تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي اعضاي بدن عروس ۱۷ ساله


واضح آرشیو وب فارسی:الف: اهداي اعضاي بدن عروس ۱۷ ساله
والدين زن ۱۷ساله‌اي كه به دست شوهر معتادش كشته شد، اعضاي بدن او را به بيماران اهدا كردند. به گزارش خبرنگار ما، مسوولان بيمارستان بعثت روز ۱۱آذر در تماس با كلانتري مسعوديه از مرگ مشكوك زني ۱۷ساله به نام زهرا خبر دادند كه دو روز قبل به علت شدت جراحت‌هاي واردشده به سرش دچار مرگ مغزي شده بود.

رسيدگي به اين پرونده به دستور بازپرس جنايي تهران به كارآگاهان ويژه مبارزه با قتل پليس آگاهي محول شد و در همان زمان كه تحقيقات پليسي آغاز شده بود والدين زهرا با اطلاع از مرگ فرزندشان به تهران آمدند و بلافاصله با اهداي اعضاي بدن دخترشان موافقت كردند. والدين مقتول سپس از دامادشان به اتهام قتل شكايت كردند و گفتند: «داماد ۳۳ساله‌مان به نام «غفار» به مصرف موادمخدر اعتياد دارد و هميشه زهرا را اذيت مي‌كرد و حتي چندين بار بدنش را داغ زده بود. هر دفعه كه ما از شهرستان با زهرا تماس مي‌گرفتيم، غفار به او اجازه نمي‌داد با ما صحبت كند حتي وقتي به تهران مي‌آمديم نمي‌گذاشت دخترمان را ببينيم تا اينكه از طريق بستگان اطلاع پيدا كرديم غفار پس از مصرف مواد، مجددا با زهرا مشاجره كرده و او را كتك زده اين بار باعث ‌شده او به كما برود و در نهايت فوت شود.»

غفار كه پس از انتقال همسرش به بيمارستان فراري شده بوده تحت تعقيب پليس قرار گرفت و كارآگاهان چند روز بعد مطلع شدند اين مرد با مراجعه به كلانتري هاشم‌آباد خود را به پليس معرفي كرده است. غفار بعد از انتقال به پليس آگاهي در اظهارات اوليه مدعي شد با همسرش هيچ مشكلي نداشته و تمامي بستگان و آشنايان‌شان حسرت زندگي او و همسرش را داشتند. در ادامه تحقيقات به‌عمل آمده توسط كارآگاهان مشخص شد غفار با همسرش اختلاف بسيار شديدي داشت و حتي قبلا او را از ناحيه دست با چاقو مجروح كرده بود و وي را مورد ضرب و شتم قرار مي‌داد.

«غفار» درباره روز حادثه به كارآگاهان گفت: «ساعت ۱۱ آن روز در حال استراحت بودم همسرم نيز غذا مي‌پخت. بوي سوختن غذا را احساس كردم و از خواب بيدار شدم. همين موضوع بهانه درگيري من با زهرا شد و با سيلي و كمربند چند ضربه به او زدم. بعد از پايان درگيري و مصرف مقداري مواد مخدر به آشپزخانه رفتم تا براي خودم غذا درست كنم. همان موقع، زهرا به آشپزخانه آمد و گفت: «غذا درست نكن. خودم غذا پخته‌ام.» چون هنوز عصباني بودم قاشق داغي را كه با آن غذا درست مي‌كردم، روي دستش گذاشتم. وقتي خواستم از آشپزخانه خارج شوم، زهرا جلو در آشپزخانه ايستاده بود. او را هل دادم كه روي زمين افتاد. حدود پنج‌دقيقه بعد حالش بد شد بلافاصله با يكي از بستگانم تماس گرفتم و با كمك او، همسرم را به بيمارستان منتقل كرديم.»

بنابر اين گزارش سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به گزارش پزشكي‌قانوني درخصوص وجود آثار متعدد كبودي روي قسمت‌هاي مختلف بدن مقتول گفت: «با توجه به اعلام نظريه پزشكي قانوني درخصوص علت مرگ مقتول، تحقيقات به‌عمل‌آمده توسط كارآگاهان اداره دهم و اعترافات متهم درخصوص ضرب‌وشتم منجر به مرگ، قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي صادر شده و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»
منبع: شرق

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن