تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول اولين سمينار بين‌المللي فيزيوتراپي ايران:غربي‌ها با سلاحهايشان معلول مي‌كنند، بعد دارو و تجهيزات پزشكي مي‌فروشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول اولين سمينار بين‌المللي فيزيوتراپي ايران:غربي‌ها با سلاحهايشان معلول مي‌كنند، بعد دارو و تجهيزات پزشكي مي‌فروشند
يك فيزيوتراپيست گفت: شركت‌هاي غربي يك بار است از فروش سلاح‌هاي شيميايي سود مي‌برند و بار ديگر از فروش دارو و خدمات درماني به مصدومان شيميايي بهره مي‌برند.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، نورالدين كريمي مسئول برگزاري چهاردهمين سمينار ملي و اولين سمينار بين‌المللي فيزيوتراپي در مراسم افتتاحيه اين سمينار اظهار داشت: اجرايي شدن دكتراي حرفه‌اي فيزيوتراپي يك ضرورت براي نظام سلامت كشور محسوب مي‌شود.

مسئول برگزاري چهاردهمين سمينار ملي و اولين سمينار بين‌المللي فيزيوتراپي گفت: ضرورت دارد در جايگاه مقام مسئول فرآيند توانبخشي بين‌المللي با واژه‌هاي جديدي، ذهن مسئولان عالي رتبه نظام را متوجه يك فرصت بسيار استثنايي در بين كشورهاي منطقه كند و براي كسب اين فرصت و شناخت اهميت آن بايد براي منطقه شرق درياي مديترانه تا خاور دور يك جغرافياي نياز توانبخشي ترسيم كرد.

كريمي تصريح كرد: نياز حاد مردم اين منطقه به ويژه مسلمانان براي خدمات توانبخشي از يك سو و قابليت پاسخ به اين نياز از طرف كشور جمهوري اسلامي علي‌الخصوص با در نظر گرفتن قرابت‌هاي فرهنگي، ديني و همجواري و مركزيت ايران، پتانسيل همگرايي و هم‌افزايي و اتحاد مستحكمي را نويد مي‌دهد كه از بدو پيروزي انقلاب، نظام مقدس اسلامي به دنبال آن است.

مسئول برگزاري چهاردهمين سمينار ملي و اولين سمينار بين‌المللي فيزيوتراپي ادامه داد: از آنجا كه خدمات توانبخشي در ابعاد و لايه‌هاي اجتماعي و فرهنگي و با آثار ذهني _ رواني و عاطفي تحقق مي‌يابد ابزاري بسيار قدرتمند براي آرمان انساني محسوب مي‌شود.

وي به نقش شركت‌هاي غربي كه يك بار است از فروش سلاح‌هاي شيميايي سود مي‌برند و بار ديگر از فروش دارو و خدمات درماني به مصدومان شيميايي بهره مي‌برند اشاره كرد و گفت: بايد تخريب، عقب‌ماندگي و تعميق نياز به غرب را به سودشان افزود چرا نبايد بي‌ثباتي و جنگ در منطقه دامن زده نشود.

مسئول برگزاري چهاردهمين سمينار ملي و اولين سمينار بين‌المللي فيزيوتراپي تصريح كرد: مسئوليت دانشمندان مومن و آگاه منطقه حركتي فوري براي رفع نيازهاي توانبخشي اين مردمان است.

كريمي افزود: ديگر نبايد پاي قطع شده برادر مسلماني در عراق و افغانستان كه با مين‌هاي توليد و كاشت برق مجروح است عامل وابستگي آنها و سو‌د‌جويان باشد.

وي اظهار اميدواري كرد: در سال حماسه سياسي و اقتصادي با تدبير رياست دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي، اولين دانشگاه جامع توانبخشي خاورميانه آغازگر فرآيندي همه‌جانبه هم براي فراهم‌سازي بستر پاسخ به نياز خدمات توانبخشي و بهزيستي كشورهاي همسايه و هم براي ايجاد تفاهم‌هاي لازم براي تربيت نيروهاي متخصص و انتقال تكنولوژي به آنها باشد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن