تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803204993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث 4 مدرسه از محل اجراي ماده 18 قانون شوراهايي آموزش و پروش زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احداث 4 مدرسه از محل اجراي ماده 18 قانون شوراهايي آموزش و پروش زنجان
زنجان -خبرگزاري مهر: مديركل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: چهار مدرسه از محل اجراي ماده 18 قانون شوراهاي آموزش و پرورش احداث شده و يا در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاري مهر، امير نظري با اعلام اين خبر افزود: با پيگيري‎هاي به عمل آمده در راستاي اجراي ماده 18 قانون شوراهاي آموزش و پرورش، چهار آموزشگاه با زيربناي 6080 مترمربع و 51 كلاس درس با اعتباري بالغ بر 42 ميليارد ريال در شركت‎هاي جديدالاحداث زنجان توسط شركت تعاوني‎هاي مسكن احداث و يا در حال ساخت است.

وي تصريح كرد: ماده 18 قانون تشكيل شوراهاي آموزش و پرورش مصوب سال 1372 مجلس شوراي اسلامي اشعار مي‎دارد كه احداث كنندگان شهرك‎هاي جديدالاحداث اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي، مكلف‌اند هم‌زمان با تهيه و آماده‎سازي زمين با ساخت واحدهاي مسكوني به تناسب تعداد و سطح زيربناي اين گونه واحدها نسبت به احداث و تحويل فضاي آموزش و پرورش مورد نياز در مقاطع مختلف تحصيلي بر اساس استانداردهاي مصوب به طور مستقيم يا با پرداخت هزينه ساخت به سازمان نوسازي و تجهيز مدارس اقدام كنند.

مدير كل سازمان آموزش و پرورش استان زنجان گفت : اين موضوع در ساليان قبل مغفول مانده بود كه در چهار سال گذشته با طرح موضوع به صورت مكرر در جلسات شوراي آموزش و پرورش استان با رايزني‎هاي جدي و پيگيري‎هاي به عمل آمده يك پروژه به صورت كامل در شهرك غرب زنجان با 15 كلاس درس با زيربناي 2000 مترمربع و با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد ريال توسط شركت تعاوني شهرك انديشه با 12 كلاس درس با زيربناي 1500 مترمربع و با اعتيار (طبق قرارداد) 11 ميليارد ريال با پيشرفت فيزيكي 65 درصد در دست احداث مي‎باشد.

نظري يادآور شد: دو پروژه ديگر نيز اخيراً در گلشهركاظميه زنجان هر يك با 12 كلاس درس با زيربناي 1300 مترمربع و با اعتباري بالغ بر 18 ميليارد ريال در حال ساخت مي‎باشد كه اين دو پروژه طبق قرارداد در مهرماه سال آينده تكميل و تحويل اداره‌كل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه آموزش و پرورش متولي احداث فضاهاي آموزشي براي دانش‎آموزان نيست، افزود: ساخت فضاهاي آموزشي طبق اين قانون بر عهده شهرك‎سازان و يا سازمان نوسازي و تجهيز مدارس است، بنابراين ما به طور جدي پيگير اين هستيم كه ساير شركت‎هاي تعاوني مسكن نيز به اين ماده قانوني عمل كرده و آموزش و پرورش را در تامين فضاهاي آموزشي آينده‎سازان ايران اسلامي ياري كرده و از تحميل هزينه‎هاي جانبي بر اوليا و دانش‎آموزان ساكن در شهرك‎هاي جديد جلوگيري كنند.

روحانيون مسئول وقف اند

مدير حوزه هاي علميه استان زنجان گفت: روحانيون و طلاب مسئول ومحصول وقف اند و اين قشر در قبال احياي وقف و موقوفات وظيفه دارند.

حجت الاسلام حسن بيات تاكيد كرد: روحانيون و طلاب محصول وقف اند و اين قشر در قبال احياي وقف و موقوفات وظيفه دارند.

وي با تاكيد بر وقف وپايه ريزي براي وقف و نقش مهمي كه ائمه جمعه دررابطه با ترويج فرهنگ مي توانند ايفا كنند گفت:روحانيون و طلاب محصول وقف اند و اين قشر در قبال احياي وقف و موقوفات وظيفه سنگيني بردوش دارند.

مدير حوزه هاي علميه استان زنجان بابيان اينكه وقف چراغ روشني براي پايه ريزي تبليغ قرآن وعترت است واحياء موقوفات وتبليغ وترويج فرهنگ وقف را از وظايف روحانيون دانستند

حجت الاسلام بيات گفت: طي سالهاي اخير حجت الاسلام والمسلمين باقري مدير كل اوقاف زنجان تلاش بسزايي در راستاي ترويج فرهنگ وقف واحياء موقوفات انجام داده اند و از تلاش ها و زحمات اين مقام مسئول تشكر و قدر داني كرد.

كد خبر: 2201748

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۶:۳۱

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن