تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تروريست هاي ۷۴ مقام ايراني درآلمان/عكس


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: تروريست هاي ۷۴ مقام ايراني درآلمان/عكس
ˈمسعود كشميريˈ عامل انفجار نخست وزيري و ˈمحمدرضا كلاهي صمديˈ عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در آلمان رويت شده اند.
ايرنا: يك مقام آگاه گفت: ˈمسعود كشميريˈ عامل انفجار نخست وزيري و ˈمحمدرضا كلاهي صمديˈ عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در آلمان رويت شده اند.

وي كه خواست نامش فاش نشود ،در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اعزامي به عراق گفت: نامبردگان كه از اعضا و هواداران فعال گروهك تروريستي منافقين و خط نفوذ فرقه رجوي در نهادهاي حياتي، حساس و مهم جمهوري اسلامي بودند، هنگام خوردن غذا در رستوراني در شهر كلن و هنگام رانندگي در شهر هامبورگ آلمان مشاهده شده اند.

وي گفت: مسعود كشميري عامل انفجار نخست وزيري در هشتم شهريور 1360 و از عوامل نفوذي فرقه رجوي و همچنين جانشين دبير وقت شوراي عالي امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران و همسرˈمينو دلنوازˈ از اعضاي فعال منافقين بود كه با جاسازي بمب در كيف همراه خود و خروج از محل جلسه نخست وزيري باعث شهادت شهيدان محمد علي رجائي و محمد جواد باهنر رييس جمهور و نخست وزير جمهوري اسلامي ايران شد.

اين مقام آگاه توضيح داد: همچنين ˈمحمدرضا كلاهي صمديˈ نيز كه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ابتدا در انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت و پس از مدتي با خط دهي گروهك منافقين وارد كميته انقلاب اسلامي و حزب جمهوري اسلامي شد، عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در روز هفتم تير ماه سال1360 مي باشد كه اين انفجار منجر به شهادت آيت الله سيدمحمد حسيني بهشتي و 71 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مقامات دولتي از جمله معاونين وازرتخانه ها شد.

وي اضافه كرد: اين فرد زير نظر يكي از افراد كادر مركزي گروهك تروريستي رجوي به نام ˈهادي روشن روانˈ با نام مستعار مقدم فعاليت مي كرده است.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن