تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803632141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانيون در تحقق توسعه فرهنگي جهان اسلام نقش تعيين كننده اي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: روحانيون در تحقق توسعه فرهنگي جهان اسلام نقش تعيين كننده اي دارند
سنندج - خبرگزاري مهر: استاندار كردستان گفت: روحانيت معمار عرصه تحول و توسعه فرهنگي كشورهاي جهان اسلام بوده و نقش مهمي در اين رابطه ايفا مي كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، عبدالمحمد زاهدي در ديدار با ائمه جمعه و جماعات و جمعي از طلاب و روحانيون استان كردستان در مركز بزرگ اسلامي غرب كشور در شهر سنندج اظهار داشت: آنچه به عنوان باورهاي و اعتقادهاي اصيل و الهي دين مبين اسلام اعم از شيعه و سني در جامعه نهادينه شده در حقيقت مرهون زحمات و تلاش هاي روحانيون است كه در طول ساليان طولاني از آن حفاظت و صيانت كرده اند.

وي افزود: روحانيون در اين راه و در طول تاريخ اسلام تا كنون مصائب و مشكلات فراواني متحمل و حتي شهداي فراواني را نيز در مسير استقرار مباني ارزشمند اخلاقي و اسلامي تقديم كرده و وظيفه خود را به بهترين شيوه ممكن به انجام رسانده اند.

استاندار كردستان ادامه داد: جهان امروز جهان ارتباطات است كه به لحاظ توسعه تعاملات اجتماعي داراي ويژگي مثبت بوده و موجب نزديكي ملت هاي مختلف شده ولي نبايد از ويژگي منفي آن نيز غافل شد زيرا دشمنان به وسيله اين امكانات از جمله شبكه هاي اينترنتي و ماهواره اي و شبكه هاي اجتماعي درصدد تخريب ارزش هاي فرهنگي ملل مختلف در جهان هستند كه بايد هوشيارانه در مقابل اين توطئه ايستاد كه در اين مسير روحانيون و علماي ديني وظيفه خطيري برعهده دارند.

زاهدي يادآور شد: دشمنان هميشه جوانان را آماج حملات خود قرار داده و تلاش مي كنند با استفاده از برنامه هاي ضد فرهنگي و برنامه هاي مخرب فرهنگي فكر و انديشه جوانان را هدف قرار داده تا از اين طريق سلطه فرهنگي خود را در جهان گسترش دهند.

وي بيان كرد: آنچه امروز به عنوان افراطي گري و شكل گيري و گسترش انحرافات ديني و اعتقادي در جهان به وقوع پيوسته ناشي از تخريب باورها و تفكرات افراد ساده انديش است كه بايد كوشش كنيم تا با تقويت مباحث دينداري در جامعه با اين هجمه هاي فرهنگي و نحله هاي انحرافي مقابله كنيم.

استاندار كردستان گفت: كردستان مهد فرهنگ و ادبيات كشور است و در طول تاريخ با تقديم شخصيت ها و بزرگان فراواني به فرهنگ كشور جايگاه خود را در تقويت زيربناهاي فرهنگي كشور به نحوه شايسته به انجام رسانده است.

زمينه بازگشت دوباره معتادين بهبود يافته به جامعه بايد مهيا شود

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان گفت: خانواده ها و مسئولان بايد شرايط لازم را براي بازگشت معتادان بهبود يافته به آغوش جامعه مهيا كنند.

ايرج حسن زاده در حاشيه بازديد از مراكز گذري كاهش آسيب هاي اعتياد در شهر سنندج اظهار داشت: بايد با پيش بيني و برنامه ريزي لازم به ساماندهي و كنترل معتادان خياباني پرداخت تا از بسياري از آسيب هاي ناشي از وجود اين افراد در جامعه جلوگيري و شرايط مناسب را براي ايجاد آمنيت و آرامش جامعه فراهم كرد.

وي افزود: ايجاد مراكز گذري كاهش آسيب هاي اعتياد (دي اي سي) يكي از اين اقدام است كه در صورت اجراي صحيح آن وضعيت فعلي معتادان خياباني ساماندهي مي شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان ادامه داد: در حال حاضر با همكاري بخش خصوصي، سازمان هاي مردم نهاد، بهزيستي، دانشگاه علوم پزشكي و ديگر دستگاه هاي متولي استان تعداد دو مركز گذري كاهش آسيب هاي اعتياد در شهر سنندج راه اندازي شده كه روزانه پذيراي 40 نفر از معتادان خياباني است.

حسن زاده به تشريح خدمات ارائه شده به معتادان پرداخت و يادآور شد: بر اساس وظايف اين مراكز در طول روز به معتادان خدماتي نظير استحمام، نهار، خدمات مشاوره اي ترك اعتياد، بسته هاي اطلاع رساني و خدمات پزشكي و درماني كاهش آسيب هاي اجتماعي در اختيار معتادان قرار داده مي شود و اين افراد مي توانند با مراجعه به اين دفتر از اين خدمات استفاده كنند.

وي بيان كرد: تا كنون در شهرستان هاي قروه و سقز نيز اين مراكز راه اندازي شده است و در آينده با تخصيص اعتبارات در تعدادي ديگر از شهرستان هاي استان راه اندازي مي شود.

كد خبر: 2201315

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۰:۲۷

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن