تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803278735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوانندگان مطرح پاپ به ديدار جانبازان رفتند/اسلحه ما «ساز»مان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خوانندگان مطرح پاپ به ديدار جانبازان رفتند/اسلحه ما «ساز»مان است
تعداد زيادي از خوانندگان پاپ كشور صبح امروز، سوم دي‌ماه با حضور در مركز توانبخشي جانبازان «ثارالله»، به آنها اداي احترام كردند.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم كه به همت معاونت امور هنري و با حضور رئيس انجمن موسيقي ايران و جمعي از هنرمندان موسيقي برگزار شده بود، هنرمندان با اهداي شاخه گل به رزمندگان به آن‌ها اداي احترام كرده و به گفت‌وگو با آن‌ها نشستند.

اين در حالي بود كه رزمندگان حاضر در اين مركز توانبخشي نيز به گپ و گفت و درد دل با اين هنرمندان پرداختند.

علي مرادخاني پس از بازديد از اين مركز در سخناني گفت: ما افتخار مي‌كنيم كه امروز توانستيم شما عزيزان را زيارت كنيم. جانبازان سرفصل خيلي از كتاب‌هايي هستند كه بايد نوشته شود، چرا كه همين‌ها آينده كشور را تضمين كرده است.

معاون امور هنري ادامه داد: خداوند توفيق داد كه در ايام ماه محرم كه ايام ذكر است به اينجا بياييم و از شما ديدن كنيم.

وي افزود: كساني خون دادند و در واقع جان دادند كه ما با آرامش زندگي كنيم و ما دست و پايشان را مي‌بوسيم. حضور هنرمندان در اين مراسم نشان دهنده دغدغه‌هاي آن‌ها است. اميدوارم شما باز هم با گشاده‌رويي، ميزبان ما باشيد.

سپس امير تاجيك در سخناني گفت: تشكر مي‌كنم كه اين موقعيت پيش آمد و چنين تغييري را با حضور آقاي مرادخاني مغتنم مي‌شماريم كه بعد از 30 سال هنرمندان توانستند كنار يكديگر جمع شوند و با ايثارگران ملاقات كنند. چنين مراسم‌هايي انگيزه مي‌شود تا ما بتوانيم اين حس و حال را درك كرده و با اين مضمون، اثر بسازيم.

خشايار اعتمادي هم كه در اين مراسم حضور داشت در جمع هنرمندان و جانبازان گفت: آدم وقتي با اعتقاداتش زندگي مي‌كند احساس خاصي دارد. هويت ملي و آيين‌هاي ما جزو واقعيت‌هاي ما و باورهايمان هستند. در اين ديدار تلنگري هم به من زده شد كه مثلا يك عزيزي گفت چرا ما را در اجراهاي‌تان دعوت نمي‌كنيد.

اين خواننده پيشكسوت موسيقي پاپ ادامه داد: قطعا ما در هر وادي كه زندگي كنيم وظيفه داريم به شما احترام بگذاريم و خوشحالم كه وزارت ارشاد چنين فضايي را ايجاد كرده است.

همچنين ايليا منفرد در سخناني گفت: با حضور در اين محل احساس نمي‌كنم كه يك غريبه هستم، بلكه احساس مي‌كنم اينجا خانه خودم است و چشم من با اين فضا آشناست زيرا كه سال‌ها پدرم را روي ويلچر ديده‌ام. چرا كه او هم جانباز بود.

خواننده «گل اركيده» ادامه داد: احساس مي‌كنم همه شما برادران پدر من و در واقع عموهاي من هستيد كه اميدوارم همه شما عمر با عزت داشته باشيد چرا كه به ايران عزت داده‌ايد. شما با سلاح به جنگ رفتيد و اسلحه ما نيز ساز ما است. اميدواريم بتوانيم كارهايي انجام دهيم كه در شأن شما باشد. از طرفي انتظار نداشتم كه اين همه هنرمند را يكجا ببينم.

احسان خواجه‌اميري نيز ضمن اظهار خرسندي از حضور در اين جمع بيان كرد: خدا را شكر مي‌كنم كه سعادت داشتم خدمت شما برسم، البته كار امروز ما خيلي كوچك است در برابر كارهاي شما جانبازان كه از خود گذشته‌ايد تا ما امروز باشيم.

در ادامه اين مراسم شهرام شكوهي اظهار كرد: من متعلق به دهه 50 هستم و با آن موشك‌هايي كه در دوران جنگ از بالا سرمان مي‌گذشت، آشنا هستم و جنگ را حس كردم. دوستاني داشتيم كه رفتند به جبهه‌ها و برنگشتند. من با پوست و گوشت و استخوانم اين چيزها را حس كردم.

اين خواننده در پايان سخنانش براي جانبازان آرزوي سلامتي كرد.

محسن يگانه نيز كه در طول مراسم به گپ و گفت با جانبازان مي‌پرداخت، در سخناني اظهار كرد: فكر مي‌كنم همه خيلي خوشحالند و خنده‌ها مصنوعي نيست. دليلش اين است كه شما جانبازان خيلي عزيز هستيد و شما كاري كرديد كه ما راحت سر پا ايستاده‌ايم. اين‌ها همه‌اش از بركت وجود شما است.

خواننده آلبوم «حباب» تأكيد كرد: خيالتان راحت باشد زيرا ما حافظه خوبي داريم و هيچ وقت شما را فراموش نخواهيم كرد.

رضا يزداني نيز در ادامه اين مراسم گفت: خوشحالم كه امروز اينجا هستم. اگر ما خودمان بخواهيم دور هم جمع شويم اين اتفاق راحت فراهم نمي‌شود اما وزارت ارشاد امروز همه را دور هم جمع كرده است.

او ادامه داد: خيلي از ما كارهايي با مضمون جنگ داشته‌ايم و فكر مي‌كنم بايد در آثار هنري‌مان به اين نكته توجه كرده و هر كاري را كه از دستمان برمي‌آيد براي پرداختن به اين مقوله انجام دهيم. شما از جان خودتان گذشتيد كه امروز ما راحت اينجا ايستاده‌ايم.

اميريل ارجمند نيز با ابراز خرسندي از حضور در اين مراسم خطاب به مرادخاني گفت: باز هم از اين كارها بكنيد. با شما اتفاق‌هاي خوبي در حال رخ دادن است. با شما به نقطه‌هايي مي‌رسيم كه فتح آن دور نيست.

مازيار فلاحي هم اظهار كرد: حضور ما اينجا صرفا فيزيكي نيست. اين اتفاقي است كه در دل ما افتاده است. جمع كردن چند خواننده كنار هم كار سختي محسوب مي‌شود و از كساني كه باعث شدند چنين فضايي ايجاد شود، سپاسگزارم.

وي افزود: اين رويداد نشان دهنده عشق ميان دل‌هاست كه با يك تلفن ساده همه دور هم جمع مي‌شوند. اگر ما امروز راحت اينجا هستيم و راحت موسيقي اجرا مي‌كنيم دليلش شما جانبازان هستيد.

اين هنرمند همچنين گفت: ما عاشقانه دوست داريم شما در كنسرت‌هايمان باشيد زيرا كه حضور شما هويت ديگري به اجراهاي ما مي‌دهد و من شخصا تلاش مي‌كنم كه اين اتفاق بيافتد.

مجيد خراط‌ها نيز در سخنان كوتاهي اظهار كرد: جانبازان بودند كه ما امروز هستيم اما اميدوارم اين مراسم‌ها به همين يكبار ختم نشود و ادامه‌دار باشد.

او در ادامه قطعه‌اي كوتاه را براي حاضران خواند.

در بخش ديگري از اين مراسم مهدي يراحي در سخناني بيان كرد: خيلي خوشحالم كه به اينجا آمدم و از معاونت هنري از اين بابت تشكر مي‌كنم. اميدوارم كه باز هم چنين اتفاق‌هايي رخ دهد. من سعادت دارم كه فرزند يك جانباز باشم و براي همين دوست دارم در ميان شما بخوانم.

اين خواننده پاپ سپس قطعه «هر جاي دنيايي دلم اونجاست» را اجرا كرد.

سعيد شهروز يكي ديگر از پيشكسوتان موسيقي پاپ بود كه با حضور در اين مراسم در سخناني گفت: اينجا قطعه‌اي از بهشت است و ما از حضور در اين مكان انرژي مي‌گيريم.

او همچنين بيان كرد: آقاي مرادخاني ما هيچ وقت فراموش نمي‌كنيم كه شما در حوزه موسيقي پاپ چه دلي به دريا زديد.

اين هنرمند با بيان اينكه كنسرتش 26 دي‌ماه برگزار مي‌شود، گفت: سعي مي‌كنم هماهنگي‌هاي لازم انجام شود تا شما جانبازان هم در كنسرت‌ من حضور داشته باشيد.

شهروز در پايان يك قطعه كوتاه لري خواند.

سعيد عرب نيز از حضور در اين مراسم ابراز خرسندي كرد.

سپس اميد حاجيلي در سخناني بيان كرد: خوشحالم كه پس از سال‌ها شاهد حضور آقاي مرادخاني هستم. دليل حضور ما در اين محل هم آقاي مرادخاني است.

اين نوازنده ترومپت گفت: برادر و پدر من هم جانباز هستند و به محض اينكه خبر برگزاري چنين مراسمي را شنيدم به اينجا آمدم. آقاي مرادخاني من از شما مي‌خواهم كه در زمينه صدور مجوز تسهيلاتي را فراهم كنيد كه ما بتوانيم كنسرت‌هايي را مخصوص همين محل برگزار كرده و عوايدش را به همين جانبازان اختصاص دهيم.

اين خواننده همچنين اظهار كرد: شما بوديد كه ما اينجا ايستاديم و با صداي بلند صحبت مي‌كنيم و ما هم بايد دين‌مان را به شما با انجام كارهاي فرهنگي ادا كنيم. اين جلسات هميشه بايد باشد و ما از ديدن شما لذت ببريم.

مهدي مدرس هم در پايان مراسم از حضور در اين مكان ابراز خرسندي كرد.

اين مراسم با حضور چهره‌هايي چون حميد عسگري، فريدون بيگدلي، محسن رجب‌پور و علي ترابي مدير انجمن موسيقي ايران و عليرضا پاشايي سرپرست دفتر موسيقي همراه بود.

انتهاي پيام

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن