تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقامات آمريكا با سركردگان گروه هاي تروريستي تكفيري ديدار مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مقامات آمريكا با سركردگان گروه هاي تروريستي تكفيري ديدار مي كنند
تركيه در روزهاي آتي ميزبان نشستي ميان مقامات آمريكايي و فرماندهان تكفيري حاضر در سوريه در مورد روشن شدن وضعيت كمك هاي واشنگتن به اين گروه هاي تروريستي خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از جروزاليم پست، سركردگان گروه هاي تروريستي تكفيري كه اخيرا كنترل بخشي را كه در اختيار گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه بود در اختيار گرفته اند قرار است ظرف روزهاي آتي ديداري را با مقامات آمريكايي در تركيه برگزار كنند.

اين ديدار در پي اعلام آمريكا مبني بر متوقف شدن ارسال كمك به شورشيان سوري در پي اين درگيري ميان گروه هاي شورشي سوري برگزار مي شود.

به نوشته اين روزنامه صهيونيستي، برقراري تماس بين آمريكا و گروه هاي افراطي شورشيان سوري نشان مي دهد كه اين گروه هاي افراطي تا چه حد ارتش آزاد سوريه را كه غرب و كشورهاي عربي قصد به قدرت رساندن آنها را در سوريه داشتند تحت الشعاع قرار داده است.

احتمال مي رود در اين ديدار صحبت هايي نيز در خصوص راهبرد آتي اين گروه هاي افراطي كه عمدتا از نيروهاي القاعده تشكيل شده اند انجام شود، اما با اين وجود رهبران اين گروه هاي تروريستي بيشتر خواهان روشن شدن اين مطلب هستند كه آيا آمريكا از آنها حمايت تسليحاتي خواهد كرد يا خير.

اين گروه هاي تكفيري كه در ماه گذشته ميلادي به يكديگر پيوسته و تشكيل گروهي به نام جبهه اسلامي را داده اند تروريست هاي هستند كه از شش گروه اصلي تشكيل شده اند در هفته گذشته كنترل انبار سلاحي را كه در اختيار ارتش آزاد بود در اختيار گرفتند.

آمريكا مدعي است كه كمك هاي ارسالي اين كشور به شورشيان سوري غير كشنده است، اما گزارش هاي متعددي در رسانه هاي غربي منتشر شده كه حكايت از موشك هاي زمين به هوا و موشك هاي ضد تانك از سوي ايالات متحده به اين گروه هاي شورشي دارد.

كد خبر: 2195651

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۰:۲۲

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن