تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802740745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح غنچه هاي شهر سال آينده، 12ماهه اجرا مي شود/ شهرداري تهران بدو تولد كودكان تهراني در كنارشان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: طرح غنچه هاي شهر سال آينده، 12ماهه اجرا مي شود/ شهرداري تهران بدو تولد كودكان تهراني در كنارشان است
مديركل امور بانوان شهرداري با بيان اينكه در تمامي طرح هاي اجرايي غنچه هاي شهر انجام شده است،گفت:در سال آينده برنامه هاي مناسبتي و آموزشي اين طرح در 12 ماه سال انجام خواهد شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مديركل امور بانوان شهرداري تهران با اشاره به شرايط سني خاص كودكان صفر تا چهار ساله، اظهار كرد: لازم است به‌طور ويژه براي اين گروه سني برنامه‌ريزي كنيم. بچه‌هاي اين گروه سني، شهروندان آينده‏ هستند و در بهترين سن براي يادگيري «شهروند خوب بودن» به‌سر مي‌برند.

معدني‌پور با اشاره به سهم بسيار كم كودكان از شهر، يادآوري ‌كرد: مديريت شهري سعي دارد به تفريح، تعليم و تربيت اجتماعي و سهم كودكان از فعاليت‌هاي فرهنگي توجه ويژه‌اي داشته باشد، زيرا آينده‌ شهر را همين كودكان تأمين مي‌كنند.

وي با بيان اينكه در طرح غنچه هاي شهر خانواده تازه متولد شده شهر تهران در هنگام اخذ شناسنامه نوزاد در ثبت احوال عضو اين طرح مي شوند، ادامه داد: با توجه به تعليم و تربيت اجتماعي نياز بود كه همه طراحان و برنامه ريزان فعاليت هاي تربيتي، اجتماعي و شهري طرح هايي را اجرا كنند تا همگان به اهميت ديدگاهي جامع گروه سني 0 تا 4 ساله ملتفت گردند.

مديركل امور بانوان شهرداري تهران با تاكيد بر اينكه بر همين اساس شهرداري تهران با رويكرد توجه به سرمايه هاي اجتماعي و انساني، طرح غنچه هاي شهر از ابتداي سال 86 با اهداي هديه به نوزادان تهراني آغاز شد، تصريح كرد: با اجراي اين طرح، مديريت شهري از بدو تولد شهروندان جديد در كنار خانواده هاي آنها قرار گرفته است. طرح اهداي هديه غنچه هاي شهر به نوزادان تهراني پس از تشكيل جلسات شوراي سياست گذاري طرح غنچه هاي شهر در نيمه دوم سال 85 و با بهره گيري از نظر كارشناسان متخصصان خبره شكل گرفت و در راستاي اجراي اين طرح پس از مراحل اوليه و تهيه آيين نامه اجرايي در سال86 نمايندگان در ثبت احوال هاي سطح تهران مستقر شدند .

معدني پور اضافه كرد: در صورت تمايل مشخصات مورد نياز نوزادان به نمايندگان غنچه هاي شهر در ثبت احوال تحول داده و پس از تكميل مشخصات توسط ستاد غنچه هاي شهر و تقسيم خانواده هاي نوزادان به مناطق 22 گانه هديه نوزادان به آدرس منزل آنها ارسال مي شود .

وي با اشاره به اينكه دراين پكيج ها پيام تبريك و البوم عكس نوزاد ، كتابچه و اقلامي از اين قبيل وجود دارد ،گفت: اين محصولات به همراه يك دفترچه حساب پس انداز نيز براي خانواده هاي تحت پوشش اين طرح ارسال مي شود و درنهايت والدين مي توانند با در دست داشتن شناسنامه نوزاد و شناسنامه خود و دفترچه حساب به نزديكترين شعبه بانك شهر مراجعه و جهت افتتاح حساب اقدام كنند .

معدني پور در پايان افزود: تعداد متولدان ثبت نام شده در طرح غنچه هاي شهر در سال 86 ، 88هزار و 975 نفر ، در سال 87 ، 89 هزار و 208 نفر ، درسال 88 ، 82 هزار و 500 نفر در سال 86، 77هزار و 577 نفر درسال 90 ، 71 هزار و 67 نفر در سال 91، 74 هزار و 346 نفر و تا پايان شهريور ماه سال 92 ، 34 هزار و 245 نفر بوده است .
انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن