تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804675647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستان
موقوفه‌اي پس از 60 سال در لنجان شناسايي و احيا شد

زرين‌شهر ـ خبرنگار اطلاعات: با پيگيري‌هاي مكرر واحد شناسايي موقوفات لنجان، موقوله‌اي پس از 60 سال در شهرستان لنجان شناسايي و احيا شد.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه لنجان اضافه كرد: اين موقوفه قطعه زميني كشاورزي باپايي كشت برنج و در مساحت 2800 متر مربع است.

محمدرضا ترحمي ادامه داد: ارزش ريالي اين موقوفه750 ميليون ريال است كه توسط مرحوم حاج محمدرضا ريزي 60 سال پيش وقف منفعت كرده است.

وي افزود: نيت واقف تأمين هزينه‌ها و امور جاري مسجد جامع زرين‌شهر بوده است.ترحمي افزود: پس از شناسايي و احياي اين موقوفه به صورت اجاره واگذار شد.او متذكر شد: اين موقوفه هيچ سابقه و پرونده‌اي در اداره اوقاف نداشته است و تلاش مسئولان سبب احياي آن پس از 60 سال شد.

اهداي جايزه دوسالانه نشان سعدي به فعالترين داوطلب هلال‌احمر

شيراز ـ خبرنگار اطلاعات: جايزه دوسالانه نشان سعدي به فعالترين داوطلب هلال‌احمر فارس اهدا مي‌شود.

محمد احمدي استاندار فارس با اعلام مطلب بالا افزود: سعدي شيراز با شعر بني‌آدم اعضاي يكديگرند به تمام مردم جهان گفته كه در زمان بروز مشكلات بايد به يكديگر كمك كنند و به همين دليل بايد به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه جايزه دوسالانه سعدي به فعالترين داوطلب يا كسي كه در اين راه جان خود را به خطر انداخته اهدا شود.او با يادآوري اين مطلب كه داوطلب هلال احمر مرز نمي‌شناسد، گفت: به همين دليل است كه حتي اگر كشورهايي با يكديگر رابطه سياسي نداشته باشند در زمان وقوع حادثه امدادگران به كمك يكديگر مي‌شتابند. استاندار فارس اضافه كرد: لباس امدادگران كمتر از لباس سربازان و جانبازان نيست زيرا لباس داوطلبان، فداكاري و جانبازي است.

احمدي در ادامه با بيان اينكه بايد در عمل سرعت بيشتر همراه با خونسردي را مد نظر قرار داد، افزود: در زمان وقوع حادثه بايد به سرعت جلسات مديريت بحران تشكيل شده اما اجرا بدون استرس و دستپاچگي انجام شود.

بنياد مسكن 340 هزار مسكن مهر مي‌سازد

* 340 هزار واحد مسكن مهر توسط بنياد مسكن كشور در شهرهاي زير 25 هزار نفر در حال ساخت است. علي‌رضا تابش، رئيس بنياد مسكن كشور گفت: پرداخت وام ساخت مسكن خودمالك در شهرهاي كوچك مردم را از تقاضاي مسكن انبوه، متراكم و به صورت مجتمع‌هاي مسكوني بي‌نياز كرده است.

او خانه‌دار شدن قشر محروم جامعه را از بركات نظام جمهوري اسلامي ايران برشمرد و افزود: اين امر با همكاري تمام دستگاه‌ها محقق شده است.

سيد علي‌نقي لقماني، مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي فارس نيز با ارائه گزارشي از روند ساخت مسكن شهري در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت گفت: پروژه 610 واحدي زرقان در زميني به مساحت 77 هزار و 20 مترمربع از بهمن 1390 آغاز شده است.او با اشاره به اين مطلب كه واحدها به زودي با تجهيز زيرساخت‌ها به متقاضيان واگذار مي‌شود، افزود: در اين پروژه ساختماني هر واحد مسكوني حدود 100 مترمربع مساحت دارد و كل طرح در 153 بلوك ساخته شده است.

مرز پرويزخان كرمانشاه ساماندهي مي‌شود

كرمانشاه ـ خبرنگار اطلاعات: روند فعاليت‌هاي اقتصادي، صادرات كالا، نحوه استقرار كانكس‌هاي تجاري و اداري مستقر در مرز پرويزخان، فعاليت‌هاي عمراني و طرح توسعه جامع اين مرز رسمي، روند ساخت پايانه‌ مسافري و صادراتي، مشكلات و مسائل موجود در مرز پرويزخان مورد بررسي قرار گرفت.

مهندس ابراهيم رضايي‌بابادي استاندار كرمانشاه در بازديداز مرزهاي پرويزخان و خسروي در شهرستان قصرشيرين گفت: اين مرزها در قالب برنامه‌ كوتاه مدت و در كمترين زمان بايد ساماندهي شود.

او درباره واگذاري مديريت واحد اين مرزها به گمركات استان كرمانشاه براساس ماده 12 قانون گمركات كشور گفت: اين مورد قانوني است و بايد انجام شود بنابراين اقدام‌هاي لازم به گمرك استان كرمانشاه براي تحقق اين امر مهم شده است.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي زندگي نوين در سبزوار

سبزوارـ خبرنگار اطلاعات: دوره‌هاي آموزشي ويژه دختران در آستانه ازدواج از سوي كميته امداد سبزوار برگزار مي‌شود.

اين مطلب را مدير كميته امداد سبزوار در آيين گشايش اين دورة آموزشي اعلام كرد و افزود: اين نخستين دورة آموزشي است كه با حضور 100 نفر در سالن اجتماعات اين نهاد تشكيل شده است.

سيد حسين كرابي در ادامه با اشاره به برگزاري اين دوره آموزشي به صورت اردويي به ضرورت آشنايي شركت‌كنندگان در اين دوره با 5 مهارت مختلف احكام ديني و اعتقادي، بهداشت رواني و فردي، آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي پرداخت و گفت: شركت‌كنندگان از فرصت فراهم شده براي افزايش آگاهي‌هاي خود، بر استفاده از فرصت آشنايي با آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي بيشترين بهره‌ را ببرند.

وي اظهار داشت: اين نهاد براي هر يك از شركت‌كنندگان تا سقف 6 ميليون و 500 هزار ريال براي آشنايي با آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي اختصاص مي‌دهد.

وي داشتن مهارت شغلي در كنار مهارت‌هاي زندگي را كمك به اقتصاد خانواده دانست و بر ضرورت مجهز شدن به علم و آموزش براي رفاه و زندگي بيشتر تأكيد كرد.

معرفي سرپرست جديد بيمارستان امام رضا(ع) ايوان

ايوانغرب ـ خبرنگار اطلاعات: سرپرست جديد بيمارستان امام رضا(ع) ايوان در آييني معرفي شد.

در اين آيين دكتر يعقوبيان معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي ايلام، تاكيد كرد: ما نبايد مردم را از خدمات بيمارستان محروم كنيم بلكه وظيفه ما جذب مردم و ارائه خدمات مطلوب است.

وي با اشاره به جذب پزشكان متخصص در استان گفت: ما در بعضي از رشته‌ها از جمله پوست و راديولوژي در استان با كمبود پزشك روبرو هستيم كه اين مشكل با جذب پزشكان متخصص برطرف خواهد شد.

در ادامه دكتر خليل رستمي سرپرست شبكه بهداشت و درمان ايوان اعلام كرد: اين شبكه در تمام زمينه‌ها آماده همكاري با بخش‌هاي مختلف بيمارستان امام رضا(ع) است.

وي از معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي ايلام خواست پزشكان متخصص بيشتري را در اختيار اين شبكه قرار دهد.در پايان اين نشست با قدرداني از خدمات علي برجي سرپرست پيشين بيمارستان امام رضا(ع) ايوان، اردشير احمدي به عنوان سرپرست جديد اين بيمارستان معرفي?شد.

مازندران 160 هزار معلول دارد

ساري ـ خبرنگار اطلاعات: 160 هزار معلول در مازندران وجود دارد كه بيش از 42 هزار نفر شناسنامه‌دار شده‌اند.

مديركل بهزيستي مازندران با اعلام اين خبر افزود: 97 مركز بهزيستي و 17 مركز شبانه‌روزي نگهداري معلولان در استان وجود دارد.

روح‌الله ردايي افزود: براساس قانون حمايت از معلولان، همه اماكني كه در اختيار نهادها و سازمان‌ها قرار دارد بايد مناسب‌سازي شود كه متأسفانه اين امر محقق نشده است و اين نشان از بي‌توجهي برخي از مسئولان شهري به اين امر دارد.

بررسي مشكلات نانوايان دامغان

دامغان ـ خبرنگار اطلاعات: جلسة بررسي مشكلات نانوايان دامغان برگزار شد.فرماندار دامغان در اين جلسه با بررسي مسائل و مشكلات صنف نانوايي و مسائل مرتبط با نانوايان اين شهرستان از آنان خواست در مورد تغيير پخت نان يا پخت در نوع نان جدي باشند.

مرتضي علي‌آبادي افزود: به هيچ وجه قابل قبول نيست كه با وجود افزايش قيمت‌ها، نان بي‌كيفيت به مردم داده شود، نانوا نيز در قبال مردم و مسئولان بايد پاسخگو باشد و كيفيت نان را به عنوان اولويت كاري خود قرار دهد.

او در پايان از تأمين 13 هزار تن آرد خريداري شده براي 76 واحد در اين شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار براي تأمين ماشين‌آلات كشاورزي بابل

بابل ـ خبرنگار اطلاعات: 31 ميليون و 680 هزار ريال اعتبار براي تأمين ماشين‌آلات مورد نياز كشاورزان بابل اختصاص يافت.

مهندس مسعود غلامي، مديرجهاد كشاورزي بابل اين خبر را اعلام كرد و گفت: اين اعتبار براي حمايت بيشتر از كشاورزان بابل و توسعه بخش كشاورزي اختصاص يافت.

توليد 196هزار تن شكر در آذربايجان غربي

اروميه - خبرنگار اطلاعات: امسال 196 هزار تن شكر در آذربايجان غربي توليد و روانه بازار مصرف مي‌شود.

سيد علي مختاري رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان غربي اين خبر را اعلام كرد و افزود: پيش بيني مي‌شود يك ميليون و 350 هزار تن چغندر قند جذب كارخانه‌هاي استان شود.‏

‏ او گفت: در راستاي مديريت مصرف آب كشاورزي در استان برنامه كاهش توليد چغندر قند با جديت تمام در حال پيگيري است به‌طوريكه توليد استان در سال 1390بيش از 2 ميليون تن بوده كه اين مقدار با روند نزولي به ميزان يك ميليون و 640 هزار تن در سال 91 و در سال جاري به يك ميليون و 350 هزار تن كاهش يافته است. وي ادامه داد: استان از لحاظ سطح زير كشت، توليد در واحد سطح و ميزان درصد عيار قند در كشور داراي رتبه نخست كشوري است.‏او اضافه كرد: 106 هزارتن نيز شكر مازاد برمصرف استان توليد خواهيم داشت كه اين مقدار به استانهاي ديگر صادر خواهد شد.



يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن