تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدمعضل بازار گرم دلالان ميوه و تره‌بار در ورودي عنبرآباد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدمعضل بازار گرم دلالان ميوه و تره‌بار در ورودي عنبرآباد
عدم استفاده دلالان محصولات كشاورزي عنبرآباد از ميادين ميوه و تره‌بار سبب بروز مشكلاتي از جمله ترافيك سنگين و تصادفاتي در ورودي اين شهر شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از عنبرآباد، بيش از چند سال است كه ميدان ميوه و تره‌بار عنبرآباد كارهاي اوليه آن انجام شده و غرفه‌بندي و محوطه آن به متراژ 5 هزار متر آسفالت شده است، اما هنوز دلالان در كنار جاده خريد و فروش انجام مي‌دهند.

اين خريد و فروش در ورودي شهر عنبرآباد از سمت كوه‌فجر توسط دلالان در كنار خيابان انجام مي‌شود كه موجب ترافيك سنگين و تصادفات شده است.

چند سال است كه از اين وضعيت مي‌گذرد و مسئولان امر تاكنون هيچ اقدام مثمرثمري انجام ندادند و به گونه‌اي ورودي شهر عنبرآباد جاي دلالان محصولات كشاورزي شده است و هر طوري كه خودشان بخواهند، خريد و فروش مي‌كنند.

در صورتي كه ورودي هر شهر چهره واقعي يك شهر است و كسي كه از بيرون وارد اين شهر شود و اين نامنظمي و ترافيك را مي‌بيند براي شهر عنبرآباد نامطلوب است.

با حضور در ميان دلالان و بررسي اينكه چرا از ميدان تره‌بار استفاده نمي‌كنند و در كنار خيابان خريد فروش مي‌كنند، هر كدام پاسخ و راهكاري متفاوت داشتند.

غرفه‌ها را در اختيار دلالان عنبرآباد نمي‌گذارند

توكلي يكي از دلالان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: بايد براي پايانه‌ها كه در ورودي شهر درست شده است، صنف اين پايانه‌ها معلوم شود و هر پايانه باري كه تخلف كرد توسط صنف جريمه شود كه تاكنون صنف پايانه‌هاي بار عنبرآباد تشكيل نشده است.

محمودي از ديگر فروشندگان ورودي شهر عنبرآباد ضمن نارضايتي از وضعيت كنوني بيان داشت: احداث پايانه بار و ميادين تره‌بار در كنار هم اشتباه است و اگر ما در ميادين تره‌بار بخواهيم، خريد و فروش انجام بدهيم، كساني هستند كه نمي‌گذارند بار به ميدان برسد و جلوي پايانه‌هاي بار خريد و فروش مي‌كنند.

مشايخي از ديگر دلالان ميدان نيز تصريح كرد: مقصر شهردار وقت بوده است كه غرفه‌هاي ميادين تره و بار را به دلالان جيرفتي فروخته است و اين غرفه‌ها را در اختيار دلالان عنبرآباد نمي‌گذارند.

شهرداري هرگونه همكاري را انجام مي‌دهد

نعمت‌الله حسين‌زاده شهردار عنبرآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: شهرداري عنبرآباد به اندازه توان خود كار انجام داده و ميادين تره‌بار را آماده كرده است و هنوز هم آمادگي هرگونه همكاري در حل اين معضل را دارد و براي ساماندهي ورودي شهر عنبرآباد تلاش مي‌كند.

وي عنوان كرد: حوزه پايانه‌هاي بار جزو حوزه شهر نيست و متعلق به اداره راه و شهرسازي و مسئول پايانه‌هاي بار است، اما به دليل ساخت ميادين تره‌بار در هم‌جواري پايانه‌ها شهرداري هرگونه همكاري كه لازم باشد، انجام مي‌دهد.

اميدواريم مسئولان پايانه‌هاي بار كه معضل اصلي اين ترافيك و تصادفات شده‌ است، قاطعانه با مسئولان پايانه بار عنبرآباد برخورد كنند و نگذارند كه خريد و فروش محصولات در جلوي پايانه‌هاي بار انجام شود.

انتهاي پيام/80005/س30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن