تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806708380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط ارتباطي مردم با اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي مردم با اطلاعات
قطع مكرر سيستم سيبا

سيستم «سيبا» بانك ملي ايران، شعبه كريم‌ شاهيان كد 1014 در بسياري از ساعات كاري قطع است و موجب مشكلاتي براي مشتريان بانك مي‌شود.

از مشتريان بانك

اگر حيوانات وحشي سواد داشتند!

در پاسخ شهروندي از رشت كه از عدم صدور مجوز شكار حيوانات وحشي به دليل وارد ساختن خسارت‌هايي به دامداريها و مزارع كشاورزي شكايت كرده بود، بايد گفت كه ما انسان‌ها هستيم كه با تجاوز به محيط زيست طبيعي حيوانات وحشي، عرصه را بر آن‌ها تنگ كرده‌ايم و با ساخت و سازهايمان سبب رانده شدن حيوانات از جنگل‌ها شده‌ايم. اين حيوانات بيچاره اگر سواد داشتند و قادر به نوشتن بودند، همه كاغذ و قلم‌هاي جهان هم براي شكايت‌هايشان از مظالم انسان‌ها، كم بود!

چالوس ـ بازنشسته ارتش

صداي گوشخراش بلندگوها مردم را مي‌آزارد

برخي از دستفروشان با وانت‌هايشان دركوچه‌ها و خيابان‌هاي شهر مي‌گردند و از صبح زود تا اواخر شب با صداي گوشخراش بلندگوهايشان، موجب اذيت و آزار شهروندان مي‌شوند و متأسفانه در مراجعه به سامانه 137 شهرداري نيز براي جلوگيري از اين مزاحمت‌ها، اقدامي صورت نمي‌گيرد.

حسين‌پور ـ از ساكنان خيابان مولوي غربي

پيش‌بيني نمازخانه در مجتمع‌هاي تجاري

جا دارد در فروشگاه‌هاي بزرگ و مجتمع‌هاي تجاري، اتاقكي هم

به عنوان نمازخانه پيش‌بيني و ساخته شود تا نمازگزاران بتوانند اين فريضه الهي را اول وقت ادا كنند.

خانم شهروند تهراني

ايكاش آقاي خاتمي نماينده كشورمان مي‌شد!

چه خوب بود رئيس محترم جمهوري آقاي سيدمحمد خاتمي را از جانب خود به مراسم تشييع جنازه نلسون ماندلا اعزام مي‌كرد.

چرا كه ايشان، معمار گفت و گو تمدن‌ها در جهان شناخته شده است و حضور آقاي خاتمي در آيين گراميداشت ماندلا، مي‌توانست بر اهميت حضور نماينده كشورمان در اين مراسم بيفزايد.

تاكستان ـ خسرو رحماني

جامعيت قلم شما را پذيرفته‌ايم...

تقسيم‌بندي دو ديدگاه اعتدالگرايان و محافظه‌كاران در برقراري رابطه با آمريكا در داخل كشور و مشابهت چنين ديدگاه‌هايي در جامعه سياسي آمريكا در خصوص رابطه با ايران، به درستي در يادداشت سردبير روزنامه اطلاعات با عنوان «بازگشت نئوكان‌ها؟» مطرح مي‌شود. دوستداران يادداشت‌هاي ايشان نيز جامعيت قلم آقاي خاني را در حوزه مسايل اجتماعي، سياست، اقتصاد و ساير حوزه‌ها پذيرفته‌اند. اما آنچه در يادداشت گفته شده از نظر دور مانده، تجربه‌اي تاريخي است كه عليرغم اهميت اقتصاد و معيشت مردم در اين برهه زماني، محافظه‌كاران و بسياري از مردم را از رابطه با دولت آمريكا مي‌ترساند. همچنين پايبندي به اصول ديني و دستورات قرآن كريم كه دور ماندن از جريان بدي‌ها را توصيه مي‌كنند.

خواننده روزنامه اطلاعات

چگونه قادرم اجرت‌المثل همسرم را بپردازم؟

مسئولان از افزايش آمار طلاق و ازدواج‌هاي ناموفق خبر مي‌دهند

كه در اين رابطه بايد بگويم حدود 10 سال پيش همسرم به بهانه‌اي قهر كرد و هنگام ترك خانه هم 501 مثقال طلا و برخي از مداركم را به ازاي مهريه‌اش با خود برد و حالا هم از طريق اجراي ثبت، از من اجرت‌المثل سال‌هاي گذشته را طلب مي‌كند و اين در حالي است كه حتي فرزند خردسال‌مان را نگه مي‌داشتم تا او بتواند راحت بخوابد! حالا مانده‌ام معطل كه با حقوق بازنشستگي چگونه مي‌توانم 30 ميليون تومان بابت اجرت‌المثل او بپردازم و با اين وضع هنگام پيري بايد به زندان بروم؟! متأسفم كه دادگاه‌هاي خانواده در اغلب موارد حق را به خانم‌‌ها مي‌دهند و عليه مردان، حكم صادر مي‌كنند!

رزاقي

افزايش تحصيلكردگان بيكار

3 فرزند تحصيلكرده‌ام بيكارند و فقط يكي از پسرانم با تحصيلات كارشناسي ارشد توانسته است با ماهي 600 هزار تومان حقوق، در بخش خصوصي كار غير مرتبط با تحصيلاتش پيدا كند. با اين اوضاع آيا مسئولان محترم همچنان اصرار دارند جمعيت كشورمان افزايش يابد و بر تعداد بيكاران افزوده شود؟

تبريزـ تلفن به خط ارتباطي

تبعيض در پرداخت حقوق‌‌ها

انتظار مي‌رفت با اجراي قانون مديريت خدمات كشوري، تبعيض‌هايي كه در مورد پرداخت حقوق‌‌ها وجود داست، برطرف شود. اما متأسفانه چنين نشده است و در حالي كه حداقل حقوق‌‌ها به تعدادي از بازنشستگان دولت پرداخت مي‌شود، به عده‌اي ديگر بيش از حداكثر حقوق‌‌ها، تعلق گرفته است.

فرهنگي بازنشسته

اين، مارواره است نه ماهواره!

با توجه به ضررهايي كه اكثريت برنامه‌هاي ماهواره دارد و به اخلاقيات خانوادگي آسيب مي‌رساند. به جاي ماهواره بهتر است مارواره گفته شود كه نيش آن بر تن فرهنگ جامعه وارد مي‌آيد!

شهرضا (اصفهان) ـ ميرزايي

كارشكني در برنامه‌هاي دولت!

معلوم نيست بعضي از روزنامه‌‌ها در برنامه‌هاي دولت محترم چرا آنقدر كارشكني مي‌كنند و براي به بن‌بست كشاندن توافق‌هاي مذاكرات ژنو، چه اهدافي را دنبال مي‌كنند؟ همچنين آن گروه از نمايندگان محترم مجلس كه به وزيران دولت تدبير و اميد كارت‌هاي زرد مي‌دهند، چرا درباره عملكرد دولت سابق كه اكنون بخش‌هايي از آن افشا شده است، سكوت كرده بودند و چيزي نمي‌گفتند؟

تلفن به خط ارتباطي

ارسال پارازيت به مثابه به رگبار بستن رودخانه‌‌ها!

به ياد داريم زماني نگهداري و استفاده از دستگاه‌هاي ويدئو جرم محسوب مي‌شد و عده‌اي بر ديوارها شهر مي‌نوشتند

«تماشاي ويدئو دعوت از فواحش به خانه‌‌ها ‌است»! حال آن كه امروز در اختيار داشتن ويدئو جرم محسوب نمي‌شود و استفاده از آن هم آزاد است. خوب است اين موضوع مورد توجه كساني قرار بگيرد كه با ارسال پارازيت‌‌ها عليه برنامه‌هاي ماهواره‌اي، صرفاً موجب به خطر افتادن سلامت مردم مي‌شوند، حال آن كه به نظر من ارسال پارازيت‌‌ها مثل به رگبار بستن رودخانه‌‌ها است كه در هر صورت به حركت‌هاي طبيعي خود ادامه مي‌دهند!

شهروند تهراني

از كارشكني در برنامه‌هاي دولت دست بردارند

متأسفانه عده‌اي از نمايندگان مجلس طرفدار دولت سابق نمي‌خواهند و يا نمي‌توانند از برنامه‌هاي اصولي و اميد بخش دولت آقاي روحاني حمايت كنند. آنان بايد بدانند صبر و سكوت ملت و دولت محترم درباره اظهارات نادرست آنان هم حدي دارد و از اينرو بهتر است با قبول واقعيت‌‌ها، به ملت بپيوندند و از كارشكني در راه برنامه‌هاي دولت، دست بردارند!

قائم شهر ـ از اهالي

فقط پيام‌هاي مهم را چاپ كنيد!

لطفاً از چاپ پيام‌هاي كم اهميت مانند لزوم آسفالت معابر عمومي و قطع آب و برق و گا ز دست برداريد و صرفاً پيام‌هاي مهم و ضروري را چاپ كنيد!

خواننده روزنامه اطلاعات

خط ارتباطي:

پيام هر يك از خوانندگان گرامي روزنامه اطلاعات از نظر آنان و ما مهم است و از اينرو نمي توان از چاپ پيام‌هايي كه به باور عده‌اي كم اهميت و غير ضروري است، خودداري كرد.

يارانه‌‌ها به موقع پرداخت شود

ضرورت دارد يارانه‌هاي نقدي دولت بدون تأخير و اول هر ماه

به حساب مردم واريز شود و از تأخير در پرداخت آن‌‌ها ، خودداري

به عمل آيد.

از دريافت ‌كنندگان يارانه‌هاي نقدي

تاوان افزايش حقوق‌‌ها در سال آينده!

مطمئنم كه حتي اگر حقوق‌‌ها سال آينده 18 درصد افزايش يابد، چند برابر آن روي قيمت 180 قلم مايحتاج عمومي كشيده مي‌شود!

بازنشسته كشوري

اقدامي نابخردانه و عجولانه

بنا بر اظهارات صريح وزير امور خارجه آمريكا، ايران به دنبال ساخت سلاح هسته‌اي نيست. بنابراين اقدام اخير دولتمردان اين كشور در تلاش براي اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران، نابخردانه و عجولانه است و تقبيح مي‌شود.

كرج ـ اكبر بلندبخش

افزايش حقوق سربازان متأهل

انتظار مي‌رود مسئولان ذيربط نسبت به افزايش حقوق سربازان متأهل اقدام كنند.

قم ـ از سربازان متأهل

اسامي كاروان‌ها در روزنامه چاپ شود

از مسئولان سازمان حج و زيارت تقاضا مي‌كنيم اسامي كاروان‌هاي عمره مفرده را در روزنامه اطلاعات به چاپ برسانند.

تلفن به خط ارتباطي

نقص دستگاه‌هاي جديد پاركومتر

اكثر دستگاه‌هاي جديد پاركومتر كه براي هر 8 خودرو يكي از آنها را در نظر گرفته‌اند، خرابند و يا به هنگام خيس شدن زير باران از كار مي‌افتند و رانندگان را به زحمت مي‌اندازند. از مسئولان ذيربط تقاضاي رسيدگي داريم.

شهروند تهراني

برخورد با مهاجران غيرقانوني افغاني

مهاجران افغاني به نسبت جمعيتي كه به صورت غيرقانوني در ايران دارند، حجم بالايي از جرايم اجتماعي را مرتكب مي‌شوند و از آنجا كه بسياري از آنان فاقد گذرنامه، ويزا و محل اقامت مشخص هستند، پس از ارتكاب جرم، به راحتي از مرز خارج مي‌شوند و مي‌گريزند. برخورد با اين دسته از مهاجران غيرقانوني از تقاضاهاي مردم از دولت يازدهم است.

يك هموطن

احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

ضمن قدرداني از تلاش مسئولان در دولت و مجلس شوراي اسلامي براي احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، انتخاب مديران سازمان‌ها براساس تجربه، تخصص و خلاقيت به دنبال برگزاري آزمون‌هاي لازم، از اقداماتي است كه از هرج و مرج‌هاي ناشي از جابجا شدن پياپي مديران جلوگيري خواهد كرد.

تلفن به خط ارتباطي

اميدوارم همه مسئولين براساس قانون عمل كنند

اين روزها از خواندن اخبار ناخوشايندي مانند پرداخت پاداش‌هاي كلان در سازمان تأمين اجتماعي به برخي از مسئولان و نمايندگان مجلس و همچنين اختلاس‌هاي كلان مالي در بيمه ايران و بعضي از بانك‌ها، انسان متأسف مي‌شود. اميدواريم روزي برسد كه از چنين اخبار نگران‌كننده در رسانه‌هاي گروهي اثري نباشد و تمامي مسئولين كشور با توجه به تعهداتي كه در برابر مردم دارند، طبق قانون رفتار كنند و عملكرد مناسبي داشته باشند.

تلفن به خط ارتباطي

در حقوق ما تغييري ايجاد نشده است

عليرغم گذشت 3 سال از تبديل وضعيت استخدامي كاركنان پيمانكاري شركت نفت به قراردادهاي موقت، در حقوق پرداختي به آنان هنوز تغييري ايجاد نشده است كه جا دارد در اين مورد اقدام شود.

از كاركنان قرارداد موقت

تبليغ كالاهاي لوكس در دانشگاه عمومي!

مسئولان محترم صدا و سيما به يقين اعتقاد دارند كه تلويزيون، يك دانشگاه عمومي است. اما سئوال اينجا است كه كدام دانشگاه عمومي در بسياري از مواقع از بيان واقعيت‌ها خودداري و كالاهاي لوكس و مصرفي را تبليغ مي‌كند؟!

روايي ـ شهرك اكباتان



دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن