تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802884758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظفر در واكنش به اظهارات اخير سعيد حجاريان:تضعيف «خانه ملت» تضعيف «آراي مردم» و خيانت به كشور است/ پرهيز از نگاه‌هاي حزبي در اظهارنظرها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مظفر در واكنش به اظهارات اخير سعيد حجاريان:تضعيف «خانه ملت» تضعيف «آراي مردم» و خيانت به كشور است/ پرهيز از نگاه‌هاي حزبي در اظهارنظرها
معاون نظارت مجلس با اظهار شگفتي از اظهارات اخير سعيد حجاريان تاكيد كرد تضعيف «خانه ملت» تضعيف «آراي مردم» و خيانت به كشور است.


حسين مظفر نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و معاون نظارت خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، در واكنش به اظهارات اخير سعيد حجاريان گفت: اين اظهارنظرها يك پارادوكس و آشفتگي را در اعلام مواضع آقايان متجلي مي‌كند.

وي با تاكيد بر اينكه از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اين است كه هيچ مقامي نمي‌تواند مجلس را منحل كند، يادآور شد: زماني كه در پيش‌بيني‌هاي اوليه قرار بود بندي را بگذارند و اختياراتي را به رهبري بدهند، رهبري فرزانه مانع اين كار شد و دليل اين ممانعت لزوم حفظ اقتدار مجلس است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي فراهم بودن زمينه انحلال مجلس توسط دولت را نادرست دانست و گفت: اين اقدام فضا را براي وكيل‌الدوله‌ها پديد مي‌آورد.

وي اضافه كرد: اگر دولت‌ها در مجلس دخل و تصرف كنند آزادي و آزادمنشي از خانه ملت گرفته ‌شده و زمينه براي حضور وكيل‌الدوله‌ها فراهم مي‌شود كه اين با شعارهاي آقايان در تضاد است.

مظفر از بيان اظهارات اينچنيني از سوي افراد اظهار شگفتي كرد و اظهار داشت: دوستان در اظهارنظرها نبايد به اين يا آن دولت فكر كنند بلكه بايد كلان نظام، مردمسالاري و اقتدار كشور را در نظر بگيرند.

نماينده مردم تهران در مجلس با تاكيد بر اينكه در رأس بودن خانه ملت را بايد مورد توجه قرار داد، خاطرنشان كرد: افراد بايد در مسير تحكيم مردمسالاري حركت كنند كه نماد آن، خانه ملت است.

مظفر اضافه كرد: نبايد اينگونه باشد كه زماني كه دولتي به نفع ما آمد، برگ برنده‌اي برايش مطرح كنيد و اگر عليه ما بود مسائلي را مقابلش قرار دهيم كه اين نگاه نشانه بلوغ سياسي و ژرف‌انديشي نيست.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه افراد در اظهارنظرها بايد فراتر از گروه‌ها، جناح‌ها و دسته‌بندي‌هاي حزبي خود بينديشند، تصريح كرد: افراد بايد كلان نظام را مورد توجه قرار داده و زمينه‌هاي تضعيف آن را فراهم نكنند.

وي درباره جايگاه مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينكه نظام ما از 2 واژه اسلاميت و جمهوريت درست شده، گفت: جمهوري نظام ما بر نقش و حضور مردم براي تعيين سرنوشت خود تكيه دارد؛ اين دو واژه بايد در نظام تصميم‌سازي كشور و قانون اساسي خود را نشان دهد كه خوشبختانه نشان مي‌دهد.

مظفر اضافه كرد: در قانون اساسي براي حراست از اسلاميت حضور مقام معظم رهبري در رأس هرم سياسي و شوراي نگهبان پيش‌بيني شده و براي جمهوريت نظام هم اداره كشور مبتني بر آراي عمومي در نظر گرفته شده كه انتخابات نماد اين مسئله است.

معاون نظارت مجلس با بيان اينكه مجلس مظهر مردمسالاري ديني و نماد دموكراسي است، تصريح كرد: اين ركن بايد همواره مورد توجه بوده و تقويت شود.

وي در همين زمينه تاكيد كرد: هر اقدامي كه منجر به حذف مردم به صورت مستقيم يا غيرمستقيم شود كه در حقيقت تضعيف مجلس نماد بارز تضعيف آراي مردم است، خيانت به كشور محسوب مي‌شود.

به گزارش فارس، سعيد حجاريان در گفت‌‌وگو با يك رسانه دولتي با اشاره به طرح برخي موضوعات در مجلس برخلاف روند حركت دولت، گفته است: نمايندگان بر خلاف خواسته مردم حرف بزنند و عمل كنند و بعد آن وقت ببينند آيا مردم حوزه‌هاي انتخابيه‌شان آنها را به شهرشان راه مي‌دهند؟ اگر اين كار را بكنند مردم آنها را حتي به شهرهايشان راه نمي‌دهند. من معتقدم حتي اگر قرار باشد قانون اساسي عوض شود، بايد شرايطي فراهم شود تا مانند بسياري از كشورها، دولت بتواند مجلس را منحل كرده و انتخابات زودهنگام برگزار كند تا مردم مجدداً راي دهند و سيستمي هماهنگ پديد آورند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن