تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال صورت گرفتتجديد 3 هزار و 716 سند اجاره موقوفات استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امسال صورت گرفتتجديد 3 هزار و 716 سند اجاره موقوفات استان همدان
معاون بهره‌وري اقتصادي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان همدان از تجديد 3 هزار و 716 سند اجاره موقوفات استان همدان در 9 ماهه امسال خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان به نقل از روابط عمومي اوقاف و امور خيريه استان همدان، رحمت‌الله نعمتي اظهار داشت: فرزندان ما بايد در پناه امامزادگان رشد يابند، چرا كه اين اماكن مأمني معنوي و الهي دارند كه در اين راستا مهجوريت‌زدايي از امامزادگان و بقاع متبركه اين اماكن مقدس بايد همواره مورد توجه خيرين و واقفان خيرانديش باشد.

وي ادامه داد: در حال حاضر در استان همدان حدود 255 امامزاده داريم كه با توجه به اينكه بودجه و اعتبار دولتي ندارند و در راستاي عمران به مردم متكي هستند.

معاون بهره‌وري اقتصادي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان همدان همچنين به رسالت اوقاف در زمينه مساجد اشاره و با بيان اينكه هر كس بايد سهم خود را از عمران مساجد تعريف كند، گفت: امروزه پايگاهي كه به جامعه مؤمنان اميد مي‌دهد، مساجد بوده و اين پايگاه نيازمند عمران و آبادي و توجه خيران استاني است.

وي در بخش ديگري به تنظيم سند اجارات موقوفات استان همدان با مستأجرين اشاره كرد و در اين زمينه گفت: در 9 ماه نخست امسال تعداد 3 هزار و 716 سند اجاره در استان همدان تجديد و تنظيم سند اجاره شده است.

نعمتي با بيان اينكه از اين تعداد، 883 سند اجاره مربوط به شهرستان همدان بوده، افزود: در شهرستان ملاير نيز طي 9 ماهه امسال دو هزار و 395 سند و در شهرستان تويسركان 163 سند تنظيم و تجديد سند اجاره شده‌اند.

وي در پايان توجه و التزام عملي مستاجران به پرداخت حقوق موقوفات را امري مهم در راستاي ارتقاي بهره‌وري اقتصادي از موقوفات دانست و بيان كرد: در 9 ماهه امسال تعداد 107 سند در شهرستان نهاوند، 76 سند در كبودراهنگ، 80 سند در شهرستان بهار و 12 سند وقفي نيز در اسدآباد تنظيم و تجديد اجاره شده‌اند.

انتهاي پيام/89029/ب

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن