تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود شركت‌هاي تجاري فرانسوي به بازار تركمنستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ورود شركت‌هاي تجاري فرانسوي به بازار تركمنستان
مدير عامل يك شركت بزرگ فرانسوي در ديدار با رئيس جمهور تركمنستان بر خواست شركت‌هاي تجاري اين كشور براي حضور در بازار تجاري تركمنستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در عشق‌‏آباد، «ژيل رمي» مديرعامل شركت«CIFAL» عصر روز پنجشنبه با «قربانقلي بردي‏محمداف» رئيس جمهور تركمنستان ديدار و اعلام كرد اين شركت علاقمند است در طرح‌هاي بزرگ ملي تركمنستان مشاركت داشته باشد.

خبرگزاري رسمي تركمنستان روز جمعه در گزارشي ضمن تائيد مطلب فوق تصريح كرد، اين تاجر سرشناس فرانسوي گفت: وجود زمينه براي سرمايه گذاري در بازار تركمنستان و نيز اوضاع سياسي و اجتماعي اين كشور و نيز سياست درهاي باز از عواملي هستند كه محافل تجاري و سرمايه گذاري فرانسه علاقمند به مشاركت در تركمنستان هستند.

وي اضافه كرد: بخش انرژي، حمل و نقل، ارتباطات، ارتباطات هوايي، ساختمان سازي و صنعتي از ديگر مهمترين بخش‌هاي اولويت داري هستند كه شركت‏‌هاي فرانسوي در تركمنستان در اين زمينه همكاري كنند.

ديدار اين مقام فرانسوي با بردي محمد اف در حالي است كه پيش از اين نيز شركت‌هاي عظيم نفتي فرانسه فعاليت‌هايي در تركمنستان را آغاز كرده بودند.

همچنين افزايش حضور و سفر مقامات شركت‌هاي فرانسوي به تركمنستان در حالي است كه وزير تجارت خارجي فرانسه در سال گذشته ميلادي به تركمنستان سفر كرد و در ملاقات با رئيس جمهور تركمنستان بر گسترش روابط و همكاري‏‌هاي بين عشق‏‌آباد و پاريس تاكيد شد.

فعاليت اين كشور اروپايي در تركمنستان در حالي است كه به اعتقاد كارشناسان تركمن، جمهوري اسلامي ايران كه از ظرفيت بسيار بالاتري نسبت به فرانسه براي حضور در بازار تركمنستان و كمك به اين كشور برخوردار است، طي سال‌هاي گذشته كمتر پروژه‌هايي را در تركمنستان اجرا كرده و فضا را براي ديگر رقباي منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي همچون امارات، تركيه، عربستان، فرانسه و انگليس فراهم آورده است.

انتهاي پيام/.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن