديد معاون وزير علوم از
شركت‌هاي دانش بنيان در بوشهر
بوشهر- خبرنگار رسالت:
معاون اداري و مالي وزارت علوم از شركت‌هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري بوشهر بازديد كرد.‏ محمدحسين اميد در اين بازديدها با اشاره به نقش غيرقابل انكار فناوري در پيشرفت‌هاي كشور، اظهار داشت: سرمايه‌گذاري در اين بخش بي‌شك يك كار قابل قبول و ذخيره‌اي براي آينده خواهد بود. وي تصريح كرد: تلاش‌هاي صورت گرفته توسط فناوران و شركت‌هاي دانش بنيان بسيار چشمگير و ستودني است و بايد براي بازاريابي محصولات توليد شده برنامه‌ريزي شود تا تلاش‌هاي شركت‌هاي دانش بنيان به نتيجه نهايي يعني خلق ثروت از دانش محقق شود. مهدي محمدي رئيس پارك علم و فناوري خليج فارس نيز با بيان ظرفيت‌هاي استان گزارشي از روند اقدامات صورت گرفته شده و طرح‌هاي در دست اقدام پرداخت.

نخل خرما در گيلانغرب
به بار نشست
كرمانشاه- خبرنگار رسالت:
مدير جهاد كشاورزي گيلانغرب از به بار نشستن يك اصله نخل خرما در اين شهرستان در ماه آذر به عنوان يك پديده نادر خبر داد. نصراله فلاحي افزود: اين نخل هم اكنون شروع به باردهي كرده كه براساس نظر كارشناسان باغباني و كشاورزي اين يك اتفاق غيرطبيعي آن هم در فصل پاييز است . وي با اشاره به اينكه تغييرات آب و هوايي و شرايط مساعد جوي در اين فصل باعث شد تا اين نخل خرما در اين فصل از سال به بار بنشيند تاكيد كرد: گيلانغرب به دليل آب و هواي مناسب، خاك حاصلخيز و منابع آبي مناسب يكي از نقاط مستعد در زمينه توسعه باغات ميوه است.‏

رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست كشور:
زنگ خطر محيط زيست كشور
به صدا در آمده است
شيراز-خبرنگاررسالت:
رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست كشور با بيان اينكه مردم بايد به وظايف خود در راستاي حفاظت از محيط زيست عمل كنند، گفت: زنگ خطر محيط زيست كشور به صدا در آمده است.معصومه ابتكار در ديدار با آيت‌الله اسدالله ايماني، نماينده ولي فقيه در استان فارس اظهار داشت: مردم بايد بدانند كه نقشي مهم در حفاظت از محيط زيست به عهده دارند.رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست كشور ابراز داشت: در حال حاضر زنگ خطر براي حوزه محيط زيست كشور به صدا در آمده است.وي گفت: در سال‌هاي اخير محيط زيست كشور به شدت آسيب ديده كه براي رهايي از اين آسيب‌ها به عزم ملي نياز است.ابتكار افزود: آلودگي شهرهاي بزرگ، مشكلات مصرف انرژي و آب، ريزگردها، خشكي درياچه اروميه و...از جمله تهديدات حوزه محيط زيست است.وي با اشاره به حمايت جدي رئيس جمهور از حوزه محيط زيست تصريح كرد: رياست دولت عزمي جدي براي حل مشكلات محيط زيستي دارد.معاون رئيس جمهور خاطرنشان كرد: استفاده از هواي سالم، آب سالم و محيط زيست سالم حق مردم است كه بايد به آن توجه كافي شود.

به مناسبت گراميداشت هفته پژوهش؛
تور پژوهشي توسط كميته تحقيقات شركت آب منطقه اي گلستان برگزار شد
گرگان-خبرنگاررسالت:
كميته تحقيقات شركت آب منطقه اي گلستان به مناسبت گراميداشت هفته پژوهش و فناوري، تور پژوهشي به منظور آشنايي دانشجويان علاقه‌مند با فعاليت ها و توانمندي ها ي عمراني و فني در بخش طرح آبرساني به گرگان در منطقه گرمابدشت برگزار كرد. به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي گلستان،در اين تور پژوهشي جمع زيادي از دانشجويان فعال حضور داشتند و از نزديك با نحوه طرح آبرساني به گرگان در منطقه گرمابدشت و مخزن والش آباد آشنا شدند.سر ناظر پروژه آبرساني گرگان از فاضل آباد از شركت مشاور خزر آب در اين بازديد به دانشجويان گفت: براساس مطالعات انجام شده، طرح آبرساني به شهر گرگان در قالب سه طرح كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت (25 ساله از 1395 تا 1420) تدوين شده است.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن