تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802736275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروان صادق حضرت مسيح(ع) هميشه در كنار مسلمانان بوده‎اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: پيروان صادق حضرت مسيح(ع) هميشه در كنار مسلمانان بوده‎اند
گروه جهاد و حماسه: پيروان صادق حضرت مسيح(ع) هميشه در كنار مسلمانان بوده‎اند، از نجاشي پادشاه حبشه گرفته تا حادثه كربلا و انقلاب اسلامي و تا امروز هميشه در كنار مسلمانان بوده‎‌اند.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، به مناسبت فرا رسيدن ايام ولادت حضرت مسيح(ع) و آغاز سال نو ميلادي، اصحاب رسانه براساس برنامه ديدار ماهانه با خانواده‌هاي شهدا، طي امروز، 3 دي با خانواده‌هاي شهداي ارامنه به ديدار و گفت‌وگو نشستند.

اين ديدار با حضور سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين به عنوان مهمان ويژه از ساعت 15:45 صورت گرفت كه ديدار با خانواده شهداي ارامنه به كوشش سازمان بسيج مستضعفين هماهنگ شده است.

اولين ديدار با خانواده شهيد مراديان اولين شهيد از ارامنه انجام شد كه دراين ديدار مادر و خواهر اين شهيد و گري‎گوري هرسيسيان، كشيش ارامنه حضور داشتند. مادر شهيد مراديان به علاقه فرزندش براي حضور در جبهه‎هاي جنگ اشاره كرد و به شرح زندگي‎نامه كوتاهي از فرزندش پرداخت.

شهدا برنده اصلي هستند

سردار نقدي نيز خطاب به مادر اين شهيد گفت: شهدا برنده اصلي هستند و در نزد خدا روزي مي خورند. پيروان صادق حضرت مسيح(ع) هميشه در كنار مسلمانان بوده‎اند و از نجاشي پادشاه حبشه گرفته تا حادثه كربلا و حتي حضور حضرت زينب(س) در بارگاه يزيد هميشه در كنار مسلمانان به ويژه شيعيان بوده‎اند.

وي در ادامه به واقعه شهادت نماينده روم توسط يزيد و در دفاع از امام حسين(ع) اشاره كرد و ادامه داد: اين همراهي تا انقلاب اسلامي ادامه داشته است. امروزه نيز ارامنه ارادت خود را به سالار شهيدان به زيبايي ابراز مي‎كنند.

نماز در بيت‎المقدس؛ وعده الهي براي مسلمانان و مسيحيان

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: به ما وعده داده شده كه حضرت عيسي(ع) همراه حضرت مهدي(عج) در كنار هم در مسجدالاقصي به نماز خواهند ايستاد.

وي با تبريك سال نو مسيحي به مادر شهيد مراديان گفت: ما مديون خانواده شهدا هستيم آنها خود را براي حقيقت فدا كردند تا ما در اين جايگاه باشيم. در روز قيامت اما ما به جايگاه والاي آنان در بهشت غبطه خواهيم خورد.

مسيحيت حقيقي، راه حل اتمام جنگ‎ و اشغال

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه رژيم‎هاي بي‎بهره از دين با تحريف اديان و به اسم اسلام و مسيحيت به كشورها حمله كرده و جنايت مي كنند، گفت: اگر سران اين رژيم‎ها ذره‎اي از مسيحيت حقيقي پيروي مي‎كردند امروز شاهد اين جنايات در جهان نبوديم.

برابري و برادري وجه مشترك ارامنه و مسلمانان

در بخش ديگري از اين مراسم كشيش «گريگوري نرسيسيان» به ايراد سخن پرداخت و اظهار كرد: ارامنه قرن‎ها در كنار مسلمان‎ها بوده و در زندگي غمخوار و يار همديگر بوده اند و در دوران انقلاب و جنگ تحميلي دوشادوش يكديگر جنگيدند و مبارزه كردند تا ايران عزيز آزاد و مستقل باشد.

وي با بيان اين كه يكرنگي، برادري و برابري در رفتار آنان هويدا و آشكار است افزود: اين رفتار برگرفته از دستور حضرت عيسي (ع) است كه مي‎فرمايد با همسايه خود با محبت برخورد كنيد و او را مثل خود بپنداريد. هر انساني بايد حاضر باشد جان خود را فداي همسايه خود كند.

وي افزود: براساس همين دستور ارامنه نيز آماده‎اند براي استقلال و آزادي كشور خود(ايران) جان خود را فدا كنند.

دومين شهيدي كه سردار نقدي به ديدار با خانواده او رفت، نوريك باباخانيان نام داشت كه با لشكر 77 خراسان به جبهه اعزام و شهيد شده بود. برادر اين شهيد ارمني نيز ضمن تشكر از سردار نقدي به دليل اين ديدار و يادي كه از خانواده‎هاي شهداي ارامنه انجام مي‎شود، از امدادهاي برادر شهيدش به جبهه پيش از اعزام خبر داد.

خانواده‎هاي شهدا چشم و چراغ ملت

سردار نقدي در اين ديدار نيز ضمن تبريك سال نو به هموطنان مسيحي، اظهار كرد: ما مديون شهدا و خانواده‎هاي شهدا هستيم و خانواده‎هاي شهدا چشم و چراغ اين ملت هستند. پس از حماسه‎اي كه شهدا خلق كردند، اين حماسه خانواده‎هاي شهدا بود كه با صبر و استقامت پيام حقيقي حضرت عيسي مسيح(ع) را جهاني كردند.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران الگوي محبت و همدلي اديان است، بيداري اسلامي و جنبش 99 درصدي را ثمره اين صبر و استقامت توصيف كرد و ادامه داد: به همين دليل همه بشريت مديون اين صبر و استقامت است.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن