تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم رفع مقررات محدودكننده توليد/ توليد نياز به يك استراتژي كامل دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: لزوم رفع مقررات محدودكننده "توليد"/ توليد نياز به يك استراتژي كامل دارد
اگر بجاي وضع مقررات و بخش‌نامه‌هاي متعدد، قوانين محدودكننده زدوده شوند قطعا در شرايط كنوني كمك بسيار بزرگي به توليدكننده مي‌شود.
رضا رضايي مديرعامل گروه آذين خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص معضل فعلي توليد كشور، اظهار داشت: متاسفانه هم‌اكنون توليد در كشور از عدم وجود يك استراتژي كامل كه بيانگر اهداف و مسير پيشرفت باشد رنج مي‌برد.

وي با بيان اينكه اين مسئله مشكلات زيادي را براي توليد به وجود آورده است، افزود: عدم حمايت بانك‌ها، بيمه، ‌دارايي و مهم‌تر از همه قطع ارتباط با بازارهاي جهاني از ديگر مشكلات پيش روي ماست.

رضايي تصريح كرد: احياي ارتباطات بين‌المللي هم باعث توسعه فعاليت‌ توليدكنندگان و هم تشديد رقابت بين بازارهاي مختلف مي‌شود.

*لزوم رفع مقررات محدودكننده توليد

محمدرضا احسانفرد عضو مجمع كارآفرينان ايران و مديرعامل سيمان زابل در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه مسائل مرتبط ارزي يكي از مشكلات توليدكنندگان كشور است، اظهار داشت: هم‌اكنون بيشتر توليدكنندگان و صنعت گران كشور با كمبود نقدينگي مواجه هستند كه اين موضوع مشكلات زيادي را به وجود آورده است.

وي به لزوم رفع مقررات محدودكننده حوزه توليد اشاره كرد و گفت: اگر بجاي وضع مقررات و بخش‌نامه‌هاي متعدد، قوانين محدودكننده زدوده شوند قطعا در شرايط كنوني كمك بسيار بزرگي به توليدكننده مي‌شود.

*احياي رقابت بين توليدكنندگان كشور

سيد محمد احراميان، رئيس هيأت‌مديره و بنيانگذار مجتمع فولاد يزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هم‌اكنون به دليل اينكه 80 درصد توليدات كشور در اختيار دولت است رقابت تنها بين شركت هاي دولتي است و عملات بخش خصوصي نقشي ندارد.

وي افزود: اين مسئله يك رقابت نابرابري است چرا كه سرمايه اين شركت ها توسط دولت تامين مي شود بنابراين هيچ كس نمي‌تواند با آنها رابت كند.

وي تصريح كرد: از يان رو لازم است دولت براي ورود موثر و وسيع بخش خصوصي تدبير بيانديشد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن