تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام براي رفع حصر مجرمان از ساحت رئيس جمهور به دور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اقدام براي رفع حصر مجرمان از ساحت رئيس جمهور به دور است
عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با تاكيد براينكه دولت نبايد اجازه سوء استفاده از فضاي اعتدال به وجود آمده در جامعه را به فتنه گران بدهد، گفت: از ساحت رييس جمهور بدور است كه به دنبال رفع حصر مجرمان 88 باشد.

حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار مهر، در واكنش به توقعات مطرح شده از سوي بخشي از بدنه اصلاح طلبان گفت: شعار اعتدال دولت يازدهم فتنه گران را تطميع كرده و با توجه به آنكه برخي از وزيران دولت منتسب به آنان هستند فكر مي كنند فضا براي دنبال كردن مطالبات ناحق و ساختارشكنانه شان فراهم شده است.

وي فتنه 88 را به جرم و گناه نابخشودني ناميد و گفت: فتنه 88 يك گناه بزرگ و جزء حق الناس است و حق الله نيست كه با يك استغفار بخشيده شود.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز، با اشاره به آنچه بي حرمتي فتنه گران در روز قدس و تخريب اموال عمومي خواند، گفت: پرده دري هايي كه عوامل فتنه 88 كرده اند جنايت بزرگي است و به تعبير مقام معظم رهبري نظام را تا لب پرتگاه بردند، لذا استفاده از تعبير سوءتفاهم به جاي فتنه نيز خود جرم است.

وي گفت: اصلاح طلبان تندرو طوري وانمود مي كردند كه انگار مذاكره با آمربكا حلال مشكلات است؛ اما ديديم كه آمريكا چطور عدم صداقت خود را به اين ملت نشان داد؛ البته از اين جماعت تواقع ديگري نبود.

ابراهيمي با تاكيد براينكه ما سران فتنه را مجرم و فتنه 88 را جرم مي دانيم با اشاره به فشار براي رفع حصر سران فتنه به دولت تصريح كرد: فتنه گران تصور مي كنند با گذشت زمان اين حادثه تلخ از ذهن ملت خداجوي ايران پاك خواهد شد و آنان مي توانند با مظلوم نمايي واقعيت را طور ديگري جلوه دهند.

وي با بيان اينكه دولت نبايد اجازه سوء استفاده از فضاي اعتدال به وجود آمده در جامعه را به فتنه گران بدهد گفت: همانطور كه قوه قضاييه اعلام كرده پرونده سران فتنه در شوراي عالي امنيت ملي است و از ساحت رييس جمهور نيز بدور است كه به دنبال رفع حصر مجرمان باشد.

كد خبر: 2195335

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۰۹:۵۵

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن