تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم اسلامشهر در سوگ اربعين سالار شهيدان عزاداري كردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مردم اسلامشهر در سوگ اربعين سالار شهيدان عزاداري كردند
گروه خبرنگاران افتخاري/ ساسان حق‌شناس: اهالي ولايت‌مدار شهرستان اسلامشهر در سوگ اربعين حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) و ياران باوفايش به عزاداري پرداختند.


به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، همزمان با گراميداشت اربعين حسيني در سراسر ميهن اسلامي، در شهرستان اسلامشهر نيز پرچم‌هاي عزاي حسيني برافراشته شد.

مؤمنان در شهرستان اسلامشهر با حضور در مساجد و هيئت‌هاي مذهبي و تكايا با استماع سخنان روحانيون و مداحي ذاكرين اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در سوگ سيد و سالار شهيدان اشك ماتم ريختند و ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس آن حضرت و هفتاد و دو تن از ياران باوفايش ابراز كردند.

همچنين، در يك مراسم معنوي كه توسط سپاه ناحيه سيدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار شد، برنامه خطبه‌خواني حضرت زينب(س) ويژه بانوان اجرا شد.

يادآور مي‌شود، طبق سنت همه‌ ساله در ماه‌هاي محرم و صفر و به‌ويژه اربعين حسيني، هيئت‌‌هاي مذهبي پس از اقامه عزا در خيابان‌هاي شهرستان اسلامشهر، با حضور در آستان امامزاده عقيل(ع) و در جوار شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس نماز ظهر و عصر را برپا كردند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن