تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800408277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شوراي شهر در واكنش به راه‌كارهاي مقطعي براي رفع آلودگي هواتعطيلي مدارس قابل قبول نيست/مسئولان براي براي تردد از اتوبوس استفاده مي‌كنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي شهر در واكنش به راه‌كارهاي مقطعي براي رفع آلودگي هواتعطيلي مدارس قابل قبول نيست/مسئولان براي براي تردد از اتوبوس استفاده مي‌كنند؟
عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: با توجه به مشكلات آلودگي هوا، اميدواريم معاون رئيس جمهور و رئيس محيط زيست، مشاركت جدي‌تري براي رفع معضلات آلودگي هوا نشان بدهد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، عبدالحسين مختاباد در جريان سي و سومين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به معضل آلودگي هوا اظهارداشت: با توجه به مشكلات پيش آمده در بخش آلودگي هوا شاهد هستيم كه بچه‌هايمان جلوي چشم‌هايمان از بين مي‌روند.

وي تصريح كرد: اميدواريم معاون رئيس جمهور و رئيس محيط زيست، مشاركت جدي‌تري را براي رفع معضل آلودگي هوا نشان دهد.

مختاباد با اشاره به برخي از اقدامات از سوي كميته اضطراري محيط زيست براي رفع آلودگي هوا، گفت: تعطيل كردن مدارس و زوج و فرد كردن خودروها راهكار قابل قبولي براي رفع معضل آلودگي هوا نيست.

اقبال شاكري ديگر عضو شوراي اسلامي شهر تهران نيز با اشاره به اسنكه در بحث آلودگي هوا دولت و شهرداري هركدام وظايفي به عهده‌شان است، گفت: هركدام از بخش‌ها تكاليفي به عهده آنها است كه بايد به وظايف خود عمل كنند.

وي تصريح كرد: تعطيلي كارخانه‌ها روش درستي نيست و بايد به سمت راهكار درست و منطقي گام برداريم.

شاكري تصريح كرد: هم‌اكنون يك چهارم مردم ايران در معرض آلودگي هوا قرار دارند كه اميدواريم تدابير لازم و منطقي براي رفع اين معضل اتخاذ شود.

شاكري با اشاره به اينكه در بخش حمل و نقل عمومي نيز بين نيازها و موجوديت فعلي فاصله بسيار داريم، گفت: در برنامه پنج‌ساله دوم شهرداري به اين موضوع توجه ويژه‌اي شده است.

عضو شوراي اسلامي شهر تهران با طرح اين پرسش كه آيا مسئولان نيز براي تردد در شهر از وسايل عمومي استفاده مي‌كنند يا خير، گفت: مسئولان نيز بايد براي رفع معضل آلودگي هوا قدم‌هاي موثر تري را بردارند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن