تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804741487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود لپ تاپ لمسي با نمايشگر معلق به بازار/ مقايسه با مدلهاي مشابه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ورود لپ تاپ لمسي با نمايشگر معلق به بازار/ مقايسه با مدلهاي مشابه
يك لپ تاپ لمسي با قابليت حركت نمايشگر در زواياي مختلف وارد بازار شد؛ در اين زمينه گروه فناوري خبرگزاري مهر، ضمن معرفي اين محصول، نگاهي به مدلهاي مشابه در سطح بازار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، با ورود ويندوز 8 به بازار و ارائه سيستم يكپارچه بين تبلت ها و لپ تاپ‌ها، كمپاني‌هاي توليد كننده كامپيوترهاي شخصي سعي دارند تا با ارائه محصولات تركيبي و خلاقانه، در كورس رقابت از يكديگر پيشي بگيرند. براين اساس اين كمپاني ها محصولات متنوعي را كه كاربردهاي همزمان كامپيوتر، لپ تاپ و تبلت را دارند به بازار معرفي كرده اند.

در اين راستا لپ تاپ Aspire R7 كمپاني ايسر – Acer – كه قادر است به دليل داشتن يك لولاي خاص كه Ezel نام دارد بر روي صفحه نمايش خود در فرم هاي مختلف استفاده شود در هفته جاري وارد بازار ايران شد؛ اين ويژگي همراه با لمسي بودن صفحه نمايش، امكان تايپ كردن راحت تر را براي كاربر فراهم مي كند.

با وجودي كه اين مدل لپ تاپ از برخي ويژگيها متفاوت از ساير لپ تاپهاي بازار است اما به دليل داشتن برخي مشخصات مي توان آن را با نمونه هايي همچون تينك پد لنوو، مك بوك اير اپل، ويووبوك ايسوس و آيدياپد يوگا لنوو مقايسه كرد.

مشخصات ايسر R7

در طراحي ايسر R7 چهار حالت مختلف كاربردي مورد توجه قرار گرفته كه علاوه بر شكل سنتي نوت‌بوك‌ها، نمايشگر مي‌تواند در بالاي كيبورد با زاويه‌هاي مختلف حركت داشته باشد. ايسر شيوه استفاده از نمايشگر در اين مدل را تحت عنوان يك فناوري جديد ثبت كرده است.

اين فناوري سه مزيت عمده را براي R7 همراه داشته كه شامل استفاده از نمايشگر در حالت معلق بدون اخلال در موقعيت آن به همراه انتقال تصاوير Full HD از محل لولا و همچنين سهولت استفاده و بازگشايي آسان دستگاه است.

اين ويژگي به كاربر اين امكان را مي‌دهد تا صفحه نمايش را به هر نحوي كه دوست دارد تنظيم كند؛ به نحوي كه قسمت زيرين صفحه نمايش را جدا كرده و از R7 به عنوان يك كامپيوتر روميزي All-in-One استفاده كند يا اينكه مي‌تواند صفحه نمايش را تا كرده و از آن به عنوان يك تبلت استفاده كند؛ در اين ميان وزن زياد اين دستگاه از جمله معايبي است كه از آن نام برده مي شود چرا كه Aspire R7 حدود 2.4 كيلوگرم وزن دارد و به همين دليل نمي توان به مدت زياد به عنوان يك تبلت از آن استفاده كرد چرا كه باعث خستگي دست خواهد شد. البته قسمتي از اين وزن زياد به دليل بدنه يكپارچه آلومينيومي دستگاه است.

تفاوت ديگر اين دستگاه با مدلهاي مشابه تاچ پد آن است كه برخلاف تمامي لپ تاپ‌ها، تاچ پد اين دستگاه در قسمت بالايي كيبورد قرار دارد؛ يعني هنگامي كه كاربر از تاچ پد استفاده مي‌كند، مچ دست وي بر روي كليدهاي كيبورد قرار مي‌گيرد و با لمس طبيعي كليدها بر اساس موقعيت بدن، نيازي به بالا نگهداشتن بازوها نيست؛ كيبورد R7 به نور پس زمينه مجهز است.

مدل Aspire R7 از ويندوز 8 بهره مي برد و نمايشگر لمسي آن 15.6 اينچي است و كيفيت پخش تصاوير در استاندارد Full HD با وضوح 1080*1920 پيكسل را دارد. اين نمايشگر بطور همزمان 10 نقطه تماس را تشخيص مي‌دهد.

توان پردازش در Acer Aspire R7 از طريق يك پردازنده Core i5 و تراشه گرافيكي جيفورس GT750m تامين مي‌شود. پردازنده اين دستگاه از نوع دوهسته‌اي است و در فركانس پايه 1.8 گيگاهرتز اجرا مي‌شود. بخش گرافيكي اين مدل علاوه بر اجراي بازي‌ها مي‌تواند در پردازش‌هاي سيستمي خصوصا براي اجراي نرم‌افزارهاي حرفه‌اي، عملكرد كلي دستگاه را افزايش دهد.

حافظه R7 از 6 گيگابايت رم DDR3 تشكيل شده كه در كنار هارديسك 500 گيگابايتي آن قرار گرفته است.

اين لپ تاپ با گارانتي حدود 4 ميليون تومان قيمت دارد.

مشخصات تينك پد لنوو S230u

به گزارش مهر، لپ تاپ كمپاني لنوو كه با نام Lenovo ThinkPad Twist S230u - D عرضه شده است از جهاتي مشابه لپ تاپ جديد ايسر است.

اين مدل كه حدود 2 ميليون و 950 هزار تومان در بازار به فروش مي رسد كم وزن تر از R7 است و در ابعاد: 20.3 × 236.2 × 312.4 ميلي‌متر ، وزني حدود 1.57 كيلوگرم دارد.

تينك پد لنوو البته داراي صفحه نمايش لمسي نيست اما از صفحه نمايش 12.5 اينچي TFT LED-backlit LCD و پردازنده مركزي Intel Core i5 3337U 1.80GHz up to 2.70 GHz بهره مي برد. اين مدل داراي حافظه RAM باظرفيت 4 گيگابايت از نوع DDR3 و حافظه داخلي 500 گيگابايتي از نوع حافظه‌هاي هيبردي است؛ دارا بودن پردازشگر گرافيكي Intel HD Graphics 4000 و ويندوز 8 و باتري 4 سلولي از ديگر مشخصات اين لپ تاپ است.

مشخصات مك بوك اير اپل MD712

در ميان مدلهاي مشابه R7 ايسر مي توان به MacBook Air MD712 مدل 2013 كمپاني اپل كه 11 اينچي است نيز اشاره كرد.

اين لپ تاپ كه حدود 3 ميليون و 469 هزار تومان قيمت داده مي شود داراي ابعاد: 299 × 249 × 17.78 ميلي‌متر و وزن 1.08 كيلوگرم است و از پردازنده مركزي Intel Core i5 1.30 GHz و حافظه RAM با ظرفيت 4 گيگابايت از نوع DDR3 و حافظه داخلي 256 گيگابايتي بهره مي برد.

دارا بودن Flash Storage و پردازشگر گرافيكي Intel HD Graphics 5000 و صفحه نمايش 11 اينچي TFT LED-backlit LCD از ديگر امكانات اين مدل است.

البته سيستم عامل اين لپ تاپ Apple Mac OS است و داراي باتري 6 سلولي و بلوتوث داخلي و Webcam WiFi است اما درايو نوري و مودم ندارد.

مشخصات آيدياپد يوگا 13 لنوو

به گزارش مهر، در ميان مدلهاي مشابه از نوع ظاهر و امكانات، لپ تاپ مدل IdeaPad Yoga 13 - B كمپاني لنوو كه حدود 3 ميليون و 600 هزار تومان قيمت دارد به R7 ايسر شباهت بيشتري دارد.

اين مدل در ابعاد: 16.9 × 224.8 × 333.4 ميلي‌متر و وزن 1.54 كيلوگرم طراحي شده و داراي پردازنده مركزي Intel Core i5 3337U 1.8GHz up to 2.7 GHz و حافظه RAM با ظرفيت4 گيگابايت از نوع DDR3 و حافظه داخلي 128 گيگابايتي SSD است.

پردازشگر گرافيكي Intel HD Graphics 4000 - MB و صفحه نمايش 13.3 اينچ TFT LED-backlit LCD و لمسي از ديگر مشخصات اين تبلت است كه از سيستم عامل ويندوز 8 بهره مي برد.

اين مدل داراي باتري 4 سلولي و بلوتوث داخلي Card Reader Webcam WiFi HDMI است اما درايو نوري و مودم ندارد.

مشخصات ويوبوك ايسوس S300CA

از ديگر مدلهاي مشابه R7 ايسر مي توان به ASUS VivoBook S300CA - B نيز اشاره كرد.

اين مدل حدود 2 ميليون تومان قيمت دارد و در ابعاد 21.3 × 234 × 331 ميلي‌متر و وزن 1.76 كيلوگرم طراحي شده است.

اين لپ تاپ از پردازنده مركزي Intel Core i5 3317U 1.70GHz up to 2.60 GHz و حافظه RAM با ظرفيت 4 گيگابايت از نوع DDR3 و حافظه داخلي با ظرفيت 500 گيگابايت بهره مي برد.

دارا بودن پردازشگر گرافيكي Intel HD Graphics 4000 و صفحه نمايش 13.3 اينچ TFT LED-backlit LCD لمسي از ديگر ويژگيهاي اين محصول ايسوس است كه از سيستم عامل ويندوز 8 پشتيباني مي كند و داراي بلوتوث داخلي Card Reader Webcam LAN WiFi HDMI VGA Port و باتري 4 سلولي است.

كد خبر: 2200606

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۰۹:۳۹

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن