تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كل شهرسازي و طرح هاي شهري شهرداري تهران خبر دادبافت فرسوده و ناپايدار شهر تهران در مراحل نهايي تدقيق


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل شهرسازي و طرح هاي شهري شهرداري تهران خبر دادبافت فرسوده و ناپايدار شهر تهران در مراحل نهايي تدقيق
مدير كل شهرسازي و طرح هاي شهري شهرداري تهران با اشاره به تدقيق و تعيين محدوده بافت هاي فرسوده گفت : هم اكنون تدقيق بافت فرسوده و ناپايدار شهر تهران در مراحل نهايي قرار دارد .


به گزارش خبرگزاري فارس، مجيد پاكساز با اشاره به جلسات برگزار شده در خصوص تدقيق و تعيين محدوده بافت هاي فرسوده تهران گفت: براساس تصميمات گرفته شده، مقرر شده تا طرح پيشنهادي سازمان نوسازي شهر تهران در مورد تعيين و تدقيق محدوده هاي بافت فرسوده ، از سوي مشاور مورد بررسي قرارگرفته و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود .

وي با اشاره به ادامه روند بررسي ها در اين خصوص افزود: بر همين اساس، در مرحله بعد اين نتايج با حضور نمايندگان مناطق مختلف شهرداري مورد بازنگري مجدد قرار مي گيرد تا پس از نهايي شدن براي تصويب به شوراي اسلامي شهر تهران و در نهايت به شوراي عالي شهرسازي ارسال شود.

مديركل شهرسازي و طرح هاي شهري در ادامه خاطر نشان كرد : اميدواريم تا با به نتيجه رسيدن اين روند شاهد تدقيق بيش از پيش در نقشه هاي بافت هاي فرسوده شهر تهران ، رفع ابهامات احتمالي و ايجاد يكپارچگي و وحدت رويه در مراحل اجرايي نوسازي بافت هاي فرسوده باشيم.

پاكساز همچنين در مورد "كميته تدقيق حرايم شهر تهران" در راستاي فرآيند تدقيق طرح تفصيلي جديد شهر تهران نيز اظهار كرد : اين كميته در راستاي تحقق فرآيند تدقيق طرح تفصيلي جديد شهر تهران در سال دوم اجراي آن در 6 كارگروه مشتمل بر " اماكن تاريخي"،" حفاظتي و امنيتي"،" رودخانه، مسيل­ها و قنوات"،"گسل ها، لغزش و رانش"، "بزرگراه ها"و "تاسيسات شهري" آغاز به كار كرده است .

وي اظهار داشت: جلسات كميته اصلي و كارگروه هاي مذكور با حضور نمايندگان سازمان هاي ذيربط همچون؛ سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران، شهرداري مناطق 22 گانه ، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران، اداره كل امور نهادها، مشاور مديريت طرح تفصيلي يكپارچه و شهرداري­هاي مناطق برگزار مي­شود.

مديركل شهرسازي و طرح هاي شهري خاطر نشان كرد : نتايج جلسات هر يك از كارگروه ها در جلسات كميته تدقيق لايه حرائم طبيعي و مصنوع شهر تهران مطرح و بررسي شده و درنهايت مستندات اين كميته پس از اخذ تائيد نهايي از مراجع ذيربط براي انعكاس در سامانه طرح تفصيلي به سازمان فنآوري شهرداري تهران ابلاغ مي شود.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن