تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام ملي‌گرايان صهيونيست در اهانت به ساحت مقدس قرآن‌


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اقدام ملي‌گرايان صهيونيست در اهانت به ساحت مقدس قرآن‌
گروه بين‌الملل: هواداران افراطي و صهيونيست تيم فوتبال «بيتار القدس» در شهر اشغالي «سخنين»، در اقدامي موهن ضدارزش‌هاي اسلامي، نسخه‌اي از كلام‌الله مجيد را پاره كردند.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني «ajib»، هواداران وابسته به جريان ملي‌گراي افراطي صهيونيست، عصر سه‌شنبه(26 آذر) در جريان بازي تيم «بيتار القدس» در شهر «سخنين» در اراضي اشغالي فلسطين، پس از سر دادن شعارهايي ضداسلامي و موهن به پيامبر اسلام(ص) نسخه‌اي از قرآن‌ كريم را پاره كردند.

به دنبال شكايت مقامامات مسلمان از عاملان اين هتاكي، پليس رژيم صيونيستي اعلام كرد كه «سه نفر را در رابطه با اين شكايت شناسايي و دستگير كرده است» ولي اين سه نفر پس از چند ساعت آزاد شدند!

اوايل سال جاري ميلادي نيز يكي از هواداران اين تيم به دليل شعارهاي موهن به مسلمانان از طرف پليس دستگير شد و درگيري‌هايي نيز بين گروه‌هاي مسلمان و صهيونيست پيش آمده بود.

توهين به اعراب و مسلمانان توسط هواداران تيم «بيتار القدس» تا حدي پيش رفته است كه حتي نمايندگان عرب پارلمان رژيم اسرائيل نيز مقابله با اقدامات هواداران ملي‌گراي افراطي را خواستار شده‌اند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن