تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در روزهاي آينده«جيب بر خيابان جنوبي» مهمان قم مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در روزهاي آينده«جيب بر خيابان جنوبي» مهمان قم مي‌شود
«فيلم جيب بر خيابان جنوبي»، دومين كار سياوش اسعديان است كه در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به رقابت پرداخته است و پس از جلب نظر مخاطبان جوان در سينما وتوس و سينما تربيت قم به روي پرده مي‌رود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، فيلم سينمايي «جيب بر خيابان جنوبي» به كارگرداني سياوش اسعدي پس از اكران در 13 سينماي تهران و ساير شهرستان‌ها و رقابت تنگاتنگ با فيلم‌هايي مانند سر به مهر در سينما وتوس و تربيت قم اكران مي‌شود.

در خلاصه اين فيلم آمده است: بگذار به ضرب شمشير يك دلاور از پا در آيم، پولاد در قلب و لبخند بر لب. زماني چنين گفته بودم، ولي تقدير چه بازي‌ها كه ندارد، ميدان جنگ من فاضلاب گند خيابان بود و خصم من يك گاري با باري هيزم. بسيار منطقي است، من همه چيزم را از دست داده‌ام، حتي مردنم را…

اين فيلم به كارگرداني و نويسندگي سياوش اسعدي، تهيه كنندگي علي سرتيپي و حسن داد خواه با بازي هنرمندان مطرحي مانند مصطفي زماني، نورا‌هاشمي، امير جعفري و بهناز جعفري توليد شده است.

نويسندگي گفتار و همچنين گويندگي نريشن آنونس «جيب بر خيابان جنوبي» كه توجه مخاطبان جوان را به خود جلب كرده را مسعود كيميايي انجام داده است.

اين فيلم نيز از دستاوردهاي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر است و مي‌توان يكي از دلايل موفقيت اين فيلم را بهره بردن كارگردان از يك خانواده سينمايي دانست چرا كه اسعدي داماد مهدي هاشمي و گلاب آدينه و همسر نورا هاشمي است.

جيب بر خيابان جنوبي دومين فيلمي است كه توسط سياوش اسعدي به توليد مي‌رسد و نخستين كار او «حوالي اتوبان» بود كه جايزه انجمن منتقدان سينماي ايران را كسب كرد.

فيلم سينمايي جيب بر خيابان جنوبي در روزهاي آينده مهمان سينما وتوس و سينما تربيت مي‌شود تا نظر مخاطبان قمي را نيز محك بزند.

انتهاي پيام/78005/ر40

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن